Komunikaty PR

Letnie wyzwanie Kupon WOW! w Kaufland to kolejna szansa na punkty PAYBACK

2022-07-15  |  13:00
Biuro prasowe

Zainteresowanie, jakim cieszyło się wśród klientów sieci Kaufland wyzwanie: „Wygrilluj kupon WOW”, zaowocowało kolejną wakacyjną akcją promocyjną. Sezon letni w pełni, dlatego nowa odsłona akcji dotyczyć będzie lodów. Od 7 lipca użytkownicy programu lojalnościowego PAYBACK mogą zbierać wirtualne naklejki i zasilać swoje konto nowymi punktami.

Lato to czas gorących upalnych dni i chłodnych przekąsek oraz deserów. Produktem, po jaki w tym czasie sięgamy najczęściej i najchętniej, są wszelkiego rodzaju napoje chłodzące, a także lody, bez których trudno byłoby sobie wyobrazić słoneczne wakacje. To właśnie z nimi związane jest kolejne letnie wyzwanie „Kupon WOW!”, które wystartowało w drugim tygodniu lipca. Aby je podjąć, należy dysponować zarejestrowaną kartą oraz aktywną aplikacją PAYBACK. Kluczowe jest także upewnienie się, że mamy udzieloną zgodę marketingową – warto to sprawdzić w swoich ustawieniach konta PAYBACK zanim przystąpimy do wyzwania.

Lodowe wyzwanie na gorące lato

Zasady są proste – wystarczy trzy razy zrobić zakupy w sieci Kaufland za minimum 100 zł, uwzględniając w nich każdorazowo przynajmniej jeden artykuł z kategorii lodów. Za każde zakupy spełniające wymagania promocji przyznawana jest jedna wirtualna naklejka (dziennie można zdobyć jedną naklejkę). Osoba podejmująca wyzwanie może śledzić jego postępy w aplikacji PAYBACK, która informuje, ile naklejek jeszcze trzeba zdobyć. Komplet trzech wirtualnych naklejek to „Kupon WOW!” odpowiadający wartości 25 zł w punktach do zdobycia przy kolejnych zakupach za minimum 50 zł (po uprzedniej aktywacji kuponu nagrody). Akcja trwa od 7 do 27 lipca. Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie: kaufland.pl/PAYBACK.

Program PAYBACK to realne oszczędności dla klientów sieci. Zgromadzone punkty można wymienić na atrakcyjne nagrody dostępne na stronie programu PAYBACK i na kolejne zakupy w sklepach Kaufland lub u innych partnerów programu. Dodatkowo dla posiadaczy zarejestrowanej karty PAYBACK przewidziane są wyjątkowe promocje dostępne w aktualnej gazetce oraz w aplikacji Kaufland.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje Biuro prasowe
2024-11-25 | 10:00

Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje

Kamień naturalny od lat cieszy się popularnością jako element wykończeniowy podłogi, łącząc wyjątkowe walory estetyczne z trwałością. Dzięki swojej różnorodności, znajduje
Dom Nowa Murowana z miesiącem korzyści
2024-11-25 | 09:00

Nowa Murowana z miesiącem korzyści

Zakupowe szaleństwo z okazji Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Od jakiegoś czasu rabaty dotykają każdą branżę, w tym deweloperską. Inwestor, realizujący dwa osiedla pod
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł

Infrastruktura

PGE: Na dniach zapadnie decyzja inwestycyjna dla Baltica 2. Ta morska farma wiatrowa ma zacząć działać od 2027 roku

Wyniki finansowe i operacyjne PGE Polskiej Grupy Energetycznej za III kwartał 2024 roku są stabilne i zgodne z wcześniejszymi szacunkami, co pozwala utrzymać kurs na wielkoskalowe inwestycje transformujące polską energetykę – podała spółka. Jednym z flagowych projektów jest budowa Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica o łącznej mocy ok. 2,5 GW. W najbliższych dniach zapadnie decyzja inwestycyjna w sprawie jej pierwszego etapu, projektu Baltica 2.

Polityka

P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności

Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.