Kwintesencja subtelnego wzornictwa. Kojący design w umywalkach nablatowych MODUO
Podczas aranżacji łazienki stoimy przed wyzwaniem zachowania balansu między stylem, a funkcjonalnością. Umywalki nablatowe z kolekcji MODUO od Cersanit, o klasycznych i organicznych formach są wręcz idealne dla wszystkich znudzonych monotonią i szukających nietuzinkowych rozwiązań dla swojego wnętrza. To propozycje, które inspirują do tworzenia niepowtarzalnej stylistyki oraz rozbudzają wyobraźnię, a także wprowadzą do przestrzeni łazienkowej zupełnie nową energię. Przełam nudę i odważ się na odrobinę designerskiego szaleństwa!
Niezbędne wyposażenie każdej łazienki
W portfolio Cersanit znajdziemy szeroki wachlarz umywalek nablatowych z kolekcji MODUO, dostępnych w czterech wersjach – okrągłe, owalne, prostokątne oraz nieregularne. Sprawdź nasze propozycje, wybierz swoją ulubioną umywalkę i przekonaj się, jak Twoje pomysły na aranżacje przestrzeni nabierają kształtów.
Designerskie formy idealne dla idących pod prąd
W portfolio marki Cersanit znajdziemy umywalki nablatowe o oryginalnych, nieregularnych kształtach, które możesz dowolnie ustawiać i obracać na blacie, dopasowując je do wymarzonej aranżacji. Dostępne są w rozmiarach 45 oraz 55 cm. Nie tylko prezentują się efektownie, ale pozwalają również na zaoszczędzenie miejsca w łazience. Umywalki można montować nie tylko na szafkach z blatem, ale też innych rodzajach blatów. Dodatkowo w prosty sposób możemy dopasować do nich armaturę umywalkową: nablatową lub podtynkową. Odkryj je już dziś, zapraszając awangardowe wzornictwo prosto do swojego domu!
Klasyka na okrągło
Umywalki okrągłe MODUO od Cersanit są dostępne w rozmiarach 35 i 40 cm. Ich koliste kształty zapewnią design, który zaskakuje każdego dnia. Dzięki uniwersalnej, okrągłej formie umywalki, bez problemu wpasują się one zarówno w przytulne, kameralne wnętrza, jak i większe, przestronniejsze pomieszczenia. Ich subtelne wzornictwo to gwarancja wprowadzenia do wystroju kojącej aury, czyniąc z Twojej łazienki ostoję harmonii i naturalną przestrzeń do tak wyczekiwanego relaksu. Umywalki okrągłe sprawdzą się idealnie w rodzinnej łazience, szczególnie jeśli w parze z jedną, zamontujemy także drugą umywalkę. Takie rozwiązanie ułatwi domownikom poranną toaletę i zapewni wygodę użytkowania.
Postaw na subtelny owal
Tajemnica perfekcyjnej symetrii tkwi w owalu. Umywalka nablatowa owalna z kolekcji MODUO marki Cersanit to idealna propozycja dla miłośników subtelnych rozwiązań, którzy pragną nadać swojej łazience wyjątkowego charakteru i podkreślić jej nowoczesny styl. Zaskakuje jej prosty, owalny kształt oraz elegancka, opływowa forma. Naciesz oczy tą doskonałością, która wydobędzie z przestrzeni łazienkowej subtelny urok i napełni otoczenie lekkością. Szerokość 50 cm będzie odpowiadała każdemu, kto ceni sobie przestrzeń i niezależność. Dodatkowo, umywalka została wykonana z ceramiki szamotowej – o cienkich, 8 milimetrowych ściankach. Tak jak inne umywalki nablatowe od Cersanit, może zostać zamontowana z szafkami z blatem z oferty tej marki. Poznaj czar owalu i odkryj wokół siebie wyjątkową krainę równowagi i codziennego wyciszenia dla duszy i ciała. Postaw na styl w nowoczesnym wydaniu już dziś!
A może skusisz się na tradycyjny kształt w nowoczesnym wydaniu?
Umywalka nablatowa prostokątna MODUO to idealna propozycja dla wszystkich pragnących odkryć klasykę na nowo i ożywić sprawdzone wzornictwo. Naciesz oko geometrycznym pięknem kątów prostych oraz delikatnie zaokrąglonych krawędzi. Ponadczasowa prostokątna forma umywalki podkreśli styl łazienki, wypełniając pomieszczenie elegancją. Dodatkowo, prostota i minimalizm nadadzą wnętrzu wyjątkowego, nowoczesnego charakteru. Pokaż swoją kreatywność łącząc umywalkę z wybranym blatem i stwórz coś całkowicie unikalnego, o czym zawsze marzyłeś!
Przygotuj się do sezonu budowlanego 2024 z Somfy
Budowa podjazdu. Jakie czynniki mają znaczenie?
Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.