Który dom dla rodziny będzie najbardziej funkcjonalny?
Dom w zabudowie bliźniaczej, z dużym ogrodem i dodatkowymi pomieszczeniami z pewnością lepiej odpowiada na potrzeby dużej rodziny, niż mieszkanie, nawet przestronne. Doskonale jest to widoczne na poznańskim rynku pierwotnym. – Stawiamy na taki projekt, by finalnie dom był maksymalnie funkcjonalny – mówi Tomasz Pietrzyński, członek zarządu More Place. Deweloper buduje już III etap Osiedla Przy Jeziorach w Poznaniu.
Dziś już wszyscy wiemy – do komfortowego mieszkania potrzeba nieco więcej przestrzeni, zwłaszcza, kiedy możemy lub wręcz musimy przejść w tryb pracy zdalnej i więcej czasu spędzamy we własnym M. Coś, co dziś jest dla nas oczywiste, jeszcze przed pandemią nie miało aż takiego znaczenia. Nowe wnioski kupujących dość szybko przełożyły się na ich preferencje, a co za tym idzie, także sam proces sprzedaży zarówno mieszkań, jak i domów. Mieszkania 3- i 4-pokojowe zlokalizowane w budownictwie wielorodzinnym zyskują dość łatwo swoich właścicieli. Natomiast coraz większa grupa klientów, poszukując przestrzeni, woli zrobić jeszcze jeden krok i od razu zdecydować się na własny dom. – Szczególnie zauważamy to w przypadku rodzin z dziećmi, które są w naszej inwestycji dość dużą grupą klientów. Proponowane przez nas domy wyróżniają się nie tylko powierzchnią powyżej 100 mkw. Projekt każdego lokalu bliźniaczego umożliwia zaaranżowanie garderoby na każdym poziomie, a dodatkowo także pralni i suszarni na piętrze. Ponadto większość sypialni w naszych domach ma powierzchnię ponad 12 mkw., co stwarza dodatkowe możliwości aranżacyjne. Dla rodzin z dziećmi to ma znaczenie, ponieważ miejsc do przechowywania potrzebują zwykle więcej – mówi Tomasz Pietrzyński z firmy More Place. Komfort zapewni łazienka zarówno na parterze, jak i na piętrze. – Takie dodatkowe przestrzenie mają znaczenie dla rodzin, ponieważ czynią dom funkcjonalnym – zauważa Tomasz Pietrzyński. Domy na Osiedlu Przy Jeziorach są oddawana w standardzie deweloperskim, dzięki czemu można wnętrze zaaranżować zgodnie z własnymi preferencjami, co stanowi sporą przewagę wobec nieruchomości z rynku wtórnego.
Dodatkowy atut, to działka, na której stoi każdy lokal bliźniaczy. Dzięki powierzchni blisko 500 mkw., możliwe jest stworzenie przestrzeni do wykorzystania przez każdego członka rodziny. Zielony ogród pozwala na aktywność fizyczną, np. joga, stretching, czy gra w piłkę z dziećmi. Osiedle Przy Jeziorach znajduje się blisko aż trzech poznańskich jezior: Strzeszyńskiego, Kierskiego i Kierskiego Małego. – Ten fakt doceniają nasi klienci, ponieważ każde popołudnie mogą spędzać trochę, jak na wakacjach. W zasadzie każdego dnia można zaplanować wycieczkę rowerową, bez strat czasu na dalekie wyjazdy za miasto. Dlatego lokalizacja naszej inwestycji odpowiada wielu klientom – wyjaśnia Tomasz Pietrzyński. Potwierdzają to liczby, ponieważ w III etapie inwestycji 9 z 28 lokali znalazło swoich nabywców. Do biura sprzedaży More Place regularnie kolejne zapytania od osób zainteresowanych zakupem. Klienci doceniają wspomniane udogodnienia i klasyczny projekt dwupoziomowego domu, w ramach którego parter stanowi strefę dzienną, a piętro – wypoczynkową, z sypialniami.
Warto podkreślić, że docelowo w inwestycji znajdzie się 56 lokali w zabudowie bliźniaczej, każdy w podobnym projekcie. W I etapie powstało 6 domów, czyli łącznie 12 lokali. Wszystkie zostały przekazane nabywcom. Natomiast II etap obejmuje 8 budynków - 16 lokali. Większość z domów trafiła w ręce klientów, a część jest realizowana. Jednocześnie trwają prace we wspomnianym III etapie. – Chcąc tutaj zamieszkać, warto skontaktować się z naszym biurem możliwie szybko. Zapraszamy również do domu pokazowego, zlokalizowanego na I etapie osiedla – podsumowuje Tomasz Pietrzyński z firmy More Place.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.