Krówka z Wawelu poleca się na każdą okazję!
Odkryj delikatny mleczno-maślany smak wyjątkowej Krówki Mlecznej z Wawelu idealny na każdą letnią okazję. Od lat Krówki z Wawelu produkowane są według tradycyjnej, sprawdzonej receptury, dzięki czemu ich delikatny smak, połączony z idealną kruchością jest niepowtarzalny.
Krówka z Wawelu została stworzona zgodnie z założeniami programu Dobre Składniki - zawiera starannie wyselekcjonowane surowce i składa się tylko z 4 składników, w tym masła i pełnego mleka.
Kultowa Krówka z Wawelu to nie tylko smak, ale również charakterystyczna biało-czarna grafika opakowania w wesołe krowie łaty. Na każdej owijce skrywającej pyszną krówkę znajduje się inne zabawne hasło, które wprawia nas w dobry, letni nastrój.
W ofercie standardowej marki Wawel dostępny jest duży wachlarz opakowań Krówki mlecznej i - drugiego uwielbianego smaku krówki - słony karmel: torebka 250 g, torba 1 kg i forma luzowa na wagę. Szeroki wybór umożliwia zakup ulubionej formy podania krówki, która doskonale sprawdza się zarówno jako słodka przekąska dla siebie, jak i na prezent lub słodki poczęstunek dla gości podczas letnich spotkań i rodzinnych okazji.
Co roku w okresie letnim marka Wawel przygotowuje dla konsumentów limitowane edycje smaków słodyczy. W tym roku na fanów krówek czekają smaki: peanut butter i czekoladowy. Krówki peanut butter to idealna harmonia orzeszków arachidowych z solą z mlecznymi smakiem. Krówka czekoladowa to szlachetny smak czekolady otoczony ponadczasowym smakiem krówki. Limitowane smaki są dostępne w sprzedaży na wagę.
W ramach kampanii marketingowej Krówka Mleczna z Wawelu będzie wspierana w stacjonarnych punktach sprzedaży materiałami POS oraz w kanale digital.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.