Konsumencki Lider Jakości 2020
Nina Nowak
Neuroexpander PR
Aleja Szucha 16
00-582 Warszawa
nina.nowak|neuroexpander.eu| |nina.nowak|neuroexpander.eu
+48 796 104 994
www.neuroexpander.eu
Największy producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń zdobył złote godło, czyli najwyższy laur w kategorii „Producenci styropianu” w programie Konsumencki Lider Jakości 2020. Wyniki ogólnopolskiego badania kolejny, dziewiąty już raz potwierdziły najwyższą jakość produktów Termo Organiki oraz pozycję firmy, jako lidera na polskim rynku ociepleń.
Tegoroczne badania Konsumenckiego Lidera Jakości zrealizowano na największej, jak dotychczas, próbie badawczej w której wzięło udział ponad 16 000 respondentów.
Niekwestionowany lider jakości styropianu
Uczestnicy konsumenckiego badania odpowiadali na pytania związane m.in. ze znajomością rynku budowlanego, w szczególności ze znajomością producentów styropianu, w tym cen oraz jakości produktów. Termo Organika kolejny raz z rzędu zdobyła najwyższe uznanie wśród badanych, którzy wskazali na przewagi konkurencyjne oraz dobre doświadczenia związane z marką.
- To już nasz dziewiąty Konsumencki Lider Jakości i co ważne z najcenniejszego złotego kruszcu, który w 100% potwierdza jakość naszych produktów oraz pozycję lidera na rynku styropianów. Chcę z całego serca podziękować uczestnikom badania, którzy głosując na Termo Organikę docenili nasze wysiłki na rzecz konsekwentnego rozwoju produktów oraz systemu kontroli jakości - mówi Witold Rams, wiceprezes i członek zarządu Termo Organiki - Jakość mamy wpisaną w kod DNA firmy, dlatego eksperci tak chętnie rekomendują nasze wyroby. A warto pamiętać, że tylko wysokie parametry jakościowe styropianu, w połączeniu z rzetelnym wykonawstwem, dają gwarancję trwałości i stabilności systemu ocieplenia przynoszącego oczekiwane oszczędności energii.
Państwowe potwierdzenie jakości
Termo Organika rokrocznie zdobywa pierwsze miejsca w najbardziej prestiżowych badaniach rynku
i plebiscytach jakości. Warto podkreślić, że jakość styropianu lidera rynku została również potwierdzona kilkunastoma kontrolami Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego (GUNB) oraz Wojewódzkich Inspektoratów Nadzoru Budowlanego (WINB). To chlubny wyjątek w branży producentów styropianu. Wyniki są prezentowane publicznie przez GUNB. Wszystkie wyniki badań produktów Termo Organiki są również zamieszczone na stronie producenta: https://termoorganika.pl/komunikat-jakosciowy.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.