Kolekcja Perfect Imperfection Muraspec
PERFECT IMPERFECTION NA TAPETACH
Dynamiczne motywy, kreślone nieidealnymi liniami i wydrukowane na surowej winylowej bazie o fakturze betonu, to przekaz autentyczny w swoim wyrazie. Estetycznie sięgający do sztuki prymitywnej (naskalne rysunki) oraz street artu (murale), umiejętnie łączy współczesną sztukę z ekspresją przeszłości.
Wzory zaprojektowane przez Dagmarę Jakubczak osadzone są w społeczności (rodzinie, grupie społecznej), związane z prowadzonymi w niej aktywnościami (taniec, gra w piłkę) i bezpośrednio odnoszące się do natury: pór roku, krajobrazów. Dodatkowo w przypadku tapet, postacie multiplikowane w lustrzanym odbiciu, tworzą optyczne iluzje, pełne dynamizmu i emocji.
W kolekcji tapet "Perfect Imperfection" obecnych jest 5 wzorów odwołujących się do pór roku oraz grafika Players prezentująca dynamikę współdziałania.
Wszystkie tapety drukowane są na zamówienie. Można je obejrzeć pod tym linkiem: www.muraspec.pl/oferta/nadruki/perfect-imperfection
PERFECT IMPERFECTION W AKUSTYCE
Akustyczne obrazy "Perfect Imperfection" zatrzymują rytm i działanie w statycznych kadrach. Rozpalanie ognia, gra w piłkę, taniec, wręczanie kwiatów – te proste i szczere historie z codzienności opowiedziane przez Dagmarę Jakubczak językiem sztuki, zachwycają współczesnego odbiorcę.
Obrazy o wymiarach 90x 60 cm drukowane są na filcu akustycznym Fovere o grubości 12 mm (inne wymiary na zamówienie).
W kolekcji dostępnych jest 13 unikatowych, abstrakcyjnych grafik, które można zastosować w każdym wnętrzu domu i biura, do dekoracji przestrzeni i poprawy komfortu akustycznego
Akustyczne obrazy do zobaczenia na stronie internetowej Fovere

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.