Kolekcja Perfect Imperfection Muraspec
PERFECT IMPERFECTION NA TAPETACH
Dynamiczne motywy, kreślone nieidealnymi liniami i wydrukowane na surowej winylowej bazie o fakturze betonu, to przekaz autentyczny w swoim wyrazie. Estetycznie sięgający do sztuki prymitywnej (naskalne rysunki) oraz street artu (murale), umiejętnie łączy współczesną sztukę z ekspresją przeszłości.
Wzory zaprojektowane przez Dagmarę Jakubczak osadzone są w społeczności (rodzinie, grupie społecznej), związane z prowadzonymi w niej aktywnościami (taniec, gra w piłkę) i bezpośrednio odnoszące się do natury: pór roku, krajobrazów. Dodatkowo w przypadku tapet, postacie multiplikowane w lustrzanym odbiciu, tworzą optyczne iluzje, pełne dynamizmu i emocji.
W kolekcji tapet "Perfect Imperfection" obecnych jest 5 wzorów odwołujących się do pór roku oraz grafika Players prezentująca dynamikę współdziałania.
Wszystkie tapety drukowane są na zamówienie. Można je obejrzeć pod tym linkiem: www.muraspec.pl/oferta/nadruki/perfect-imperfection
PERFECT IMPERFECTION W AKUSTYCE
Akustyczne obrazy "Perfect Imperfection" zatrzymują rytm i działanie w statycznych kadrach. Rozpalanie ognia, gra w piłkę, taniec, wręczanie kwiatów – te proste i szczere historie z codzienności opowiedziane przez Dagmarę Jakubczak językiem sztuki, zachwycają współczesnego odbiorcę.
Obrazy o wymiarach 90x 60 cm drukowane są na filcu akustycznym Fovere o grubości 12 mm (inne wymiary na zamówienie).
W kolekcji dostępnych jest 13 unikatowych, abstrakcyjnych grafik, które można zastosować w każdym wnętrzu domu i biura, do dekoracji przestrzeni i poprawy komfortu akustycznego
Akustyczne obrazy do zobaczenia na stronie internetowej Fovere

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.