KM Building kończy inwestycję w Zalasewie
Realizacja osiedla Zalasewo Park dobiega końca. Powstały trzy budynki wielorodzinne z 36 lokalami mieszkalnymi każdy, a w planach jest jeszcze nasadzenie zieleni.
Inwestycja Zalasewo Park od dewelopera KM Building to osiedle trzech trzykondygnacyjnych budynków wielorodzinnych, których realizacja rozpoczęła się w IV kwartale 2016 roku. Budowa pierwszego zakończyła się w 2018 roku, drugiego w 2020 roku, a trzeciego – koniec 2021. W każdym z nich oddane do użytku zostały 24 mieszkania i 12 apartamentów. Projekt liczy łącznie 108 lokali mieszkalnych. – Realizacja naszego osiedla dobiega końca, a wszyscy nasi Klienci zamieszkali w swoich wymarzonych „M”. Do wykonania pozostało jedynie nasadzenie zieleni przed budynkami. Z powodzeniem zamykamy jeden z rozdziałów naszej firmy – powiedział Maciej Bartczak, współwłaściciel KM Building. W ofercie dostępny jest ostatni apartament znajdujący się na drugim piętrze budynku nr 2, którego cena wynosi 550 tys. zł brutto. Jego wnętrze, o powierzchni 86,52 mkw., składa się salonu z aneksem kuchennym, łazienki, a także antresoli. Jest również dodatkowa przestrzeń w formie balkonu. – Nasz apartament przygotowany został w wysokim standardzie deweloperskim. Jest przestronny i bardzo dobrze oświetlony. To idealna propozycja dla osób, które pragną zamieszkać w komfortowym, a przede wszystkim, gotowym do wykończenia lokalu. Warto podkreślić, że na życzenie przyszłych mieszkańców możemy wykończyć lokal „pod klucz” dodał Maciej Bartczak.
Zalasewo Park to osiedle utrzymane w konwencji otwartej z całodobowym monitoringiem i podziemnymi halami garażowymi. W częściach wspólnych znajduje się nowoczesna winda, wideodomofon i system antypożarowy. Przed budynkami natomiast dodatkowe miejsca postojowe oraz szeroki podjazd dla wózków oraz osób z niepełnosprawnościami. Całość wzbogaca niepowtarzalny mural, widoczny od ulicy Kórnickiej, jak i wewnątrz części wspólnych.
Projekt powstał w Zalasewie na terenie gminy Swarzędz. W miejscu, które zapewnia łatwy dostęp do m.in. licznych punktów handlowo-usługowych oraz placówek oświatowych czy kulturalnych. Aktywny wypoczynek w otoczeniu natury umożliwiają okoliczne tereny zielone, a za transport po gminie oraz dojazd do oddalonego o ok. 20 minut Poznania, odpowiada sprawna komunikacja miejska i podmiejska.
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.