Komunikaty PR

Klimatyzacja w okresie jesienno-zimowym. Jak ją wykorzystać?

2021-11-22  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Współczesne klimatyzatory to urządzenia wielofunkcyjne, dzięki czemu można z nich korzystać przez cały rok. W okresie jesienno-zimowym pozwalają między innymi zadbać o dobrą jakość powietrza w pomieszczeniach.

 

Nie od dziś wiadomo, że w sezonie grzewczym częściej zdarzają się tzw. dni smogowe. Substancje unoszące się wtedy w powietrzu są szkodliwe dla naszego zdrowia. Jest jednak sposób na pozbycie się ich z naszej domowej przestrzeni. Odpowiedzią na ten problem może być klimatyzator posiadający funkcje oczyszczania powietrza. Takie znaleźć można m.in. w urządzeniach marki ANDE, w modelach Basic Plus oraz Jupiter Plus. Czym charakteryzują się te klimatyzatory?

 

Filtr PM 2.5

Podstawą każdego dobrego klimatyzatora są filtry. To dzięki nim możemy oddychać świeżym powietrzem, pozbawionym szkodliwych substancji. Model ANDE Jupiter+ fabrycznie wyposażony został w antybakteryjny film PM 2.5, który usuwa 99,9% zanieczyszczeń, tych najbardziej szkodliwych dla naszego zdrowia. W modelu Basic+ mamy możliwość dokupienia filtra opcjonalnie. Ponadto producent oferuje możliwość dokupienia dodatkowych filtrów na przykład z aktywnym węglem, 3 in 1, z witaminą C, z jonami srebra.

 

Jonizator

Oba modele klimatyzatorów ANDE posiadają wbudowany jonizator, który usuwa nieprzyjemny zapach i szkodliwe substancje. Jak to działa? Jonizator produkuje ujemne jony, które wchodzą w reakcję chemiczną z zanieczyszczonymi cząsteczkami. 

W nadchodzącym czasie nawrotu smogu korzystanie z klimatyzacji w celu oczyszczenia powietrza jest korzystne dla organizmu, a także jest to świetne rozwiązanie dla dzieci i alergików.

 

Możliwość grzania

Warto przypomnieć, że klimatyzatory ANDE to nie tylko urządzenia, które pozwalają nam cieszyć się przyjemnym uczuciem chłodu w upalne dni. Możemy z nich korzystać również w okresie jesienno-zimowym ogrzewając lub dogrzewając wybrane pomieszczenia. A oprócz możliwości osiągnięcia optymalnej temperatury, możemy oddychać czystym, przefiltrowanym powietrzem. 


 

Właściciel marki ANDE w Polsce:

ANG Klimatyzacja Sp. z o.o.

ul. Częstochowska 26, 

32-085 Modlnica

tel. (12) 398 07 00

bok@myande.pl

www.myande.pl 

 

***

Klimatyzatory ANDE cechuje najwyższa jakość wykonania, dbałość o każdy detal, design zaprojektowany przez renomowane biura projektowe z Japonii. Podzespoły czołowych producentów: Hitachi, Mitsubishi Motors, Toshiba, LG, Nichicon, GMCC, Highly, Zhipu, Renesas, Welling są wytwarzane w najnowocześniejszych fabrykach klimatyzacji 2.0.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.