Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i wygodny dostęp do wszystkich aspektów zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz usługą KINTO, niezależnie od miejsca i czasu.
Dzięki nowej aplikacji, klienci mogą cieszyć się pełnym spektrum funkcji oferowanych przez Portal Klienta Toyota Leasing. To oznacza, że teraz można zarządzać umową leasingu, dostępem do faktur i płatnościami online, a także sprawdzać terminy umów bez konieczności kontaktowania się z infolinią, a nawet bez dostępu do komputera. W przypadku podróży za granicę, teraz wystarczy zalogować się odciskiem palca lub Face ID w nowej aplikacji i w kilka sekund uzyskać pozwolenie na wyjazd leasingowanym autem.
Funkcjonalności aplikacji obejmują:
- Szybki dostęp do dokumentów: Klienci mogą łatwo przeglądać faktury, noty księgowe oraz dokonywać szybkich płatności online.
- Podgląd umów i pojazdów: Aplikacja umożliwia śledzenie danych związanych z umowami oraz finansowanych pojazdami.
- Złożenie dyspozycji: Klienci mogą wykonywać różne operacje związane z umowami, takie jak pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju czy zgoda na modyfikacje pojazdu.
- Wykup pojazdu: Istnieje możliwość zgłoszenia zamiaru wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania.
- Generowanie duplikatów faktur: Aplikacja umożliwia samodzielne generowanie potrzebnych dokumentów.
Biometria i płatności online
Dodatkowo, aplikacja Toyota Leasing Polska pozwala na logowanie za pomocą biometrii, takiej jak odcisk palca i Face ID. To zapewnia jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa i wygody dla Klientów. Płatności online również są dostępne w aplikacji, umożliwiając błyskawiczne regulowanie zobowiązań finansowych z poziomu smartfona.
Aplikacja mobilna Portalu Klienta Toyota Leasing Polska oferuje taki sam zakres funkcji, który jest dostępny w pełnej wersji na komputerach, dając klientom pełną kontrolę nad swoimi umowami i finansami.
- Wprowadzenie aplikacji mobilnej to kolejny krok naprzód w usprawnianiu obsługi Klientów i dostarczaniu im wygodnych narzędzi do zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz KINTO. Zachęcamy wszystkich Klientów do jej pobrania i korzystania z jej funkcji już teraz. Po więcej informacji, a także w przypadku chęci pobrania aplikacji zapraszamy na stronę internetową Toyota Leasing lub do sklepów Apple bądź Google – mówi Dominika Cepek, Członek Zarządu Toyota Leasing Polska Sp. z o.o.
Informacja o firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Po ludzku o PIT-8C

Josip Heit, założyciel GSB Germany w wywiadzie na temat przyszłości branży fintech

Bezpieczeństwo w świecie kryptowalut – jak chronić swoje cyfrowe aktywa?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.