Klienci Toyota Leasing mogą zarządzać umowami leasingu i KINTO ze smartfonów

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Leasing ogłasza wprowadzenie aplikacji mobilnej Portalu Klienta, dostępnej na systemy Android i iOS. Pierwsza tego typu aplikacja na polskim rynku, umożliwia łatwy i wygodny dostęp do wszystkich aspektów zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz usługą KINTO, niezależnie od miejsca i czasu.
Dzięki nowej aplikacji, klienci mogą cieszyć się pełnym spektrum funkcji oferowanych przez Portal Klienta Toyota Leasing. To oznacza, że teraz można zarządzać umową leasingu, dostępem do faktur i płatnościami online, a także sprawdzać terminy umów bez konieczności kontaktowania się z infolinią, a nawet bez dostępu do komputera. W przypadku podróży za granicę, teraz wystarczy zalogować się odciskiem palca lub Face ID w nowej aplikacji i w kilka sekund uzyskać pozwolenie na wyjazd leasingowanym autem.
Funkcjonalności aplikacji obejmują:
- Szybki dostęp do dokumentów: Klienci mogą łatwo przeglądać faktury, noty księgowe oraz dokonywać szybkich płatności online.
- Podgląd umów i pojazdów: Aplikacja umożliwia śledzenie danych związanych z umowami oraz finansowanych pojazdami.
- Złożenie dyspozycji: Klienci mogą wykonywać różne operacje związane z umowami, takie jak pozwolenie na użytkowanie pojazdu poza granicami kraju czy zgoda na modyfikacje pojazdu.
- Wykup pojazdu: Istnieje możliwość zgłoszenia zamiaru wykupu pojazdu przed końcem umowy finansowania.
- Generowanie duplikatów faktur: Aplikacja umożliwia samodzielne generowanie potrzebnych dokumentów.
Biometria i płatności online
Dodatkowo, aplikacja Toyota Leasing Polska pozwala na logowanie za pomocą biometrii, takiej jak odcisk palca i Face ID. To zapewnia jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa i wygody dla Klientów. Płatności online również są dostępne w aplikacji, umożliwiając błyskawiczne regulowanie zobowiązań finansowych z poziomu smartfona.
Aplikacja mobilna Portalu Klienta Toyota Leasing Polska oferuje taki sam zakres funkcji, który jest dostępny w pełnej wersji na komputerach, dając klientom pełną kontrolę nad swoimi umowami i finansami.
- Wprowadzenie aplikacji mobilnej to kolejny krok naprzód w usprawnianiu obsługi Klientów i dostarczaniu im wygodnych narzędzi do zarządzania umowami leasingowymi, najmu oraz KINTO. Zachęcamy wszystkich Klientów do jej pobrania i korzystania z jej funkcji już teraz. Po więcej informacji, a także w przypadku chęci pobrania aplikacji zapraszamy na stronę internetową Toyota Leasing lub do sklepów Apple bądź Google – mówi Dominika Cepek, Członek Zarządu Toyota Leasing Polska Sp. z o.o.
Informacja o firmie:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.