Komunikaty PR

Klienci Toyota Bank ponownie zaoszczędzą na stacjach paliw

2021-08-02  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną już edycją dobrze znanej kierowcom promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Zmotoryzowani klienci banku posiadający Moto Konto, w dalszym ciągu będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda na koncie, poziomu oszczędności w banku oraz realizacji wymaganych transakcji kartą. Do akcji mogą przystąpić kierowcy aut wszystkich marek.

Promocja „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” jest realizowana przez Toyota Bank Polska od kilku lat i cieszy się coraz większą popularnością wśród zmotoryzowanych klientów, szczególnie w czasach gdy ceny na stacjach paliw dochodzą do rekordowych poziomów. Bank postanowił wystartować z kolejną edycją, która tym razem potrwa od 1 sierpnia do 31 stycznia 2022 roku.

Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” zostaje przedłużona na niezmiennych warunkach względem poprzedniej edycji. Po raz kolejny klienci, w zależności od wysokości swojego średniego miesięcznego salda utrzymywanego na Moto Koncie, poziomu oszczędności na depozytach w Toyota Bank oraz wartości transakcji wykonanych dedykowaną kartą debetową, mogą uzyskać od 5% do 10% zwrotu środków za tzw. transakcje petrol.

Zwrot z tytułu zakupu paliwa mogą uzyskać kierowcy aut wszystkich marek. Nieco prostsze warunki przysługują posiadaczom aut marki Toyota i Lexus. Jednak na najbardziej preferencyjne warunki, mogą liczyć klienci, którzy swoje auta sfinansowali lub zdecydują się sfinansować w Toyota Financial Services. W okresie trwania promocji można zaoszczędzić nawet 180 zł na paliwie a także zyskać dodatkową premię w wysokości 600 zł za dołączenie do świata Toyoty.

Przystąpienie do promocji jest niezwykle łatwe - wystarczy zarejestrować się w dedykowanej aplikacji mobilnej „Tankuj Korzyści” oraz zeskanować przy jej pomocy kod Azteq z dowodu rejestracyjnego auta. Aplikacja ta daje klientom także szereg innych możliwości, takich jak szybki i intuicyjny monitoring kwot przysługujących im w ramach zwrotu oraz wgląd do bieżącego salda. Dzięki niej można także szybko sprawdzić, jakie jeszcze warunki należy spełnić, aby wejść na wyższy poziom bonusów. Poprzez aplikację klienci otrzymują także dostęp do aktualnych produktów finansowych oraz ofert specjalnych i promocji ze świata Toyoty. Ponadto, mogą oni sprawdzać swoją historię transakcji paliwowych i łatwo analizować wydatki na stacjach paliw.

Promocja „Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo” oparta jest na rachunku osobistym dla zmotoryzowanych. Moto Konto dedykowane jest posiadaczom aut wszystkich marek, którzy dzięki akcjom promocyjnym Toyota Bank, chcą płacić mniej za paliwo oraz ograniczyć koszty związane z obsługą rachunku. Utrzymanie na koncie poziomu średniego miesięcznego salda w wysokości 1 000 zł lub depozytu w wysokości 2 500 zł, bądź też spłata rat za finansowanie auta w Toyota Financial Services z tego właśnie rachunku, są przepustkami do tego, aby Moto Konto było dla klienta rachunkiem darmowym.

- Moto Konto to doskonała oferta na polskim rynku, dedykowana wszystkim posiadaczom samochodów. Dzięki kolejnemu przedłużeniu promocji, kierowcy aut wszystkich marek, ponownie mogą zaoszczędzić na wydatkach związanych z paliwem. W obecnym okresie, kiedy ceny na stacjach benzynowych dochodzą do rekordowych poziomów, spodziewamy się jeszcze większego zainteresowania akcją - mówi Piotr Marszewski, Koordynator ds. Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.

Szczegółowe warunki promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” dostępne są na stronie: https://www.toyotabank.pl/moto-konto

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Nawet 150 zł premii za założenie Lokat w Toyota Bank Biuro prasowe
2021-11-23 | 09:00

Nawet 150 zł premii za założenie Lokat w Toyota Bank

Toyota Bank Polska startuje z najnowszą akcją promocyjną „Lokaty z premią”. Klienci którzy posiadają aktywne konto w Banku oraz założą Lokatę Sprint na 200 dni lub
Finanse BRAK ZDJĘCIA
2021-11-05 | 15:25

Reakto z 1,5 mln zł z kampanii crowdfundingu udziałowego

Reakto – spółka tworząca rozwiązania dedykowane sieciom stacji dokujących i dronom, przekroczyła próg minimalny 1,5 mln zł w zakończonej 4 listopada br. kampanii crowdfundingu udziałowego. Tym samym będzie mogła
Finanse Toyota Bank podnosi oprocentowanie depozytów i wprowadza nową lokatę
2021-10-18 | 13:00

Toyota Bank podnosi oprocentowanie depozytów i wprowadza nową lokatę

Toyota Bank Polska reagując na podniesienie przez Radę Polityki Pieniężnej stóp procentowych, podwyższa oprocentowanie swoich depozytów - Lokaty Plus na 24 oraz 36 miesięcy.

Więcej ważnych informacji

Partner serwisu

Venture Cafe Warsaw

Media i PR

Pandemia nie zachwiała pozycją polskich fabryk telewizorów. Na produkcję może wpłynąć brak komponentów z Azji i wzrost ich ceny

W Polsce co roku sprzedaje się ponad 2 mln nowych telewizorów, co – jak podaje Związek Cyfrowa Polska – plasuje nas pod tym względem na szóstym miejscu w Europie. Polska przoduje również w produkcji telewizorów na Starym Kontynencie. Na tutejszym rynku swoje odbiorniki składa kilka dużych, globalnych marek, a ich produkcja jest nawet ośmiokrotnie większa, niż jest w stanie przyjąć krajowy rynek. Zapotrzebowanie na rynkach zagranicznych mocno zwiększyła pandemia, chociaż dziś sytuacja wraca do stanu z 2019 roku. Jednym z głównych tego typu zakładów jest należąca do TCL fabryka w podwarszawskim Żyrardowie. Tu powstają m.in. wyposażone w najnowsze technologie telewizory, z których gros trafia na eksport.

Telekomunikacja

Technologiczne kierunki studiów przeżywają oblężenie. Budowanie kadr kluczowe dla rozwoju branży

Polskie uczelnie kształcą rokrocznie ponad 110 tys. absolwentów kierunków naukowo-technicznych. Największą popularnością cieszą się informatyka, cyberbezpieczeństwo i inne kierunki powiązane z sektorem ICT, który ma duży wkład w rozwój krajowej gospodarki. Wymaga jednak nieustannego kształcenia nowych kadr oraz wyrównywania poziomu wiedzy i umiejętności zgodnie z globalnymi standardami. Temu właśnie służy program ICT Academy i towarzyszący mu konkurs ICT Competition, który organizuje Huawei. 

Infrastruktura

Gen. W. Nowak: Wskazanie dostawcy wysokiego ryzyka nie zapewni bezpieczeństwa technologii. Ustawa o cyberbezpieczeństwie wymaga dalszych prac [DEPESZA]

– Każdy system, nieważne z jakich urządzeń się składa, można odpowiednio zabezpieczyć – ocenia gen. Włodzimierz Nowak, ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, nawiązując do proponowanej przez rząd oceny ryzyka dostawców sprzętu i technologii. Jego zdaniem skupianie się jedynie na dostawcy to tylko dotykanie wierzchołka góry lodowej, bo czynników ryzyka jest znacznie więcej. Zapisy ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa wskazują, że jeśli firma technologiczna zostanie uznana za dostawcę wysokiego ryzyka, będzie de facto wykluczona z polskiego rynku, a operatorzy telekomunikacyjni będą musieli zrezygnować z jej urządzeń i usług. Kryteria oceny w dużej mierze są oparte na kwestiach przynależności państwowej, co według części ekspertów jest wymierzone w koncerny chińskie.