Komunikaty PR

Kampania Bayer #ThankYouScience wsparta przez influencera: Doktora z TikToka

2022-11-16  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania #ThakYouS ( 0.08 MB )

Bayer rusza z kampanią #ThankYouScience. Inicjatywę wspiera znany influencer: Doktor z TikToka

 

 

 

Warszawa, 15 listopada 2022 Dołącz do inicjatywy #ThankYouScience! Podziękuj nauce i naukowcom za objaśnianie świata i przełomowe wynalazki! Dzięki nim Twoje życie może stawać się lepsze i zdrowsze. Jak dołączyć do akcji? Napisz w mediach społecznościowych jakie odkrycie czy technologia wspiera Cię na co dzień i bez czego nie wyobrażasz sobie życia. Dodając hasztag #ThankYouScience wyrazisz wdzięczność naukowcom za ich pasję i odwagę myślenia.

 

Do akcji, wzorem ostatnich lat, zaprasza firma Bayer.

 

– W coraz szybciej zmieniającym się świecie to właśnie nauka daje nadzieję na lepsze jutro. Gdy dziś jedne zespoły badawcze opracowują innowacyjne terapie leczenia chorób serca czy nowotworów, inne pracują nad nasionami roślin o większej wydajności w obliczu zmian klimatu – mówi Monika Lechowska-Wróbel, dyrektor działu komunikacji Bayer – Misja naszej firmy to „Science for a better life”: od 160 lat jesteśmy związani z nauką. Doskonale rozumiemy jak ważne jest zaufanie do niej, dlatego do rozmowy zapraszamy najmłodsze pokolenie, które za chwilę przejmie stery świata.

                       

Partnerem #ThankYouScience został Konrad Skotnicki, czyli popularny Doktor z TikToka. To naukowiec, który dzieli się z fanami ciekawostkami i wiedzą w zaskakującej formie. W swoich relacjach porusza tematy z wielu dziedzin, w tym biologii, chemii, nauki o klimacie, a nawet archeologii. Łączna liczba wyświetleń jego postów sięga już kilkunastu milionów. W ramach swojego zaangażowania influencer zamieszcza cykl postów prezentujących wyjątkowe dokonania naukowe w dziedzinie medycyny, rolnictwa czy zrównoważonego rozwoju. Znany z pasji do wiedzy, popularny doktor zachęca wszystkich do podjęcia hasztagowego wyzwania.         

 

– Nauka to moja pasja: i zawodowa, i prywatna. Ogromnie się cieszę, że mogę być częścią inicjatywy #ThankYouScience, która pokazuje, że w każdym obszarze życia wspierają nas wyniki badań i doświadczenia tysięcy naukowców. Ta akcja to świetna okazja do tego, żeby zastanowić się jak mogłoby wyglądać nasze życie bez nauki – i podziękować pasjonatom, dzięki którym mamy szansę na radzenie sobie z wyzwaniami z zakresu zdrowia, żywności czy zmian klimatycznych – przekonuje Konrad Skotnicki – Zapraszam do odwiedzenia kanału Doktor z TikToka i zostawienia komentarza! Jestem bardzo ciekawy które osiągnięcia nauki okażą się dla Was najważniejsze!

 

Programowi towarzyszy seria animacji poświęconych ciekawostkom z obszarów zdrowia i żywienia, publikowanych na popularno-naukowym fanpejdżu Baylab firmy Bayer na Facebooku. Również tu można zostawiać komentarze z podziękowaniami dla naukowców i hasztagiem #ThankYouScience – i oczywiście włączyć się do dyskusji z innymi internautami.  

 

O firmie Bayer

Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się na obszarach nauk Life Sciences, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom i planecie poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Bayer angażuje się w zrównoważony rozwój i wywieranie pozytywnego wpływu poprzez swoją działalność. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia wartości poprzez innowacje i wzrost. Marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2021 Grupa zatrudniała około 100 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 44,1 mld euro. Wydatki na badania i rozwój - przed uwzględnieniem pozycji nadzwyczajnych - wyniosły 5,3 mld euro. Więcej informacji na stronie internetowej www.bayer.com.

 

Kontakt:

/// Monika Lechowska-Wróbel, Head of Communication CEE, Bayer Sp. z o.o.

E–mail: monika.lechowska@bayer.com

 

Biuro prasowe Bayer:

Aleksandra Stasiak,

Omega Communication, tel. 602 115 401, e-mail astasiak@communication.pl  

 

Oświadczenia dotyczące przyszłości

Niniejszy komunikat prasowy może zawierać oświadczenia dotyczące przyszłości oparte na bieżących założeniach i prognozach kierownictwa firmy Bayer. Istnieje wiele znanych oraz nieznanych rodzajów ryzyka, niewiadomych oraz innych czynników, które mogą prowadzić do znaczących różnic pomiędzy rzeczywiście osiągniętymi w przyszłości wynikami, sytuacją finansową firmy oraz tempem jej rozwoju a przedstawionymi w niniejszym dokumencie szacunkami. Czynniki te obejmują elementy omówione w publicznie dostępnych sprawozdaniach firmy Bayer, które są dostępne na stronie internetowej spółki pod adresem www.bayer.com. Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za aktualizacje tych stwierdzeń dotyczących przyszłości ani za dostosowanie ich do przyszłych sytuacji lub zdarzeń.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nauka MSD Animal Health zaprasza do konkursu “Pignnovation Award” Biuro prasowe
2024-05-09 | 13:00

MSD Animal Health zaprasza do konkursu “Pignnovation Award”

Udział mogą wziąć uczelnie, grupy badawcze, startupy, które pomagają zmieniać sektor trzody chlewnej.   Warszawa, 9 maja 2024 – MSD Animal Health, część firmy
Nauka Agrii Polska stawia na ludzi i wiedzę
2024-03-18 | 13:00

Agrii Polska stawia na ludzi i wiedzę

Pod koniec lutego, w siedzibie nowego zakładu produkcyjnego Agrii Polska w Aleksandrowie Kujawskim, blisko 140 doradców, wzięło udział w trzydniowym szkoleniu. Celem spotkania było
Nauka World Futures Day 2024
2024-02-28 | 08:00

World Futures Day 2024

Dołącz 1 marca do 24-godzinnej globalnej dyskusji na temat budowania lepszej przyszłości, aby świętować World Futures Day - Światowy Dzień Przyszłości. Rozpoczynamy w Nowej Zelandii o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.