Już wkrótce na rynku - kolejny router Wi-Fi 6 marki Tenda

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Urządzenia takie jak routery czy systemy Mesh, które wykorzystują nowoczesny standard Wi-Fi 6, są coraz bardziej popularne. Umożliwiają one obsługę szerokiego kanału 160 MHz, większą przepustowość, mniejsze opóźnienia, lepszą wydajność w gęstych sieciach czy możliwość jednoczesnej obsługi większej liczby urządzeń końcowych. Sprawdzą się przy wielu nowoczesnych zastosowaniach, jak korzystanie z wymagających aplikacji, gaming online czy użytkowanie sprzętów smart home i monitoringu.
Już niebawem użytkownicy produktów firmy Tenda, dostawcy rozwiązań sieciowych dla domu i biznesu, dostaną kolejny router Wi-Fi 6. TX12L Pro zwracać będzie uwagę nie tylko nowoczesnym designem. Będzie również wyposażony w dwurdzeniowy procesor, powstały w procesie technologicznym 12 nm i o taktowaniu 1,3 GHz, oraz możliwość obsługi prędkości do 2402 Mb/s w paśmie 5GHz i do 574 Mb/s w paśmie 2,4 GHz. Jak podaje producent: teoretyczna przepustowość sieci bezprzewodowej 5 GHz w pojedynczym paśmie odpowiada sumie trzech routerów AC1200, działając z pełną przepustowością 1000 Mb/s, umożliwiając płynne oglądanie wideo shortów oraz wideo w 4K, granie w gry online, transmisje na żywo oraz pobieranie dużych plików.
Prócz tego Tenda wskazuje na pięć zewnętrznych dookólnych anten o wysokim zysku, a także obsługę technologii Wi-Fi+. Umożliwia ona połączenie przewodowe lub bezprzewodowe między innymi urządzeniami marki (które są kompatybilne) i tworzenie wspólnej sieci. Jak tłumaczy producent, może łatwo rozwiązać problem stabilnego Wi-Fi w bardzo dużych domach.
Producent zachęca do sprawdzania na bieżąco oferty - TX12L Pro będzie dostępny już niebawem
Szukasz sprzętu w dobrej cenie? Poznaj sekret laptopów poleasingowych

Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI

Dlaczego warto wybrać monitor OLED?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.