Komunikaty PR

Już tylko sekundy dzielą nas od architektonicznej gratki Rusza archiDAY 2020

2020-10-12  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

12 października rozpocznie się archiDAY 2020 online - jedno z najważniejszych rynkowych wydarzeń dla architektów, projektantów, dekoratorów, stylistów wnętrz i designerów. W tym roku w dyskusjach i prezentacjach poruszane zostaną, takie tematy jak wpływ nowej rzeczywistości na potrzeby i oczekiwania inwestorów, najnowsze rynkowe trendy i przemyślane rozwiązania do zastosowania w procesie inwestycyjnym. Partnerem wydarzenia jest Ceramika Paradyż.

 

Tegoroczna formuła będzie wyjątkowa. Po raz pierwszy w historii archiDAY odbędzie się online. Przez 5 dni: od 12 do 16 października będzie można śledzić dyskusje, spotkania, prelekcje, wywiady i pokazy poświęcone aktualnym kierunkom i rynkowym trendom. Na scenie wystąpią najlepsi biznesowi stratedzy, eksperci rynkowi oraz projektanci, m.in. Jurand Brzeziński, Prezes Zarządu Ceramika Paradyż, Maja Ganszyniec czy duet Paprocki&Brzozowski. Specjalnie dla uczestników wydarzenia Ceramika Paradyż przygotowała 3 praktyczne webinary poświęcone tworzeniu indywidualnych konceptów w przestrzeniach publicznych, pomysłom na nietypowe rozwiązania zaskakujące klienta oraz temu jak pogodzić wizję architekta z możliwościami wykonawców.

 

W programie archiDAY warto zwrócić uwagę na:

 

12 października

10:00 - 11:00

Strategia w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości

Prowadzący:  Justyn Czekański (Better & Company Consulting)

Jurand Brzeziński (Prezes Zarządu - Ceramika Paradyż)

Przemysław Wojdat (Dyrektor Zarządzający - Hansgrohe Polska)

Katarzyna Świderska (Dyrektor Marketingu – Wiśniowski)

 

13 października

10:00 - 11:00

Przedwojenny sznyt w nowoczesnym wydaniu

Prowadzący:  Michał Drożdż (Ceramika Paradyż)

Maja Ganszyniec (Studio Ganszyniec)

 

11:00 - 12:00

Łazienka w czasie przemian

Prowadzący:  Arkadiusz Kaczanowski (Design/Biznes)

Michał Drożdż (Ceramika Paradyż)

Rafał Hampel (Hansgrohe Polska)

Ada Skwira i Małgorzata Liebhart (właścicielki WZ studio)

14 października

10:00 - 11:00

Eklektyzm w modzie i architekturze

Prowadzący:  Katarzyna Księżopolska (Magazif)

Marcin Paprocki (Paprocki & Brzozowski)

Mariusz Brzozowski (Paprocki & Brzozowski)

 

        

15 października

10:00 – 11:00

W pogoni za oczekiwaniami inwestora

Prowadzący:  Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)

Agnieszka Biernat (Ceramika Parady​ż)

Marta Słaby (Ceramika Paradyż)

​Łukasz Dytrych (Ceramika Paradyż)

 

12:00 – 13:00

Typowe pomieszczenia i nietypowe rozwiązania, czyli jak zaskoczyć klienta?

Prowadzący:  Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)

​Aldona Chudzicka (Ceramika Paradyż)

Anna Koszowska-Król  (Ceramika Paradyż)

 

 

16 października

10:00 – 11:00

Płytki w projekcie i na budowie – czyli jak połączyć wizję z realizacją?

Prowadzący: Piotr Stępniak (Ceramika Paradyż)

Tomasz Rusek (Selena) 

 

10:00 - 11:00

Współpraca z Architektami w dobie Covid - co się zmieniło, czego oczekują Architekci i jak będzie wyglądała przyszłość obsługi Architekta

Prowadzący: Kinga Konopko (Head of Architect Suppor w PROFIM)

Grzegorz Kopeć (dyrektor ds. współpracy z architektami w Ceramice Paradyż)

Rafał Hampel (Hansgrohe)

Dawid Mąkinia (Pro Grupa)

 

 

Więcej szczegółów na temat programu archiDAY 2020 oraz bezpłatna rejestracja na wydarzenie są dostępne na stronie www.archiday.pl/ceramikaparadyz .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje Biuro prasowe
2024-11-25 | 10:00

Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje

Kamień naturalny od lat cieszy się popularnością jako element wykończeniowy podłogi, łącząc wyjątkowe walory estetyczne z trwałością. Dzięki swojej różnorodności, znajduje
Dom Nowa Murowana z miesiącem korzyści
2024-11-25 | 09:00

Nowa Murowana z miesiącem korzyści

Zakupowe szaleństwo z okazji Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Od jakiegoś czasu rabaty dotykają każdą branżę, w tym deweloperską. Inwestor, realizujący dwa osiedla pod
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Ochrona środowiska

Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje

Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.

Ochrona środowiska

Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.