Komunikaty PR

Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego

2024-10-17  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Już 20 października 2024 roku odbędzie się jeden z największych półmaratonów w Polsce – 10. Cracovia Półmaraton Królewski. Jubileuszowa edycja, która zapowiada się niezwykle emocjonująco, będzie pełna sportowych wrażeń. Hasło imprezy – „Bieganie porusza umysły” – to nawiązanie do filozofii ASICS, której motto brzmi: „Sound mind, sound body”, czyli w zdrowym ciele, zdrowy duch.

Jako sponsor wydarzenia, ASICS przygotował dla uczestników liczne atrakcje. Tuż przed wejściem do Tauron Areny, uczestnicy będą mogli odwiedzić strefę testowania obuwia ASICS. Każdy, kto zdecyduje się wypróbować buty marki, otrzyma specjalny gadżet. To wyjątkowa okazja, aby przetestować najnowsze technologie w obuwiu biegowym i jednocześnie zdobyć pamiątkę z tego wyjątkowego dnia.

ASICS przygotował również oficjalne koszulki biegowe dla uczestników Cracovia Półmaratonu. Będą one dostępne w sprzedaży w biurze zawodów w cenie 80 zł. Natomiast wszyscy uczestnicy Czanieckiej Piątki otrzymali koszulki ASICS w swoich pakietach startowych.

Podczas półmaratonu nie zabraknie również strefy kibica ASICS, która będzie zlokalizowana na 15. km trasy na Bulwarach Wiślanych. Marka zachęca kibiców do odwiedzenia tego miejsca, gdzie będzie można dopingować biegaczy i cieszyć się sportową atmosferą. Tradycyjnie, półmaratonowi będzie także towarzyszyć Expo. Na stoisku ASICS będzie zlokalizowana tzw. „ściana marzeń”, a najnowsze produkty marki, w tym obuwie, odzież i akcesoria biegowe, będzie można nabyć w bardzo atrakcyjnych cenach.

Jubileuszowa edycja Cracovia Półmaratonu to dla nas wyjątkowy moment, by wspierać biegaczy i promować zdrowy styl życia. Bieganie, które porusza zarówno ciało, jak i umysł, to esencja filozofii ASICS. Nasze produkty wspierają wyniki oraz komfort biegaczy. Zachęcamy wszystkich uczestników do odwiedzenia naszej strefy testowej i kibicowania na trasie w naszej strefie na 15. km. Czekają na Was niespodzianki, emocje i duch rywalizacji – mówi Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok Biuro prasowe
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają
Sport Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”
2024-10-08 | 16:00

Nowa era wirtualnego sportu. ASICS wprowadza „DISC”

Łącząc cyfryzację, sport i fitness, ASICS ogłasza rozwój „DISC”, wirtualnego sportu stworzonego wyłącznie z myślą o wirtualnej ("VR") i mieszanej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.