John Deere Power Systems i DEUTZ ogłaszają współpracę w zakresie silników
John Deere Power Systems i DEUTZ podjęły decyzję o współpracy w opracowaniu i pozyskiwaniu komponentów silnika o niskich mocach w zakresie do 130 kW. Dzięki współpracy będą w stanie wypełnić przestrzeń zapotrzebowania rynkowego przez opracowanie silnika, który zapewni klientom dodatkową i wyjątkową wartość podczas zakupu, przy zachowaniu niezawodności, wszechstronności i wydajności, oczekiwanych od silników John Deere i DEUTZ.
John Deere i DEUTZ na bazie swoich wieloletnich światowych doświadczeń i możliwości chcą poszerzyć ofertę, co przełożyć się ma na wzrost wartości rynkowej i klienta. Zakres wspólnych działań obejmuje zaprojektowanie silnika, który każda z firm dostosuje jako produkt do specyficznych potrzeb klientów za pomocą oprogramowania i elementów sterujących. Produkcja i dystrybucja silników będzie wykonywana niezależnie przez firmy John Deere i DEUTZ. Nowy silnik w segmencie ciągników rolniczych dostępny będzie tylko w maszynach John Deere.
„John Deere i DEUTZ są liderami branży w projektowaniu i produkcji innowacyjnych silników” – powiedział Pierre Guyot, starszy wiceprezes John Deere Power Systems. „Dzięki połączeniu i wzajemnym uzupełnianiu się naszej wiedzy i obszarów zainteresowania, cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować klientom John Deere i DEUTZ niezawodny, opłacalny i ekonomiczny wariant silnika w niskim zakresie mocy”.
Dyrektor generalny DEUTZ, Frank Hiller, stwierdził: „Fakt, że firma John Deere wybrała DEUTZ jako partnera w projekcie silnika, podkreśla naszą silną pozycję w dziale silników dla zastosowań pozadrogowych”. Dodał: „Ta współpraca jest ważnym krokiem w nawiązywaniu relacji biznesowych między obiema firmami. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością połączenia sił z liderem w branży, takim jak John Deere, tworząc w ten sposób wartość dla naszych klientów ”.
Pojazdy elektryczne to przyszłość miejskiej mobilności
Klocki hamulcowe w ciężarówkach - poradnik Steinhof
Nowa lampa warsztatowa LED pod maskę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.