Komunikaty PR

John Deere Power Systems i DEUTZ ogłaszają współpracę w zakresie silników

2020-12-21  |  08:00
Biuro prasowe

John Deere Power Systems i DEUTZ podjęły decyzję o współpracy w opracowaniu i pozyskiwaniu komponentów silnika o niskich mocach w zakresie do 130 kW. Dzięki współpracy będą w stanie wypełnić przestrzeń zapotrzebowania rynkowego przez opracowanie silnika, który zapewni klientom dodatkową i wyjątkową wartość podczas zakupu, przy zachowaniu niezawodności, wszechstronności i wydajności, oczekiwanych od silników John Deere i DEUTZ.

John Deere i DEUTZ na bazie swoich wieloletnich światowych doświadczeń i możliwości chcą poszerzyć ofertę, co przełożyć się ma na wzrost wartości rynkowej i klienta. Zakres wspólnych działań obejmuje zaprojektowanie silnika, który każda z firm dostosuje jako produkt do specyficznych potrzeb klientów za pomocą oprogramowania i elementów sterujących. Produkcja i dystrybucja silników będzie wykonywana niezależnie przez firmy John Deere i DEUTZ. Nowy silnik w segmencie ciągników rolniczych dostępny będzie tylko w maszynach John Deere.

„John Deere i DEUTZ są liderami branży w projektowaniu i produkcji innowacyjnych silników” – powiedział Pierre Guyot, starszy wiceprezes John Deere Power Systems. „Dzięki połączeniu i wzajemnym uzupełnianiu się naszej wiedzy i obszarów zainteresowania, cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować klientom John Deere i DEUTZ niezawodny, opłacalny i ekonomiczny wariant silnika w niskim zakresie mocy”.

Dyrektor generalny DEUTZ, Frank Hiller, stwierdził: „Fakt, że firma John Deere wybrała DEUTZ jako partnera w projekcie silnika, podkreśla naszą silną pozycję w dziale silników dla zastosowań pozadrogowych”. Dodał: „Ta współpraca jest ważnym krokiem w nawiązywaniu relacji biznesowych między obiema firmami. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością połączenia sił z liderem w branży, takim jak John Deere, tworząc w ten sposób wartość dla naszych klientów ”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III Biuro prasowe
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana
Motoryzacja Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
2024-12-19 | 18:00

Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik

Prawidłowa obsługa kuli haka holowniczego wymaga podstawowej wiedzy technicznej. W zależności od tego, jaki rodzaj głowicy zaczepowej wybierzemy, ma ona wpływ na sposób eksploatacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.