Jaka tapeta do łazienki?
Czy tapeta nadaje się do łazienki?
Tak, pod warunkiem, że jest to tapeta winylowa, która jest wodoodporna i nadaje się do zastosowania w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności. Winyl jest materiałem w 100 % odpornym na wodę, więc nie ma obaw, że tapeta zawilgotnieje lub przemoknie. - Pomimo tej właściwości nie zalecamy stosowania tapet winylowych w bezpośrednim sąsiedztwie wody, czy też w sytuacji obciążenia wodą (np. w kabinach prysznicowych). W każdym innym miejscu w łazience, również w sąsiedztwie umywalki czy wanny, gdzie kontakt z wodą jest sporadyczny, tapety sprawdzą się doskonale – mówi Barbara Łukasiak, dyrektor handlowy Muraspec Polska.
Dlaczego tapety winylowe są dobrym wyborem do łazienki?
Wierzchnią warstwę tapet winylowych Muraspec stanowi sprasowany winyl, który jest odporny na na ścieranie i zarysowania. Spód tapety zwykle wykonany jest z bawełny lub siatki poliestrowej, czyli również materiałów wytrzymałych. Ważnym atutem obiektowych tapet Muraspec jest też łatwość czyszczenia i pielęgnacji - można je myć, a nawet,w razie potrzeby, szorować. Ważne, aby wszelkie zabrudzenia usuwać na bieżąco.
Czy estetyka tapet pasuje do łazienki?
Tapety Muraspec dają ogromną swobodę jeśli chodzi o aranżację wnętrz. W ofercie są wzory nowoczesne, geometryczne, abstrakcyjne, kwiatowe, botaniczne. Metoda cyfrowego nadruku (kolekcja Wallmotion) pozwala Muraspec przygotowywać tapety, które do złudzenia przypominają kunsztowną ceramiczną mozaikę, beton, drewno, rdzawą blachę i in. Oprócz wzorów dostępnych w ofercie, do dyspozycji projektantów wnętrz i klientów są tapety wykonywane według indywidualnych projektów. Dzięki nim każda łazienka – ta w hotelu lub w domu - może być jedyna w swoim rodzaju, unikatowa. Zobaczcie kilka pięknych łazienek z tapetami Muraspec.
Więcej informacji: www.muraspec.pl
EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.