Jaka tapeta do łazienki?
Czy tapeta nadaje się do łazienki?
Tak, pod warunkiem, że jest to tapeta winylowa, która jest wodoodporna i nadaje się do zastosowania w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności. Winyl jest materiałem w 100 % odpornym na wodę, więc nie ma obaw, że tapeta zawilgotnieje lub przemoknie. - Pomimo tej właściwości nie zalecamy stosowania tapet winylowych w bezpośrednim sąsiedztwie wody, czy też w sytuacji obciążenia wodą (np. w kabinach prysznicowych). W każdym innym miejscu w łazience, również w sąsiedztwie umywalki czy wanny, gdzie kontakt z wodą jest sporadyczny, tapety sprawdzą się doskonale – mówi Barbara Łukasiak, dyrektor handlowy Muraspec Polska.
Dlaczego tapety winylowe są dobrym wyborem do łazienki?
Wierzchnią warstwę tapet winylowych Muraspec stanowi sprasowany winyl, który jest odporny na na ścieranie i zarysowania. Spód tapety zwykle wykonany jest z bawełny lub siatki poliestrowej, czyli również materiałów wytrzymałych. Ważnym atutem obiektowych tapet Muraspec jest też łatwość czyszczenia i pielęgnacji - można je myć, a nawet,w razie potrzeby, szorować. Ważne, aby wszelkie zabrudzenia usuwać na bieżąco.
Czy estetyka tapet pasuje do łazienki?
Tapety Muraspec dają ogromną swobodę jeśli chodzi o aranżację wnętrz. W ofercie są wzory nowoczesne, geometryczne, abstrakcyjne, kwiatowe, botaniczne. Metoda cyfrowego nadruku (kolekcja Wallmotion) pozwala Muraspec przygotowywać tapety, które do złudzenia przypominają kunsztowną ceramiczną mozaikę, beton, drewno, rdzawą blachę i in. Oprócz wzorów dostępnych w ofercie, do dyspozycji projektantów wnętrz i klientów są tapety wykonywane według indywidualnych projektów. Dzięki nim każda łazienka – ta w hotelu lub w domu - może być jedyna w swoim rodzaju, unikatowa. Zobaczcie kilka pięknych łazienek z tapetami Muraspec.
Więcej informacji: www.muraspec.pl
Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje
Nowa Murowana z miesiącem korzyści
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Ochrona środowiska
Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro
Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.