IT Solution Factor pierwszym partnerem Cohesity w Polsce
IT Solution Factor, polski integrator rozwiązań IT z zakresu infrastruktury i security oraz dostawca usług serwisowych, ogłosił podpisanie umowy partnerskiej z Cohesity. Firma z siedzibą w San Jose, wg. zestawień Gartnera i IDC jest światowym liderem w dziedzinie Backup and Recovery.
Cohesity oferuje oprogramowanie w zakresie zarządzania, ochrony, archiwizacji, backupu i odzyskiwania danych dla zróżnicowanych środowisk – chmurowych, serwerowych, zwirtualizowanych, aplikacji, baz danych czy SaaS. Rozwiązania Cohesity spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa w zakresie zarządzania danymi, bazując na infrastrukturze konwergentnej HCI oraz zapewniają dużą odporność na cyberataki, w tym ransomware.
W wyniku podpisania umowy partnerskiej oraz zdobycia certyfikatów przez zespoły pre-sales i sprzedaży, IT Solution Factor uzyskał status Preferred. Tym samym firma stała się pierwszym i jedynym partnerem Cohesity w Polsce. Spółka będzie odpowiadała za sprzedaż oraz wszelkie działania związane z integracją rozwiązań Cohesity na naszym rodzimym rynku.
- Z roku na rok liczba cyber-incydentów sukcesywnie rośnie. Jednym z zagrożeń, które mocno dotyka organizacje jest ransomware. Według. raportu Chainalysis, w 2023 wartość okupów wypłaconych hakerom na świecie osiągnęła poziom ok. [1] 1,1 mld USD (+95 proc. r/r). Aby zapewnić bezpieczeństwo danych, firmy i instytucje potrzebują nie tylko rozwiązań dających im aktywną ochronę, ale też przeciwdziałających skutkom ataków. Wiodącym graczem w tej dziedzinie jest nasz nowy partner technologiczny – Cohesity. Ich rozwiązania prezentują bardzo efektywne podejście do backupu danych i odznaczają się wysoką odpornością na ransomware. Co ważne, rozwiązana te dobrze sprawdzają się w podmiotach silnie rozproszonych czy złożonych środowiskach chmury hybrydowej – podsumowuje Mikołaj Wiśniak, wiceprezes IT Solution Factor.
Za swoje rozwiązania Cohesity jest doceniana w prestiżowych rankingach. W 2023 r. Gartner po raz kolejny wyróżnił Cohesity tytułem lidera w zestawieniu Magic Quadrant w kategorii Enterprise Backup and Recovery a IDC w raporcie Worldwide Cyber Recovery.
[1] Ransomware Payments Exceed $1 Billion in 2023, Hitting Record High After 2022 Decline, Chainanalysis, 2024
DORA uderza w fintechy: Czy nowe przepisy zagrożą innowacyjnym firmom?
Bolt, Feminoteka i warszawskie bary łączą siły na rzecz bezpieczeństwa
Fotowoltaika w Polsce - rosnące wyzwania i innowacyjne rozwiązania ochronne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.