iSpot & Cortland razem dla Was
iSpot – Apple Premium Partner – oraz Cortland – znaczący Apple Premium Reseller
– łączą siły, wydobywając najmocniejsze atuty obu marek. Wszystko po to, aby
razem dostarczać klientom najwyższy standard obsługi i najnowsze rozwiązania
technologiczne w jednym miejscu.
Synergia iSpot i Cortland gwarantuje klientom wzrost dostępności, wspólne działanie oraz
ekspertyzę dwóch doświadczonych zespołów o uzupełniających się kompetencjach. W
ramach procesu unifikacji, w ciągu najbliższych tygodni salony Cortland zaczną działać pod
szyldem iSpot. Sklep internetowy Cortland.pl nadal będzie funkcjonować niezależnie,
zapewniając wygodny dostęp do rozwiązań i produktów marek trzecich online.
Dzięki połączeniu iSpot i Cortland, do dyspozycji klientów będzie aż 48 salonów sprzedaży
wraz wieloma punktami serwisowymi w kluczowych miastach na terenie całej Polski –
podkreśla Dariusz Zająkała, Dyrektor Zarządzający (CEO) iSpot. – Pozwoli nam to jeszcze
szybciej reagować na potrzeby konsumentów tak, by zapewnić im najlepsze doświadczenia
zakupowe, kompleksowe doradztwo oraz szeroki wachlarz produktów i usług.
Cortland wnosi 180 doświadczonych pracowników w struktury iSpot. Połączenie zespołów
zapewni wszechstronne wsparcie klientom indywidualnym, firmowym i instytucjom
edukacyjnym w jednym miejscu, a także dostęp do innowacyjnych rozwiązań Apple,
autoryzowanego serwisu oraz szkoleń.
iSpot jako jedyny sprzedawca w Polsce posiada status Apple Premium Partner – wyróżnienie,
które otrzymują wyłącznie firmy spełniające wymagające kryteria marki Apple. Marka jest
także liderem wśród Autoryzowanych Serwisów Apple w kraju. Przejęcie Cortland to element
strategii 1923 Investments, która polega na osiąganiu wzrostu poprzez przejęcia.
Szczegółowy dokument opisujący plan połączenia iSpot & Cortland dostępny jest na:
www.ispot.pl

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia
Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.