Interpon wprowadza wizualizację 3D dla klientów z branży farb proszkowych
Wybór odpowiedniej powłoki proszkowej nigdy nie był łatwiejszy, a stało się to dzięki wprowadzeniu technologii immersyjnego obrazowania 3D przez należącą do AkzoNobel markę Interpon.
Nowe narzędzie kolorystyczne 3D – dostępne za pośrednictwem aplikacji AkzoNobel Design – zostało zaprojektowane tak, aby pomóc architektom i projektantom znaleźć produkt dokładnie odpowiadający ich potrzebom. Jego opracowanie opierało się na rozległej wewnętrznej wiedzy specjalistycznej w zakresie cyfrowego koloru, co pozwoliło na rozwiązanie szeregu technicznych wyzwań.
Dzięki temu użytkownicy mogą nie tylko cyfrowo zmieniać próbki powłok, ale także powiększać i pomniejszać obraz oraz przeglądać próbki w zależności od otoczenia. Daje to realistyczne wyobrażenie o rzeczywistym efekcie, jaki zostanie osiągnięty po pomalowaniu powierzchni.
– Jako lider w branży farb proszkowych, zawsze staramy się ulepszać nasze produkty i narzędzia cyfrowe, aby pomóc klientom w znalezieniu idealnego rozwiązania – wyjaśnia Daniela Vlad, Dyrektor Powder Coatings AkzoNobel. – Nasze wyjątkowe narzędzie 3D jeszcze bardziej podniesie poziom zaufania architektów i projektantów do korzystania z wizualizacji cyfrowej przy podejmowaniu decyzji dotyczących koloru. Uzyskany obraz oddaje rzeczywisty wygląd najlepiej, jak to możliwe, oraz stanowi najlepszy przykład tego, jak przekraczamy granice wyobraźni i stale pracujemy nad rozwojem nowych technologii, które przyniosą korzyści naszym klientom.
Inną ważną zaletą korzystania z wizualizacji kolorów 3D jest to, że możliwe jest również pokazanie efektów metalicznego i perłowego połysku, które mogą wyglądać prawie tak samo efektownie jak same powłoki. Nowe narzędzie oferuje również niesamowicie realistyczne wyobrażenie o kolorze, teksturze, gładkości i połysku.
– Jesteśmy bardzo dumni z tego, że pomagamy klientom poprawić dokładność i efektywność ich pracy – dodaje Vlad. – Uzyskanie odpowiedniego koloru, struktury i połysku ma kluczowe znaczenie przy wyborze farb proszkowych, dlatego też jesteśmy podekscytowani możliwością zapewnienia swobody twórczej, która pozwala projektantom, architektom i całej branży na uzyskanie perfekcyjnego wykończenia.
Nowe funkcje 3D można poznać po pobraniu aplikacji AkzoNobel Design dostępnej w App Store.
***
AkzoNobel to firma z pasją malowania. Od 1792 roku jesteśmy ekspertem w produkcji farb i lakierów, kreującym standardy w kolorze i ochronie powierzchni. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon – które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Firma z siedzibą główną w Holandii działa w ponad 150 krajach i zatrudnia około 35 000 pracowników, którzy z pasją dostarczają wysokiej jakości produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniem naszych klientów. Więcej informacji na stronie www.akzonobel.com/poland
Wiosenna promocja ZTE – smartfony od 249 zł
SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli AI
Universal Robots wprowadza płynną integrację ze sterownikami PLC Siemens
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.