Interpon wprowadza wizualizację 3D dla klientów z branży farb proszkowych
Wybór odpowiedniej powłoki proszkowej nigdy nie był łatwiejszy, a stało się to dzięki wprowadzeniu technologii immersyjnego obrazowania 3D przez należącą do AkzoNobel markę Interpon.
Nowe narzędzie kolorystyczne 3D – dostępne za pośrednictwem aplikacji AkzoNobel Design – zostało zaprojektowane tak, aby pomóc architektom i projektantom znaleźć produkt dokładnie odpowiadający ich potrzebom. Jego opracowanie opierało się na rozległej wewnętrznej wiedzy specjalistycznej w zakresie cyfrowego koloru, co pozwoliło na rozwiązanie szeregu technicznych wyzwań.
Dzięki temu użytkownicy mogą nie tylko cyfrowo zmieniać próbki powłok, ale także powiększać i pomniejszać obraz oraz przeglądać próbki w zależności od otoczenia. Daje to realistyczne wyobrażenie o rzeczywistym efekcie, jaki zostanie osiągnięty po pomalowaniu powierzchni.
– Jako lider w branży farb proszkowych, zawsze staramy się ulepszać nasze produkty i narzędzia cyfrowe, aby pomóc klientom w znalezieniu idealnego rozwiązania – wyjaśnia Daniela Vlad, Dyrektor Powder Coatings AkzoNobel. – Nasze wyjątkowe narzędzie 3D jeszcze bardziej podniesie poziom zaufania architektów i projektantów do korzystania z wizualizacji cyfrowej przy podejmowaniu decyzji dotyczących koloru. Uzyskany obraz oddaje rzeczywisty wygląd najlepiej, jak to możliwe, oraz stanowi najlepszy przykład tego, jak przekraczamy granice wyobraźni i stale pracujemy nad rozwojem nowych technologii, które przyniosą korzyści naszym klientom.
Inną ważną zaletą korzystania z wizualizacji kolorów 3D jest to, że możliwe jest również pokazanie efektów metalicznego i perłowego połysku, które mogą wyglądać prawie tak samo efektownie jak same powłoki. Nowe narzędzie oferuje również niesamowicie realistyczne wyobrażenie o kolorze, teksturze, gładkości i połysku.
– Jesteśmy bardzo dumni z tego, że pomagamy klientom poprawić dokładność i efektywność ich pracy – dodaje Vlad. – Uzyskanie odpowiedniego koloru, struktury i połysku ma kluczowe znaczenie przy wyborze farb proszkowych, dlatego też jesteśmy podekscytowani możliwością zapewnienia swobody twórczej, która pozwala projektantom, architektom i całej branży na uzyskanie perfekcyjnego wykończenia.
Nowe funkcje 3D można poznać po pobraniu aplikacji AkzoNobel Design dostępnej w App Store.
***
AkzoNobel to firma z pasją malowania. Od 1792 roku jesteśmy ekspertem w produkcji farb i lakierów, kreującym standardy w kolorze i ochronie powierzchni. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon – które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Firma z siedzibą główną w Holandii działa w ponad 150 krajach i zatrudnia około 35 000 pracowników, którzy z pasją dostarczają wysokiej jakości produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniem naszych klientów. Więcej informacji na stronie www.akzonobel.com/poland

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia
Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.