Interpon wprowadza wizualizację 3D dla klientów z branży farb proszkowych
Wybór odpowiedniej powłoki proszkowej nigdy nie był łatwiejszy, a stało się to dzięki wprowadzeniu technologii immersyjnego obrazowania 3D przez należącą do AkzoNobel markę Interpon.
Nowe narzędzie kolorystyczne 3D – dostępne za pośrednictwem aplikacji AkzoNobel Design – zostało zaprojektowane tak, aby pomóc architektom i projektantom znaleźć produkt dokładnie odpowiadający ich potrzebom. Jego opracowanie opierało się na rozległej wewnętrznej wiedzy specjalistycznej w zakresie cyfrowego koloru, co pozwoliło na rozwiązanie szeregu technicznych wyzwań.
Dzięki temu użytkownicy mogą nie tylko cyfrowo zmieniać próbki powłok, ale także powiększać i pomniejszać obraz oraz przeglądać próbki w zależności od otoczenia. Daje to realistyczne wyobrażenie o rzeczywistym efekcie, jaki zostanie osiągnięty po pomalowaniu powierzchni.
– Jako lider w branży farb proszkowych, zawsze staramy się ulepszać nasze produkty i narzędzia cyfrowe, aby pomóc klientom w znalezieniu idealnego rozwiązania – wyjaśnia Daniela Vlad, Dyrektor Powder Coatings AkzoNobel. – Nasze wyjątkowe narzędzie 3D jeszcze bardziej podniesie poziom zaufania architektów i projektantów do korzystania z wizualizacji cyfrowej przy podejmowaniu decyzji dotyczących koloru. Uzyskany obraz oddaje rzeczywisty wygląd najlepiej, jak to możliwe, oraz stanowi najlepszy przykład tego, jak przekraczamy granice wyobraźni i stale pracujemy nad rozwojem nowych technologii, które przyniosą korzyści naszym klientom.
Inną ważną zaletą korzystania z wizualizacji kolorów 3D jest to, że możliwe jest również pokazanie efektów metalicznego i perłowego połysku, które mogą wyglądać prawie tak samo efektownie jak same powłoki. Nowe narzędzie oferuje również niesamowicie realistyczne wyobrażenie o kolorze, teksturze, gładkości i połysku.
– Jesteśmy bardzo dumni z tego, że pomagamy klientom poprawić dokładność i efektywność ich pracy – dodaje Vlad. – Uzyskanie odpowiedniego koloru, struktury i połysku ma kluczowe znaczenie przy wyborze farb proszkowych, dlatego też jesteśmy podekscytowani możliwością zapewnienia swobody twórczej, która pozwala projektantom, architektom i całej branży na uzyskanie perfekcyjnego wykończenia.
Nowe funkcje 3D można poznać po pobraniu aplikacji AkzoNobel Design dostępnej w App Store.
***
AkzoNobel to firma z pasją malowania. Od 1792 roku jesteśmy ekspertem w produkcji farb i lakierów, kreującym standardy w kolorze i ochronie powierzchni. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon – które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Firma z siedzibą główną w Holandii działa w ponad 150 krajach i zatrudnia około 35 000 pracowników, którzy z pasją dostarczają wysokiej jakości produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniem naszych klientów. Więcej informacji na stronie www.akzonobel.com/poland

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.