Komunikaty PR

ZTE U50 – mobilny router 5G z imponującymi możliwościami

2024-05-28  |  11:20
Biuro prasowe

Mobilny router ZTE U50 ma postać zgrabnego i eleganckiego urządzenia, które bez trudu mieści się w dłoni. Występuje w dwóch wersjach kolorystycznych – nowoczesnej bieli i klasycznej czerni. Chropowata powierzchnia, która dodatkowo nie przyjmuje odcisków palców, wpływa na komfort użytkowania. Router nie przesuwa się po gładkiej powierzchni stołu, czy biurka, dlatego bez problemu można z niego korzystać w trakcie podróży, np. pociągiem lub samochodem.

Urządzenie może obsługiwać do 32 użytkowników podłączonych przez Wi-Fi jednocześnie, co sprawia, że jest doskonałym wyborem zarówno dla domów, jak i małych biur. Router kryje w sobie wbudowaną baterię o pojemności 4500 mAh, która zapewnia bardzo długi czas działania na jednym ładowaniu, co zwiększa mobilność urządzenia i wygodę użytkowania.

ZTE U50 jest idealnym rozwiązaniem dla tych osób, które szukają niezawodnego, szybkiego i wszechstronnego mobilnego routera 5G. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii i przemyślanej konstrukcji, ZTE U50 spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.

To zaawansowane urządzenie zapewnia niezwykłą wydajność w sieci 5G z maksymalnymi prędkościami do 2,63 GB/s przy pobieraniu oraz 525 MB/s przy wysyłaniu danych. Dzięki obsłudze technologii Wi-Fi 6, router zapewnia transfer do 1,8 GB/s, co gwarantuje szybkie i stabilne połączenia bez względu na liczbę podłączonych urządzeń.

Router ZTE U50 5G został wyposażony w złącza TS-9, które umożliwiają podłączenie anten zewnętrznych, co znacząco polepsza łączność ze stacjami bazowymi 5G (złącza działają tylko w trybie 5G). Jest to idealne rozwiązanie dla tych użytkowników, którzy wymagają niezawodnego i szybkiego dostępu do Internetu niezależnie od warunków.

Cena rekomendowana to 999 zł. Sprzęt dostępny jest już w Play. W kanałach sprzedaży otwartej router ZTE U50 5G pojawi się w czerwcu br.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery Biuro prasowe
2024-11-20 | 15:30

Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery

Kompetencje cyfrowe to nieocenione wsparcie w rozwoju kariery. Według najnowszego badania Pracuj.pl już niemal 4 na 10 Polaków uważa, że są one najważniejsze dla postępu zawodowego.
Internet Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
2024-11-06 | 13:00

Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne

Zyxel Networks, lider w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań sieciowych opartych na chmurze, wprowadza na rynek nową serię inteligentnych przełączników zarządzalnych Lite-L3 XGS1935,
Internet Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
2024-10-31 | 09:00

Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron

Czy wiesz, że możesz zrobić własną stronę internetową zupełnie za darmo i bez umiejętności kodowania? Co więcej, sztuczna inteligencja wygeneruje dla Ciebie gotowy projekt

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.