Komunikaty PR

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

2025-03-04  |  13:00
Biuro prasowe
WhitePress - SEO Vibes Summit ‘25
WhitePress - SEO Vibes Summit ‘25

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów z całego świata. Już 27-31 maja uczestników czeka intensywny czas wypełniony prelekcjami, warsztatami, mastermindami i wieloma atrakcjami w górskiej atmosferze. Co jeszcze będzie się działo na SEO Vibes Summit ‘25?

Merytoryka na pierwszym miejscu

SEO Vibes Summit ‘25 to przede wszystkim efektywna wymiana wiedzy i doświadczenia. Organizatorzy zaprosili światowej klasy specjalistów z całej Europy, którzy wystąpią na scenie głównej, dzieląc się cennymi tipami branżowymi. Na konferencję przyjadą m.in.: Robert Niechciał (CTO & partner agencji Vestigio, Polska), Ivana Flynn (dyrektor SEO w agencji Medier, Wielka Brytania / Malta), Pavel Klimakov (administrator Holistic SEO, znany jako lider semantycznego SEO, Estonia), Craig Campbell (ekspert SEO z 22-letnim doświadczeniem, Wielka Brytania), Olaf Kopp (współzałożyciel, CBDO i Head of SEO & content w agencji marketingu online Aufgesang GmbH, Niemcy), Sarah Presch (dyrektor ds. marketingu cyfrowego w Dragon Metrics, Czechy), Timon Hartung (CEO agencji Apexmedia, Niemcy) oraz Alan Cladx (CEO agencji SOS réputation, Francja).

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=zxFA-sEzuI8

W tym roku na konferencji realizowane będą również trzy ścieżki tematyczne: SEO & AI, digital marketing i biznes, z bogatą ofertą prelekcji, warsztatów i ekskluzywnych mastermindów prowadzonych przez wybitnych profesjonalistów z Polski i świata. Warto wspomnieć, że warsztaty będą w większości certyfikowane, co dodatkowo podnosi ich wartość. Oficjalny certyfikat będzie można otrzymać np. za warsztat Karola Dziecica, specjalisty Google Ads i Google Analytics, który przybliży uczestnikom GA4, a także za workshop o zaawansowanym wykorzystaniu AI w budowaniu strategii SEO, poprowadzony przez mentorów SensAI Academy. Co więcej, event jest akredytowany przez DIMAQ: uczestnik zdobędzie 10 punktów, które pomogą utrzymać certyfikat z marketingu cyfrowego na poziomie Basic lub Professional.

– Możliwość poznania i wymiany doświadczeń z polskimi i międzynarodowymi ekspertami czyni SEO Vibes Summit ’25 wydarzeniem unikalnym w skali kraju. Każdy zaproszony prelegent osiągnął sukces na arenie międzynarodowej i jest doświadczonym mówcą, który regularnie dzieli się swoją wiedzą podczas licznych wydarzeń i konferencji – mówi Tomasz Domański, CEO WhitePress.

Networking i wypoczynek w klimacie górskim

Konferencja daje również niepowtarzalną szansę na rozwijanie wartościowych kontaktów biznesowych. Atmosfera eventu sprzyja networkingowi i zapewnia mnóstwo okazji do nawiązania relacji z ekspertami z branży, zarówno dzięki wyznaczonym do tego strefom, jak i wyjątkowym imprezom każdego dnia. Specjalna aplikacja konferencyjna umożliwia łatwe umawianie się na spotkania z innymi uczestnikami lub prelegentami.

Na SEO Vibes Summit ‘25 każdy może też wypocząć – zakwaterowanie w 4-gwiazdkowym hotelu Nosalowy Dwór gwarantuje menu pełne kulinarnych specjałów, komfortowe pokoje oraz dostęp do strefy Wellness & SPA. Na uczestników czekają też górskie atrakcje oraz udział w grywalizacjach z nagrodami.

3 pakiety do wyboru

Istnieje możliwość zakupu biletu na konferencję w trzech wariantach:

  • Ruby – 1 noc w hotelu, pełne wyżywienie, dostęp do prelekcji i workshopów oraz wstęp do Wellness & SPA;
  • Gold – 2 noce w hotelu, a prócz powyższych dostęp również do mastermindów i wstęp na afterparty w formie bankietu;
  • Platinum – 4 noce w hotelu i maksimum możliwości, jakie daje konferencja, w tym kolacja VIP z prelegentami, dodatkowa sesja mastermind z prelegentami ze Sceny Głównej, biznesowy networking w ekskluzywnym gronie i udział w czterech imprezach każdego dnia.
     

– Pakiety biletów na SEO Vibes Summit ’25 zaprojektowaliśmy w taki sposób, by dostosować je do poszczególnych grup odbiorców. Bilet Ruby polecamy przede wszystkim specjalistom SEO, praktykom i juniorom, bilet Gold – liderom zespołów, managerom i starszym specjalistom, a pakiet Platinum – prezesom, kierownikom i dyrektorom przedsiębiorstw. Dzięki temu każdy może zaprojektować swój udział w konferencji w taki sposób, by wyciągnąć z niej jak najwięcej wartości – podsumowuje Patrycja Górecka-Butora, Head of Marketing, WhitePress.

Szczegółowe informacje o konferencji SEO Vibes Summit ’25 są dostępne na stronie www.whitepress.com/pl/seo-vibes-summit.

Źródło informacji: WhitePress

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Internet Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
Internet Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.