Komunikaty PR

Zmiany w Everli - marka wychodzi naprzeciw potrzebom konsumenta

2023-10-05  |  08:57
Biuro prasowe

Większe bonusy i jeszcze bardziej opłacalna subskrypcja

Jednym z pierwszych zabiegów w ramach ułatwień dla Klientów jest wprowadzenie kwartalnego programu lojalnościowego Everli Plus. Dotychczas marka oferowała opcje subskrypcji miesięcznej lub rocznej, a od początku września proponują Klientom plan kwartalny, który jest zdecydowanie bardziej opłacalny niż miesięczny, a nie tak zobowiązujący jak roczny. Profity pozostają niezmienne - wystarczy zrobić dwa zamówienia przez Everli w miesiącu, aby koszty subskrypcji się zwrócił. Kwartał to opłata zaledwie 69 PLN, dokładne ceny dostępne na https://pl.everli.com/pl/plus. Plus to nie tylko gwarantowana darmowa dostawa, ale też dostęp do szeregu promocji przypisanych tylko subskrybentom - serwis pracuje nad specjalnymi ofertami cashbackowymi, w trakcie których subskrybenci będą mogli oszczędzić nawet 90% kupując najpopularniejsze produkty. Everli nie zapomina jednak o nowych i okazjonalnych Klientach - od niedawna zwiększyła się kwota bonusu na pierwsze 4 zamówienia do aż 170 PLN, a w portfolio dostępnych promocji pojawiła się darmowa wysyłka za zakup wybranych produktów.

Większa dostępność i ceny ze sklepowych półek

Everli stale pracuje nad poszerzaniem dostępności swoich usług, obecnie skupiając się na pozyskiwaniu nowych partnerów i stawiając na współpracę ze sklepami lokalnymi i specjalistycznymi. W sklepach partnerskich (m.in. Kaufland, Carrefour, Auchan czy Netto) ceny są takie, jak na półkach, a z wybranymi retailerami organizowane są cykliczne akcje promocyjne – jak tygodnie darmowej dostawy. To ukłon w kierunku konsumentów, którzy dobrze reagują na tego typu oferty oraz partnerów, którzy zwiększają dzięki temu sprzedaż. Nieodłącznym wyróżnikiem oferty Everli na rynku są Szoperzy, którzy robią zakupy dla Klientów, w razie potrzeby pozostając z nimi w kontakcie. Tu również zachodzą zmiany - coraz wyraźniej widać, że konsumenci wracają do przedpandemicznych przyzwyczajeń. Częściej pracując z biura, obowiązki domowe – w tym zakupy – przekładając na drugą część dnia, co wymusza na Everli zwiększenie dostępności Szoperów w porach popołudniowych. Kolejnym udogodnieniem jest wprowadzenie kilkugodzinnych slotów dostaw, które dla Klientów mających bardziej elastyczny grafik są tańsze, a Szoperom pozwalają na efektywniejsze zaplanowanie kilku dostaw.

Polacy wydają więcej, ale chcą maksymalnie zoptymalizować swoje zakupy

 

Anna Podkowińska, CEO Everli Polska, zauważa wyraźną tendencję w zachowaniach Klientów - “Konsument nie jest obojętny na rosnące ceny i kupuje rozważniej. Obserwujemy wyższe koszyki zakupowe, ale jednocześnie zmniejsza się liczba zakupionych artykułów, Klient wybiera to co niezbędne i opłacalne. To między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie bonusów, czy alternatywny plan Everli Plus - chcemy przekonać Klienta, że zakupy online to długofalowa oszczędność, są mniej kompulsywne, bardziej przemyślane, a poza aspektem finansowym wygodniejsze i czasowo bardziej korzystne.”

Przez ponad 4 lata byliśmy znani na polskim rynku jako Szopi, zyskując zaufanie naszych klientów rodzimym podejściem i rozumieniem potrzeb polskiego konsumenta. W lipcu 2020 roku dołączyliśmy do włoskiej firmy Supermercato24 i razem stworzyliśmy Everli międzynarodową platformę do zakupów spożywczych online! Naszą misją jest sprawić, że zapomnisz o trudach robienia zakupów i podarować Ci czas na to, co lubisz robić najbardziej. Podczas gdy spędzasz popołudnie z dziećmi, jeździsz na rowerze lub czytasz książkę na kanapie nasz Szoper starannie wybiera Twoje ulubione produkty i dostarcza je prosto pod Twoje drzwi. Dzięki ekskluzywnym cotygodniowym ofertom i promocjom na najlepsze marki i 100% gwarancji satysfakcji, możesz cieszyć się prostymi i bezpiecznymi zakupami bez obaw.

Posiadamy biura w Warszawie, Mediolanie i Weronie, a nasz serwis działa w 61 włoskich prowincjach i 47 polskich miastach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Internet Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
Internet SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Polityka

Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.