Komunikaty PR

Zmiany w Everli - marka wychodzi naprzeciw potrzebom konsumenta

2023-10-05  |  08:57
Biuro prasowe

Większe bonusy i jeszcze bardziej opłacalna subskrypcja

Jednym z pierwszych zabiegów w ramach ułatwień dla Klientów jest wprowadzenie kwartalnego programu lojalnościowego Everli Plus. Dotychczas marka oferowała opcje subskrypcji miesięcznej lub rocznej, a od początku września proponują Klientom plan kwartalny, który jest zdecydowanie bardziej opłacalny niż miesięczny, a nie tak zobowiązujący jak roczny. Profity pozostają niezmienne - wystarczy zrobić dwa zamówienia przez Everli w miesiącu, aby koszty subskrypcji się zwrócił. Kwartał to opłata zaledwie 69 PLN, dokładne ceny dostępne na https://pl.everli.com/pl/plus. Plus to nie tylko gwarantowana darmowa dostawa, ale też dostęp do szeregu promocji przypisanych tylko subskrybentom - serwis pracuje nad specjalnymi ofertami cashbackowymi, w trakcie których subskrybenci będą mogli oszczędzić nawet 90% kupując najpopularniejsze produkty. Everli nie zapomina jednak o nowych i okazjonalnych Klientach - od niedawna zwiększyła się kwota bonusu na pierwsze 4 zamówienia do aż 170 PLN, a w portfolio dostępnych promocji pojawiła się darmowa wysyłka za zakup wybranych produktów.

Większa dostępność i ceny ze sklepowych półek

Everli stale pracuje nad poszerzaniem dostępności swoich usług, obecnie skupiając się na pozyskiwaniu nowych partnerów i stawiając na współpracę ze sklepami lokalnymi i specjalistycznymi. W sklepach partnerskich (m.in. Kaufland, Carrefour, Auchan czy Netto) ceny są takie, jak na półkach, a z wybranymi retailerami organizowane są cykliczne akcje promocyjne – jak tygodnie darmowej dostawy. To ukłon w kierunku konsumentów, którzy dobrze reagują na tego typu oferty oraz partnerów, którzy zwiększają dzięki temu sprzedaż. Nieodłącznym wyróżnikiem oferty Everli na rynku są Szoperzy, którzy robią zakupy dla Klientów, w razie potrzeby pozostając z nimi w kontakcie. Tu również zachodzą zmiany - coraz wyraźniej widać, że konsumenci wracają do przedpandemicznych przyzwyczajeń. Częściej pracując z biura, obowiązki domowe – w tym zakupy – przekładając na drugą część dnia, co wymusza na Everli zwiększenie dostępności Szoperów w porach popołudniowych. Kolejnym udogodnieniem jest wprowadzenie kilkugodzinnych slotów dostaw, które dla Klientów mających bardziej elastyczny grafik są tańsze, a Szoperom pozwalają na efektywniejsze zaplanowanie kilku dostaw.

Polacy wydają więcej, ale chcą maksymalnie zoptymalizować swoje zakupy

 

Anna Podkowińska, CEO Everli Polska, zauważa wyraźną tendencję w zachowaniach Klientów - “Konsument nie jest obojętny na rosnące ceny i kupuje rozważniej. Obserwujemy wyższe koszyki zakupowe, ale jednocześnie zmniejsza się liczba zakupionych artykułów, Klient wybiera to co niezbędne i opłacalne. To między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie bonusów, czy alternatywny plan Everli Plus - chcemy przekonać Klienta, że zakupy online to długofalowa oszczędność, są mniej kompulsywne, bardziej przemyślane, a poza aspektem finansowym wygodniejsze i czasowo bardziej korzystne.”

Przez ponad 4 lata byliśmy znani na polskim rynku jako Szopi, zyskując zaufanie naszych klientów rodzimym podejściem i rozumieniem potrzeb polskiego konsumenta. W lipcu 2020 roku dołączyliśmy do włoskiej firmy Supermercato24 i razem stworzyliśmy Everli międzynarodową platformę do zakupów spożywczych online! Naszą misją jest sprawić, że zapomnisz o trudach robienia zakupów i podarować Ci czas na to, co lubisz robić najbardziej. Podczas gdy spędzasz popołudnie z dziećmi, jeździsz na rowerze lub czytasz książkę na kanapie nasz Szoper starannie wybiera Twoje ulubione produkty i dostarcza je prosto pod Twoje drzwi. Dzięki ekskluzywnym cotygodniowym ofertom i promocjom na najlepsze marki i 100% gwarancji satysfakcji, możesz cieszyć się prostymi i bezpiecznymi zakupami bez obaw.

Posiadamy biura w Warszawie, Mediolanie i Weronie, a nasz serwis działa w 61 włoskich prowincjach i 47 polskich miastach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet ZTE F50 5G – najbardziej przystępny cenowo router mobilny 5G Biuro prasowe
2024-07-25 | 11:15

ZTE F50 5G – najbardziej przystępny cenowo router mobilny 5G

Szybkość i niezawodność transferu danych pakietowych ZTE F50 5G oferuje szybki i niezawodny dostęp do sieci 5G w trybach NSA i SA. Zapewnia bardzo szybki transfer danych, umożliwiając
Internet Nowe mobilne routery od ZTE
2024-06-28 | 14:45

Nowe mobilne routery od ZTE

Mały na zewnątrz, potężny w środku – ZTE U10 Przy poszukiwaniach solidnego, przystępnego cenowo routera, warto zainteresować się ZTE U10. Model ten ma atrakcyjny, nowoczesny
Internet Internet na wakacjach – jaki router mobilny warto zabrać w podróż
2024-06-24 | 13:20

Internet na wakacjach – jaki router mobilny warto zabrać w podróż

Dlaczego warto mieć swój Internet? Choć nie wszyscy internauci zdają sobie z tego sprawę, publiczne sieci Wi-Fi mogą stanowić poważne zagrożenie. Hakerzy mogą łatwo

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027.

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.