ZAOSZCZĘDŹ CZAS DLA SIEBIE I DZIECKA DZIĘKI ZAKUPOM ONLINE Z EVERLI
Większość rodziców zgodzi się, że zakupy z dzieckiem to ogromne wyzwanie. Z niemowlakiem są to wyzwania logistyczne. Zakupy z wózkiem czy bez wózka? A co jeśli się rozpłacze w trakcie stania w kolejce? Ze starszakami, zakupy to dla odmiany okazja do rozwijania swoich umiejętności negocjacyjnych i trening anielskiej cierpliwości. Na szczęście są rozwiązania, które pozwalają na zaoszczędzenie czasu, nerwów, a także pieniędzy. Odpowiedzią jest Everli, które w ramach swojej działalności posiada szereg rozwiązań przyjaznych rodzinom.
Marka Everli to wiodąca w Europie platforma do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Pewnie każdy rodzic zgodzi się, że z dzieckiem, niezależnie od wieku, bardzo trudno zrobić coś od początku do końca, a każda czynność jest przerywana opieką nad najmłodszymi. Z Everli zakupy możesz robić cały dzień, kompletując swój koszyk “na raty” w czasie, kiedy Tobie to odpowiada. Dodatkowo, kupując przez aplikację omijasz wszelkie wątpliwe przyjemności wynikające z wycieczki do sklepu z dzieckiem i masz znacznie więcej czasu na wspólną kreatywną zabawę z - zyskujesz więcej czasu na to, co kochasz.
Przy małym dziecku każda minuta jest cenna - zatem świetnym rozwiązaniem, które oferuje Everli jest dedykowany Szoper czyli osobisty concierge, który w imieniu klientów realizuje zakupy, doradza wybór produktów i proponuje zamienniki, gdy czegoś brakuje na półce. Jak to działa w praktyce? Wybrałaś mus brzoskwiniowy, którego akurat nie ma. Jeśli sobie życzysz, Szoper zadzwoni i zapyta czy może kupić dla Ciebie zamiennik o zbliżonym smaku i cenie. Co ważne, ten sam Szoper odpowiada także za transport i dostawę - tym samym pozbywasz się wątpliwej przyjemności wnoszenia ciężkich toreb do domu. Bez względu na to czy jesteś w ciąży, masz ze sobą wózek czy urocze trojaczki – dodatkowy bagaż w postaci zakupów znika. Niezależnie od wysokości piętra Szoper Everli wniesie zakupy pod same drzwi. W rubryce szczegóły zamówienia możesz wpisać dodatkowe uwagi i poprosić np. O pozostawienie zakupów pod drzwiami i kontakt na telefon zamiast dzwonienia domofonem. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoje zakupy pojawią się prawie niezauważone i dostawa nie zakłóci to snu Twojego dziecka.
Rosnąca sprzedaż produktów dla dzieci w Everli może świadczyć może o tym, że coraz więcej rodziców pragnie ułatwić sobie życie i odzyskać nieco wolnego czasu. W pierwszym kwartale 2022 roku, użytkownicy platformy wydali na produkty dla dzieci ponad 1,2 miliona euro. Polscy klienci serwisu mogą wybierać spośród ponad 6 tysięcy pozycji z tej kategorii dostarczanych z ponad 400 sklepów w 45 miastach. Ponadto, szeroki wybór świeżych warzyw, owoców, mięsa czy ryb pozwoli przygotować smaczne i pełnowartościowe posiłki nie tylko dla najmłodszych, ale dla całej rodziny.
Klienci Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Zakupy mogą zostać dostarczone bezdotykowo, a płatności mają formę bezgotówkową. Dodatkowym atutem jest realizacja na określoną godzinę, tego samego dnia, a nawet w dwie godziny. Dzięki temu z łatwością dostosujesz dostawę do swojego dnia i obowiązków.
Marka Everli dba o pozytywne doświadczenie klientów na każdym etapie procesu zakupowego, dlatego wraz ze sklepami partnerskimi nieustannie pracuje nad atrakcyjną ofertą promocyjną. Do końca października klienci, którzy zrobią zamówienie przez platformę ze sklepu Auchan otrzymają 25 zł zniżki na zakupy powyżej 220 zł. Dla rodziców dostępne są również promocje cashback na produkty dla dzieci. Klienci regularni przy zakupie trzech produktów objętych promocją otrzymają 3 zł zniżki, a klienci posiadający subskrybcję Plus - 4 zł.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Bankowość
Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów

Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.