ZAOSZCZĘDŹ CZAS DLA SIEBIE I DZIECKA DZIĘKI ZAKUPOM ONLINE Z EVERLI
Większość rodziców zgodzi się, że zakupy z dzieckiem to ogromne wyzwanie. Z niemowlakiem są to wyzwania logistyczne. Zakupy z wózkiem czy bez wózka? A co jeśli się rozpłacze w trakcie stania w kolejce? Ze starszakami, zakupy to dla odmiany okazja do rozwijania swoich umiejętności negocjacyjnych i trening anielskiej cierpliwości. Na szczęście są rozwiązania, które pozwalają na zaoszczędzenie czasu, nerwów, a także pieniędzy. Odpowiedzią jest Everli, które w ramach swojej działalności posiada szereg rozwiązań przyjaznych rodzinom.
Marka Everli to wiodąca w Europie platforma do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Pewnie każdy rodzic zgodzi się, że z dzieckiem, niezależnie od wieku, bardzo trudno zrobić coś od początku do końca, a każda czynność jest przerywana opieką nad najmłodszymi. Z Everli zakupy możesz robić cały dzień, kompletując swój koszyk “na raty” w czasie, kiedy Tobie to odpowiada. Dodatkowo, kupując przez aplikację omijasz wszelkie wątpliwe przyjemności wynikające z wycieczki do sklepu z dzieckiem i masz znacznie więcej czasu na wspólną kreatywną zabawę z - zyskujesz więcej czasu na to, co kochasz.
Przy małym dziecku każda minuta jest cenna - zatem świetnym rozwiązaniem, które oferuje Everli jest dedykowany Szoper czyli osobisty concierge, który w imieniu klientów realizuje zakupy, doradza wybór produktów i proponuje zamienniki, gdy czegoś brakuje na półce. Jak to działa w praktyce? Wybrałaś mus brzoskwiniowy, którego akurat nie ma. Jeśli sobie życzysz, Szoper zadzwoni i zapyta czy może kupić dla Ciebie zamiennik o zbliżonym smaku i cenie. Co ważne, ten sam Szoper odpowiada także za transport i dostawę - tym samym pozbywasz się wątpliwej przyjemności wnoszenia ciężkich toreb do domu. Bez względu na to czy jesteś w ciąży, masz ze sobą wózek czy urocze trojaczki – dodatkowy bagaż w postaci zakupów znika. Niezależnie od wysokości piętra Szoper Everli wniesie zakupy pod same drzwi. W rubryce szczegóły zamówienia możesz wpisać dodatkowe uwagi i poprosić np. O pozostawienie zakupów pod drzwiami i kontakt na telefon zamiast dzwonienia domofonem. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoje zakupy pojawią się prawie niezauważone i dostawa nie zakłóci to snu Twojego dziecka.
Rosnąca sprzedaż produktów dla dzieci w Everli może świadczyć może o tym, że coraz więcej rodziców pragnie ułatwić sobie życie i odzyskać nieco wolnego czasu. W pierwszym kwartale 2022 roku, użytkownicy platformy wydali na produkty dla dzieci ponad 1,2 miliona euro. Polscy klienci serwisu mogą wybierać spośród ponad 6 tysięcy pozycji z tej kategorii dostarczanych z ponad 400 sklepów w 45 miastach. Ponadto, szeroki wybór świeżych warzyw, owoców, mięsa czy ryb pozwoli przygotować smaczne i pełnowartościowe posiłki nie tylko dla najmłodszych, ale dla całej rodziny.
Klienci Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Zakupy mogą zostać dostarczone bezdotykowo, a płatności mają formę bezgotówkową. Dodatkowym atutem jest realizacja na określoną godzinę, tego samego dnia, a nawet w dwie godziny. Dzięki temu z łatwością dostosujesz dostawę do swojego dnia i obowiązków.
Marka Everli dba o pozytywne doświadczenie klientów na każdym etapie procesu zakupowego, dlatego wraz ze sklepami partnerskimi nieustannie pracuje nad atrakcyjną ofertą promocyjną. Do końca października klienci, którzy zrobią zamówienie przez platformę ze sklepu Auchan otrzymają 25 zł zniżki na zakupy powyżej 220 zł. Dla rodziców dostępne są również promocje cashback na produkty dla dzieci. Klienci regularni przy zakupie trzech produktów objętych promocją otrzymają 3 zł zniżki, a klienci posiadający subskrybcję Plus - 4 zł.
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.