Wystartowała II runda finansowa MT Tower
MT Tower, wschodząca platforma lifestylowa i gamingowa działająca w metawersie, ogłosiła rozpoczęcie II rundy finansowej. 9 września rozpoczęła się runda Seed, która potrwa tylko siedem dni i jest dostępna dla szerszej publiczności. Cena jednego tokena na tym etapie wynosi 0,02$. Jednocześnie MT Tower ma za sobą pierwszą udaną rundę strategiczną, która była otwarta wyłącznie dla zamkniętej grupy inwestorów i przyniosła ponad 400 000$. Patrząc na tempo rozwoju projektu, twórcy zakładają, że na początku października wejdą na cztery czołowe giełdy kryptowalut.
MT Tower to projekt metawers pozwalający nawiązywać nowe znajomości i budować relacje między użytkownikami oraz poznawać marki i tworzyć własny świat w wirtualnej przestrzeni. Jego celem jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki ludzie doświadczają mediów społecznościowych, tworząc ekosystem z tokenami, rozrywką i angażującymi doświadczeniami.
- Dążymy do łamania zasad tradycyjnych mediów społecznościowych. Chcemy przenieść ludzi w nową, kulturalną i artystyczną platformę, aby mogli stać się twórcami własnego wirtualnej “fejmu” i zyskiwać popularność w metawersie i nie tylko – powiedział Igor Łukasik, CEO MT Tower.
Tokenem, którego będzie można używać w wirtualnym świecie jest MT Coin. Zostanie on sprzedany społeczności w czterech rundach za pomocą własnego launchpada MT Tower. Trwająca od 9 września runda Seed opiewa o 225 milionów tokenów MT. Sprzedaż potrwa wyłącznie siedem dni - do 16 września.
O MT Tower
MT Tower to platforma lifestylowa i gamingowa, która umożliwia użytkownikom budowanie własnych światów, interakcję z markami, nawiązywanie kontaktów społecznościowych i dzielenie się nimi z innymi, zarówno w metawersie, jak i poza nim.
Liczne narzędzia do personalizacji i kastomizacji umożliwią użytkownikom rozwinie swojej kreatywności, która może wykraczać poza to, co jest możliwe w prawdziwym świecie. Dzięki temu gracze będą mogli prowadzić życie jako wirtualny influencer na wszystkich platformach społecznościowych.
Website | Twitter | LinkedIn | Instagram | Telegram | Discord

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.