Wystartowała II runda finansowa MT Tower
MT Tower, wschodząca platforma lifestylowa i gamingowa działająca w metawersie, ogłosiła rozpoczęcie II rundy finansowej. 9 września rozpoczęła się runda Seed, która potrwa tylko siedem dni i jest dostępna dla szerszej publiczności. Cena jednego tokena na tym etapie wynosi 0,02$. Jednocześnie MT Tower ma za sobą pierwszą udaną rundę strategiczną, która była otwarta wyłącznie dla zamkniętej grupy inwestorów i przyniosła ponad 400 000$. Patrząc na tempo rozwoju projektu, twórcy zakładają, że na początku października wejdą na cztery czołowe giełdy kryptowalut.
MT Tower to projekt metawers pozwalający nawiązywać nowe znajomości i budować relacje między użytkownikami oraz poznawać marki i tworzyć własny świat w wirtualnej przestrzeni. Jego celem jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki ludzie doświadczają mediów społecznościowych, tworząc ekosystem z tokenami, rozrywką i angażującymi doświadczeniami.
- Dążymy do łamania zasad tradycyjnych mediów społecznościowych. Chcemy przenieść ludzi w nową, kulturalną i artystyczną platformę, aby mogli stać się twórcami własnego wirtualnej “fejmu” i zyskiwać popularność w metawersie i nie tylko – powiedział Igor Łukasik, CEO MT Tower.
Tokenem, którego będzie można używać w wirtualnym świecie jest MT Coin. Zostanie on sprzedany społeczności w czterech rundach za pomocą własnego launchpada MT Tower. Trwająca od 9 września runda Seed opiewa o 225 milionów tokenów MT. Sprzedaż potrwa wyłącznie siedem dni - do 16 września.
O MT Tower
MT Tower to platforma lifestylowa i gamingowa, która umożliwia użytkownikom budowanie własnych światów, interakcję z markami, nawiązywanie kontaktów społecznościowych i dzielenie się nimi z innymi, zarówno w metawersie, jak i poza nim.
Liczne narzędzia do personalizacji i kastomizacji umożliwią użytkownikom rozwinie swojej kreatywności, która może wykraczać poza to, co jest możliwe w prawdziwym świecie. Dzięki temu gracze będą mogli prowadzić życie jako wirtualny influencer na wszystkich platformach społecznościowych.
Website | Twitter | LinkedIn | Instagram | Telegram | Discord
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.