Wystartowała II runda finansowa MT Tower
MT Tower, wschodząca platforma lifestylowa i gamingowa działająca w metawersie, ogłosiła rozpoczęcie II rundy finansowej. 9 września rozpoczęła się runda Seed, która potrwa tylko siedem dni i jest dostępna dla szerszej publiczności. Cena jednego tokena na tym etapie wynosi 0,02$. Jednocześnie MT Tower ma za sobą pierwszą udaną rundę strategiczną, która była otwarta wyłącznie dla zamkniętej grupy inwestorów i przyniosła ponad 400 000$. Patrząc na tempo rozwoju projektu, twórcy zakładają, że na początku października wejdą na cztery czołowe giełdy kryptowalut.
MT Tower to projekt metawers pozwalający nawiązywać nowe znajomości i budować relacje między użytkownikami oraz poznawać marki i tworzyć własny świat w wirtualnej przestrzeni. Jego celem jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki ludzie doświadczają mediów społecznościowych, tworząc ekosystem z tokenami, rozrywką i angażującymi doświadczeniami.
- Dążymy do łamania zasad tradycyjnych mediów społecznościowych. Chcemy przenieść ludzi w nową, kulturalną i artystyczną platformę, aby mogli stać się twórcami własnego wirtualnej “fejmu” i zyskiwać popularność w metawersie i nie tylko – powiedział Igor Łukasik, CEO MT Tower.
Tokenem, którego będzie można używać w wirtualnym świecie jest MT Coin. Zostanie on sprzedany społeczności w czterech rundach za pomocą własnego launchpada MT Tower. Trwająca od 9 września runda Seed opiewa o 225 milionów tokenów MT. Sprzedaż potrwa wyłącznie siedem dni - do 16 września.
O MT Tower
MT Tower to platforma lifestylowa i gamingowa, która umożliwia użytkownikom budowanie własnych światów, interakcję z markami, nawiązywanie kontaktów społecznościowych i dzielenie się nimi z innymi, zarówno w metawersie, jak i poza nim.
Liczne narzędzia do personalizacji i kastomizacji umożliwią użytkownikom rozwinie swojej kreatywności, która może wykraczać poza to, co jest możliwe w prawdziwym świecie. Dzięki temu gracze będą mogli prowadzić życie jako wirtualny influencer na wszystkich platformach społecznościowych.
Website | Twitter | LinkedIn | Instagram | Telegram | Discord
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
ZTE MF986D i ZTE MF17B – szybki Internet LTE na wyciągnięcie ręki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.