Wsparcie od Zyxel dzięki najnowszym ulepszeniom oferty Nebula
Firma Zyxel Networks, lider w dziedzinie chmurowej łączności sieciowej, zapowiedziała premierę nowych punktów dostępowych Wi-Fi 6 oraz przełączników z serii GS1915. Najnowsze produkty Zyxel oferują ulepszone rozwiązania sieciowe i zgodnie z mottem „Just Connect” pozwalają małym i średnim firmom, szkołom oraz użytkownikom domowym „po prostu połączyć się” z chmurowym portalem administracyjnym Nebula.
Ekonomiczne rozwiązania sieciowe dla małych i średnich firm
Organizacja National Federation of Independent Businesses podała, że według 91 proc. małych firm rosnące ceny mają „duży” lub „umiarkowany” wpływ na ich działalność.
Aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom ograniczyć koszty biznesowe, Zyxel wprowadził do sprzedaży najnowszy model z serii GS1915. Jako najbardziej ekonomiczne rozwiązanie hybrydowe dla małych i średnich przedsiębiorstw, ten nowy, kompaktowy, 24-portowy inteligentny przełącznik zarządzany zapewnia nawet 30 watów mocy na port, więc idealnie nadaje się do środowisk, w których potrzebne są dodatkowe punkty dostępowe lub kamery.
Model ten oferuje domyślny tryb zasilania PoE, który dostarcza dokładnie tyle mocy, ile potrzebują urządzenia sieciowe, rezerwując resztę do optymalizowania budżetu mocy. Dzięki temu przełącznik może zasilać więcej urządzeń, a to przekłada się na większy zwrot z inwestycji.
Rozwiązanie problemu zatłoczonych sieci
NWA220AX-6E najnowsze urządzenie z serii punktów dostępowych Zyxel Wi-Fi 6 w pełni obsługuje technologię nowej generacji Wi-Fi 6E, która zapewnia połączenia o bardzo wysokiej prędkości i niskich opóźnieniach.
Dzięki 2,5-krotnie większej przepustowości i prędkości sięgającej do 5,4 Gb/s, punkty dostępowe Zyxel pomagają organizacjom rozwiązać problem dużego zagęszczenia urządzeń w sieciach Wi-Fi i ograniczyć zatory. Są więc idealnym rozwiązaniem dla biur, kampusów lub centrów handlowych, które chcą zapewnić użytkownikom wyższą jakość połączeń.
Najnowszy punkt dostępowy Zyxel może też przynieść korzyści użytkownikom domowym, ponieważ obsługa sieci Wi-Fi o dużym zagęszczeniu urządzeń ułatwia korzystanie z nowych technologii, takich jak AR i VR, zapewniając wysoką prędkość bez opóźnień.
Łatwe zarządzanie z NebulaFlex
Nowe produkty w ofercie Nebula są wspierane przez technologię NebulaFlex, która zapewnia użytkownikom dodatkową elastyczność, pozwala na łatwe przełączanie sposobu zarządzania siecią między trybem autonomicznym a bezlicencyjną chmurową platformą administracyjną Nebula.
Kevin Drinkall, dyrektor ds. marketingu i strategii i GTM na kraje EMEA, powiedział:
- Nebula to najbardziej kompleksowe chmurowe rozwiązanie do zarządzania siecią dla małych i średnich firm. W firmie Zyxel nieustannie pracujemy nad innowacjami, aby rozszerzać ofertę Nebula o dodatkowe produkty i pozostać liderem rynku. Cieszymy się, że możemy zapewnić małym i średnim firmom, szkołom oraz użytkownikom domowym nowe, ekonomiczne i bezproblemowe rozwiązania sieciowe, które spełniają codzienne potrzeby biznesowe i osobiste
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.