Wi-Fi w samochodzie? Mobilny router ZTE MF79U
Szybkość i łatwość w obsłudze
Router ZTE MF79U pozwala na łączenie się z Internetem w technologii LTE, zapewniając transmisję danych z prędkością nawet do 150 Mb/s (przy pobieraniu) oraz 50 Mb/s (przy wysyłaniu). Jego obsługa jest banalnie prosta. Wystarczy tylko umieścić w nim kartę Micro SIM i podłączyć do dowolnego zasilania przez USB. Urządzenie umożliwia stworzenie lokalnego bezprzewodowego hot spotu WiFi, obsługującego do 8 urządzeń jednocześnie – sprawdzi się nawet podczas podróży większej ilości osób.
Dzięki funkcji Plug and Play modem można podłączyć do wolnego portu USB komputera i błyskawicznie cieszyć się dostępem do sieci. Dodatkowo, urządzenie wyposażono w dwa złącza dla zewnętrznych anten TS9, które umożliwią poprawienie jakości sygnału LTE jeżeli zajdzie taka potrzeba. W modemie znalazł się także praktyczny czytnik kart microSD o pojemności do 32 GB.
Mobilny router ZTE MF79U to kompaktowy modem LTE z WiFi, który oferuje wiele możliwości i doskonałą jakość połączenia internetowego, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie zarówno dla użytkowników indywidualnych, jak i biznesowych.
Wydajność i wszechstronność
Router ZTE MF79U został wyposażony w zaawansowane funkcje, które zapewniają szybkie i stabilne połączenie internetowe. Dzięki obsłudze standardu LTE cat4 zapewnia maksymalną prędkość transmisji bezprzewodowej wynoszącą aż 150 Mb/s. Oznacza to, że można przeglądać strony internetowe, oglądać filmy, czy prowadzić wideokonferencje bez żadnych opóźnień.
ZTE MF79U posiada USB 2.0, czytnik kart pamięci microSD oraz złącza anteny zewnętrznej (2 sztuki), dzięki czemu bez trudu można dostosować go do swoich indywidualnych potrzeb i korzystać z różnych funkcji. Urządzenie posiada wbudowaną antenę, ale istnieje także możliwość podłączenia dwóch zewnętrznych anten, co poprawia jakość sygnału i zasięg.
Do każdej kieszeni
Router ZTE MF79U ma niewielkie wymiary (14 x 32 x 102 mm), więc można z łatwością schować go do każdej kieszeni, torby lub schowka samochodowego.
ZTE MF79U to doskonały wybór dla wszystkich, którzy potrzebują szybkiego, niezawodnego połączenia internetowego w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki obsłudze wielu standardów oraz możliwości dostosowania urządzenia do swoich potrzeb, spełni on oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Zakup mobilnego routera ZTE MF79U to koszt zaledwie 169 zł.
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.