Komunikaty PR

VIVO! Krosno zaprasza na ferie zimowe w formie online

2021-01-08  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Spotkania dla dzieci odbywać się będą na profilu facebook VIVO! Krosno oraz platformie ZOOM (wykłady prowadzone przez Uczelnię). Zajęcia zostały podzielone na 3 bloki tematyczne:

Blok I – zajęcia dla wszystkich prowadzone na profilu Facebook VIVO! Krosno

9.00-10.00 - W tym czasie ratownicy GOPR zaprezentują m.in. sprzęt ratowniczy wykorzystywany w akcjach ratunkowych, nauczą dzieci zasad udzielania pierwszej pomocy, opowiedzą o niezwykłych psach-ratownikach oraz pokażą, jak wyglądają ich szkolenia. Zajęcia nie uwzględniają granic wiekowych – może uczestniczyć w nich każdy.

Blok II - zajęcia na platformie ZOOM (dla dzieci 8 - 12 lat)

10.15-11.15 - W tym czasie za pomocą platformy ZOOM i pod czujnym okiem wykładowców Karpackiej Państwowej Uczelni w Krośnie, odbywać się będą kreatywne zajęcia naukowe przeznaczone dla dzieci w wieku 8-12 lat. Uczestnicy wykładów dowiedzą się na czym polega programowanie i projektowanie 3D, usłyszą wiele interesujących ciekawostek o napędach elektrycznych stosowanych w pojazdach oraz poznają przydatne strony i aplikacje turystyczne. Niewątpliwie ciekawym tematem będą także „Szklane zagadki”.

Na zajęcia z KPU należy się zarejestrować za pomocą specjalnego formularza, znajdującego się pod linkiem http://kpu.krosno.pl/kreatywneferiekpuvivo. Formularz będzie aktywny do 10 stycznia, do godz. 23.59.

Blok III - zajęcia prowadzone na profilu Facebook VIVO! Krosno (dla dzieci 5 - 10 lat)

11.30-12.30 – Właśnie w tym czasie na profilu Facebooku realizowana będzie transmisja na żywo
z  pasjonujących warsztatów tanecznych, plastycznych oraz gastronomicznych. Zajęcia te sa dedykowane dla dzieci w wieku 5-10 lat. Dla uczestników zajęć przewidziane są liczne upominki.

Zapowiada się świetna zabawa. I to wszystko bez wychodzenia z domu!

Szczegółowe informacje i harmonogram zajęć dostępne są na stronie internetowej www.vivio-krosno.pl oraz kpu.krosno.pl

Serdecznie zapraszamy!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
Internet UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
2024-12-28 | 01:00

UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0

  Po maszynie parowej, elektryczności i komputerach - rozwój biotechnologii, nanotechnologii i sztucznej inteligencji ma być punktem zwrotnym w historii ludzkości. Zmiany
Internet ZTE MF986D i ZTE MF17B – szybki Internet LTE na wyciągnięcie ręki
2024-12-23 | 12:15

ZTE MF986D i ZTE MF17B – szybki Internet LTE na wyciągnięcie ręki

ZTE MF986D Router ZTE MF986D obsługuje łączność LTE kategorii 12/13 z agregacją trzech pasm (3CA), co pozwala osiągnąć prędkość pobierania do 600 Mb/s i wysyłania do 150 Mb/s.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Prawo

Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich

Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.