VIVO! Krosno zaprasza na ferie zimowe w formie online
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Spotkania dla dzieci odbywać się będą na profilu facebook VIVO! Krosno oraz platformie ZOOM (wykłady prowadzone przez Uczelnię). Zajęcia zostały podzielone na 3 bloki tematyczne:
Blok I – zajęcia dla wszystkich prowadzone na profilu Facebook VIVO! Krosno
9.00-10.00 - W tym czasie ratownicy GOPR zaprezentują m.in. sprzęt ratowniczy wykorzystywany w akcjach ratunkowych, nauczą dzieci zasad udzielania pierwszej pomocy, opowiedzą o niezwykłych psach-ratownikach oraz pokażą, jak wyglądają ich szkolenia. Zajęcia nie uwzględniają granic wiekowych – może uczestniczyć w nich każdy.
Blok II - zajęcia na platformie ZOOM (dla dzieci 8 - 12 lat)
10.15-11.15 - W tym czasie za pomocą platformy ZOOM i pod czujnym okiem wykładowców Karpackiej Państwowej Uczelni w Krośnie, odbywać się będą kreatywne zajęcia naukowe przeznaczone dla dzieci w wieku 8-12 lat. Uczestnicy wykładów dowiedzą się na czym polega programowanie i projektowanie 3D, usłyszą wiele interesujących ciekawostek o napędach elektrycznych stosowanych w pojazdach oraz poznają przydatne strony i aplikacje turystyczne. Niewątpliwie ciekawym tematem będą także „Szklane zagadki”.
Na zajęcia z KPU należy się zarejestrować za pomocą specjalnego formularza, znajdującego się pod linkiem http://kpu.krosno.pl/kreatywneferiekpuvivo. Formularz będzie aktywny do 10 stycznia, do godz. 23.59.
Blok III - zajęcia prowadzone na profilu Facebook VIVO! Krosno (dla dzieci 5 - 10 lat)
11.30-12.30 – Właśnie w tym czasie na profilu Facebooku realizowana będzie transmisja na żywo
z pasjonujących warsztatów tanecznych, plastycznych oraz gastronomicznych. Zajęcia te sa dedykowane dla dzieci w wieku 5-10 lat. Dla uczestników zajęć przewidziane są liczne upominki.
Zapowiada się świetna zabawa. I to wszystko bez wychodzenia z domu!
Szczegółowe informacje i harmonogram zajęć dostępne są na stronie internetowej www.vivio-krosno.pl oraz kpu.krosno.pl
Serdecznie zapraszamy!
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.