Twój osobisty Szoper Everli na misji zakupowej
Dla wielu zakupy kojarzą się z czasem spędzonym w kolejkach, przeszukiwaniem regałów, czy walką o miejsce parkingowe. Jesień, z jej kapryśną pogodą, potrafi dodatkowo uprzykrzyć ten proces. A gdyby tak zakupy spożywcze można było robić z domu, spędzając czas z dziećmi, przy ciepłym kubku herbaty?
Takie rozwiązanie proponuje Everli — platforma umożliwiająca zakupy spożywcze online
w największych sieciach handlowych w cenach takich samych jak w sklepach. Firma działa obecnie w ponad 40 miastach w Polsce, oferując dostęp do tysięcy produktów z takich sieci handlowych jak Kaufland, Auchan czy Carrefour. Ponadto zakupy można robić w mniejszych delikatesach i sklepach lokalnych oraz specjalistycznych
Zakupów dokonują doświadczeni Szoperzy, którzy dobierają produkty pod kątem zadowolenia klientów - są szkoleni, by wybrać najlepsze owoce czy zaproponować najlepsze alternatywy dla niedostępnych produktów. Podczas składania zamówienia możemy zaznaczyć odpowiednią opcję, aby Szoper skontaktował się z nami w razie potrzeby i skonsultował ewentualny zamiennik. Dzięki temu, zakupy realizowane przez Everli nie różnią się jakością od tych, które zrobilibyśmy osobiście.
Jak to działa?
Podczas rejestracji zostaniemy poproszeni o podanie standardowych danych, łącznie
z adresem dostawy. W zależności od tego, gdzie mieszkamy, do wyboru będziemy mieć inne sklepy w okolicy. Po zarejestrowaniu się i wyborze ulubionego sklepu cały proces zakupów jest niezwykle intuicyjny. Możemy robić zakupy korzystając zarówno ze strony WWW, jak
i z przyjaznej aplikacji mobilnej. Co ważne, im częściej korzystamy z Everli, tym lepiej system dostosowuje się do naszych preferencji, sugerując produkty i marki dopasowane do naszych upodobań, a my oszczędzamy jeszcze więcej czasu.
Przy finalizacji zamówienia mamy kilka opcji do wyboru w przypadku niedostępności konkretnego produktu: możemy pozwolić Szoperowi na samodzielne wybranie zamiennika, zdecydować o całkowitym pominięciu produktu lub wyrazić chęć omówienia go przez telefon. Po potwierdzeniu adresu i wybraniu dogodnej dla nas godziny dostawy wystarczy zapłacić Blikiem lub kartą. Potem pozostaje już tylko czekać. W umówionym czasie przed naszymi drzwiami zjawi się Szoper z torbami pełnymi zakupów.
Sprytna oszczędność
Z Everli nie tylko oszczędzamy czas, ale również pieniądze. Każdy rodzic wie, jak trudno jest skupić się na zakupach, gdy obok kręci się dziecko marzące o nowej zabawce czy słodyczach. Robienie zakupów online pozwala uniknąć impulsywnych decyzji oraz spontanicznych wyborów, co w efekcie pozytywnie wpływa na nasz domowy budżet.
Zakupy w Everli to też szansa na bezpośrednie korzyści finansowe. Wiele sieci handlowych dostępnych na platformie oferuje promocje identyczne z tymi w sklepach stacjonarnych. Ale to nie wszystko - możemy też korzystać z dedykowanych zniżek w postaci ofert Cashback, które pozwalają zaoszczędzić jeszcze więcej w porównaniu z tradycyjnymi zakupami.
Jeśli nasze zakupy przekroczą wartość 350 zł, dostawa jest całkowicie bezpłatna. A jeśli planujemy robić zakupy regularnie, warto zastanowić się nad subskrypcją Everli Plus. Dzięki niej mamy nielimitowane darmowe dostawy zakupów, brak opłat serwisowych oraz specjalne zniżki i promocje tylko dla subskrybentów.
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.