TP-Link RE550 – nowy wzmacniacz sieci bezprzewodowej AC1900
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
Wzmacniacz sieci bezprzewodowej TP-Link RE550 pracuje w standardzie 802.11ac (WiFi 5). Urządzenie zapewnia doskonały zasięg sieci bezprzewodowej o prędkości do 600Mb/s w paśmie 2,4GHz oraz do 1300Mb/s w paśmie 5GHz. RE550 wspiera technologię MU-MIMO 3x3, dzięki czemu może wysyłać pakiety do wielu urządzeń jednocześnie. To sprawia że urządzenie poradzi sobie z jednoczesnym wykonywaniem wielu wymagających zadań, nawet tych, które bardzo obciążają sieć – graniem online, czy oglądaniem filmów i seriali w rozdzielczości 4K. Extender RE550 posiada aż trzy zewnętrzne, regulowane anteny, które zapewniają doskonały zasięg oraz stabilność połączeń.
Wzmacniacz wyposażono także w gigabitowy port Ethernet, dzięki któremu możemy podłączyć do sieci urządzenia niewyposażone w kartę sieciową WiFi, takie jak np. komputer stacjonarny, telewizor czy drukarka. Urządzenie posiada również tryb pracy jako Access Point, dzięki czemu można go także wykorzystać jako punkt dostępowy WiFi.
Wzmacniacz sygnału RE550 jest kompatybilny z technologią OneMesh™, która umożliwia zbudowanie wydajnej sieci Mesh z wykorzystaniem dotychczas posiadanych urządzeń sieciowych TP-Link. Urządzenia tworzące sieć OneMesh™ współpracują ze sobą, aby tworzyć jednolitą sieć WiFi. Podczas przemieszczania się po domu, telefon lub tablet zawsze połączy się z urządzeniem, który oferuje mu najlepsze połączenie, bez przerywania transferu. Proces ten jest niezauważalny dla użytkownika, dzięki czemu gwarantuje maksimum wygody.
TP-Link dba o to, by oferowane urządzenia były jak najprostsze w obsłudze. Wzmacniacz RE550 jest banalnie prosty w konfiguracji i użytkowaniu. Zarządzanie siecią umożliwia aplikacja TP-Link Tether, którą można zainstalować na każdym urządzeniu mobilnym z systemem operacyjnym iOS lub Android. Dzięki aplikacji użytkownik może w łatwy i wygodny sposób monitorować stan wzmacniacza sygnału, kontrolować jego funkcje oraz zmieniać ustawienia. Urządzenie wyposażono także w inteligentny sygnalizator, który pomaga znaleźć dla niego najlepszą lokalizację, pozwalającą uzyskać optymalny zasięg sieci.
Więcej informacji na temat RE550 dostępnych jest na stronie internetowej.
Produkt jest już dostępny w sprzedaży i został objęty 3-letnią gwarancją. Jego cena to ok. 270zł.
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.