Tenda U10 - hotspot WiFi gdziekolwiek jesteś
Projekt Zero2
Kunickiego 5/214
30-134 Kraków
dominika|projektzero2.pl| |dominika|projektzero2.pl
739033040
www.projektzero2.pl
Tenda U10 to dwuzakresowa karta sieciowa w standardzie AC650. Zapewnia odbiór sieci bezprzewodowej w dowolnym miejscu, gdzie dostępna jest sieć WiFi.
Zewnętrzna antena 6dBi
Zewnętrzna antena o wysokim zysku 6dBi pozwala znacznie poprawić siłę sygnału bezprzewodowego i odległość transmisji.
Dwa pasma AC650 w celu zapewnienia szybkiej sieci
U10 pracuje w dwuzakresowym standardzie 11AC i obsługuje MU-MIMO. Szybkość połączenia bezprzewodowego wynosi do 433 Mb/s (5 GHz) + 200 Mb/s (2,4 GHz).
Automatyczna instalacja - Plug and Play
U10 kończy instalację automatycznie po podłączeniu do komputera. Nie potrzebujesz instalować dodatkowych sterowników z sieci lub płyty CD.
Łatwo uzyskaj przenośny hotspot WiFi
U10 obsługuje tryb soft AP i może pełnić rolę hotspotu Wi-Fi po podłączeniu do komputera w sieci.
Kompatybilny z różnymi systemami operacyjnymi
Karta sieciowa Tenda U10 jest kompatybilna z Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows XP. Dzięki temu spełnia wymagania różnego rodzaju użytkowników laptopów lub komputerów PC.
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.