Komunikaty PR

Serwis PayPal z kartami Diners Club bez przewalutowań dla transakcji w PLN

2020-11-23  |  08:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Skutki pandemii sprawiają, że coraz częściej i chętniej robimy zakupy w sieci. Diners Club, dzięki współpracy z PayPal, umożliwia swoim klientom płatności w większości sklepów internetowych na korzystniejszych warunkach niż dotychczas. Wystarczy tylko zarejestrować kartę Diners Club w serwisie i wybrać jako preferowaną formę płatności PayPal.

Klienci w Polsce doceniają zalety zakupów w sieci i chętnie z nich korzystają. Jak wynika z badania Gemius i Izby Gospodarki Elektronicznej, zakupy online robi blisko dwie trzecie internautów (73 proc.)[1]. Sektor e-commerce rósł dynamicznie w trakcie pierwszej fali pandemii, co prawdopodobnie powtórzy się teraz, także ze względu na okres przedświątecznych zakupów.

Powszechna akceptacja w Internecie

Diners Club Polska, dzięki współpracy z serwisem PayPal, umożliwia wygodne zakupy w większości sklepów internetowych. Przy transakcjach w polskich serwisach płatność będzie rozliczana w złotówkach, bez przewalutowań.

Stale dążymy do tego, aby nasze usługi odpowiadały zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Dlatego m.in. konsekwentnie rozszerzamy sieć akceptacji kart Diners Club, umożliwiającą dokonywanie codziennych zakupów. W związku pandemią, znacznie przyśpieszył rozwój handlu w sieci. E-commerce jest teraz doceniany nie tylko za wygodę i oszczędność czasu, ale także bezpieczeństwo. Dzięki współpracy z serwisem PayPal, nasi klienci mają do dyspozycji powszechną akceptację w sieci oraz dodatkowe korzyści, tj. odroczony termin spłaty i  korzystne warunki kredytowania – mówi Paweł Pomianowski, Dyrektor Generalny Diners Club Polska.

PayPal jest akceptowaną metodą płatności m.in. w wielu sklepach modowych, np. Zalando, Zara, e-Obuwie; sportowych, takich jak Decathlon, Nike, Adidas; księgarniach Gandalf i Empik, drogeriach Sephora, Douglas, Rossmann oraz w serwisach oferujących rozrywkę, jak Netflix, Spotify czy Audioteka.

Jeśli karta Diners Club jest połączona z programem lojalnościowym Miles & More, to za transakcje wykonane za pośrednictwem serwisu PayPal można uzyskać dodatkowe mile premiowe.

Tanie finansowanie z odroczoną spłatą

Większość instrumentów płatniczych Diners Club to karty kredytowe, a ich posiadacze mają dostęp do finansowania na atrakcyjnych warunkach – obecnie tylko 5,76 proc. w skali roku. Jest to jedna z najkorzystniejszych ofert na rynku. Co ważne, oprocentowanie kredytu jest naliczane dopiero po upływie okresu bezodsetkowego, który w Diners Club sięga do 59 dni. Zasada ta dotyczy płatności kartą i wypłat gotówki. Klienci mogą skorzystać więc z odroczonej o niemal dwa miesiące spłaty dokonanych transakcji bez odsetek lub z niskooprocentowanego kredytu, spłacając co miesiąc tylko część wykorzystanego limitu karty.

Powszechna  akceptacja także stacjonarnie

Kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Carrefour, Lidl, Żabka, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i oprocentowaniem kredytu w wysokości od 4,32 proc. Karty tego wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane na świecie w ponad 35 mln punktów handlowo-usługowych oraz w 1,3 mln bankomatów, w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.

Więcej informacji na stronie: www.dinersclub.pl

 


[1] https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/e-commerce-w-polsce-2020.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet VIVO! Krosno zaprasza na ferie zimowe w formie online Biuro prasowe
2021-01-08 | 12:20

VIVO! Krosno zaprasza na ferie zimowe w formie online

Spotkania dla dzieci odbywać się będą na profilu facebook VIVO! Krosno oraz platformie ZOOM (wykłady prowadzone przez Uczelnię). Zajęcia zostały podzielone na 3 bloki tematyczne: Blok I
Internet Tenda Nova MW12 - trzypasmowy system WiFi AC2100 z zasięgiem do 500 m²
2020-12-22 | 12:00

Tenda Nova MW12 - trzypasmowy system WiFi AC2100 z zasięgiem do 500 m²

MW12 jest systemem mesh WiFi, który został zaprojektowany dla średnich i dużych gospodarstw domowych z szybką siecią szerokopasmową. Dzięki technologii Tenda Mesh tworzy rozproszoną
Internet Rekordowe 2 miliony uczestników webinarów ClickMeeting. Najnowsze dane 2020
2020-12-17 | 11:00

Rekordowe 2 miliony uczestników webinarów ClickMeeting. Najnowsze dane 2020

Rok 2020 zdecydowanie był rokiem Internetu, a popularność komunikacji online z konieczności zdecydowanie wzrosła. W listopadzie tego roku z platformy webinarowej ClickMeeting skorzystało w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

E-commerce

Nowe technologie zacierają różnicę między tradycyjnymi a wirtualnymi zakupami. W innowacyjne systemy inwestują firmy odzieżowe i obuwnicze

Sklepy odzieżowe i obuwnicze w coraz większym stopniu wykorzystują sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. W ten sposób mogą zmaksymalizować doświadczenie zakupowe użytkowników oraz usprawnić procesy sprzedaży za pomocą analiz predykcyjnych i sterowanych procesów sprzedaży. Inteligentni asystenci cyfrowi polecają klientom ubrania na podstawie ich wzrostu i wagi, autonomiczne szatnie same dostarczają wybraną odzież, zaś w sklepach obuwniczych, dzięki skanowi stopy w 3D, klient nie musi mierzyć butów, system sam znajdzie mu odpowiedni rozmiar w zależności od marki.

Medycyna

Sztuczne płuca ratują życie chorych na COVID-19. Zebrane w czasie pandemii doświadczenia posłużą opracowaniu nowoczesnych urządzeń medycznych

Dzięki procedurze ECMO, czyli zewnątrzustrojowemu natlenianiu krwi, można uratować życie chorych na COVID-19, którym nie można już podłączyć respiratora. Leczenie to od lat jest znane w kardiochirurgii, ale jak twierdzą specjaliści, zastosowanie go w innej dziedzinie medycyny da dostęp do wiedzy, dzięki której najpóźniej za półtora roku powstaną nowe technologie medyczne. Potrzeba opracowania nowych procedur jest tym większa, że w wyniku pandemii znacznie pogorszyła się opieka nad pacjentami z zawałami serca.