Komunikaty PR

Serwis PayPal z kartami Diners Club bez przewalutowań dla transakcji w PLN

2020-11-23  |  08:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Skutki pandemii sprawiają, że coraz częściej i chętniej robimy zakupy w sieci. Diners Club, dzięki współpracy z PayPal, umożliwia swoim klientom płatności w większości sklepów internetowych na korzystniejszych warunkach niż dotychczas. Wystarczy tylko zarejestrować kartę Diners Club w serwisie i wybrać jako preferowaną formę płatności PayPal.

Klienci w Polsce doceniają zalety zakupów w sieci i chętnie z nich korzystają. Jak wynika z badania Gemius i Izby Gospodarki Elektronicznej, zakupy online robi blisko dwie trzecie internautów (73 proc.)[1]. Sektor e-commerce rósł dynamicznie w trakcie pierwszej fali pandemii, co prawdopodobnie powtórzy się teraz, także ze względu na okres przedświątecznych zakupów.

Powszechna akceptacja w Internecie

Diners Club Polska, dzięki współpracy z serwisem PayPal, umożliwia wygodne zakupy w większości sklepów internetowych. Przy transakcjach w polskich serwisach płatność będzie rozliczana w złotówkach, bez przewalutowań.

Stale dążymy do tego, aby nasze usługi odpowiadały zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Dlatego m.in. konsekwentnie rozszerzamy sieć akceptacji kart Diners Club, umożliwiającą dokonywanie codziennych zakupów. W związku pandemią, znacznie przyśpieszył rozwój handlu w sieci. E-commerce jest teraz doceniany nie tylko za wygodę i oszczędność czasu, ale także bezpieczeństwo. Dzięki współpracy z serwisem PayPal, nasi klienci mają do dyspozycji powszechną akceptację w sieci oraz dodatkowe korzyści, tj. odroczony termin spłaty i  korzystne warunki kredytowania – mówi Paweł Pomianowski, Dyrektor Generalny Diners Club Polska.

PayPal jest akceptowaną metodą płatności m.in. w wielu sklepach modowych, np. Zalando, Zara, e-Obuwie; sportowych, takich jak Decathlon, Nike, Adidas; księgarniach Gandalf i Empik, drogeriach Sephora, Douglas, Rossmann oraz w serwisach oferujących rozrywkę, jak Netflix, Spotify czy Audioteka.

Jeśli karta Diners Club jest połączona z programem lojalnościowym Miles & More, to za transakcje wykonane za pośrednictwem serwisu PayPal można uzyskać dodatkowe mile premiowe.

Tanie finansowanie z odroczoną spłatą

Większość instrumentów płatniczych Diners Club to karty kredytowe, a ich posiadacze mają dostęp do finansowania na atrakcyjnych warunkach – obecnie tylko 5,76 proc. w skali roku. Jest to jedna z najkorzystniejszych ofert na rynku. Co ważne, oprocentowanie kredytu jest naliczane dopiero po upływie okresu bezodsetkowego, który w Diners Club sięga do 59 dni. Zasada ta dotyczy płatności kartą i wypłat gotówki. Klienci mogą skorzystać więc z odroczonej o niemal dwa miesiące spłaty dokonanych transakcji bez odsetek lub z niskooprocentowanego kredytu, spłacając co miesiąc tylko część wykorzystanego limitu karty.

Powszechna  akceptacja także stacjonarnie

Kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Carrefour, Lidl, Żabka, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informacja o Diners Club Polska

Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i oprocentowaniem kredytu w wysokości od 4,32 proc. Karty tego wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane na świecie w ponad 35 mln punktów handlowo-usługowych oraz w 1,3 mln bankomatów, w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.

Więcej informacji na stronie: www.dinersclub.pl

 


[1] https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/e-commerce-w-polsce-2020.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Internet Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
Internet SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

IT i technologie

UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.

Prawo

Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.