Serwis PayPal z kartami Diners Club bez przewalutowań dla transakcji w PLN
Skutki pandemii sprawiają, że coraz częściej i chętniej robimy zakupy w sieci. Diners Club, dzięki współpracy z PayPal, umożliwia swoim klientom płatności w większości sklepów internetowych na korzystniejszych warunkach niż dotychczas. Wystarczy tylko zarejestrować kartę Diners Club w serwisie i wybrać jako preferowaną formę płatności PayPal.
Klienci w Polsce doceniają zalety zakupów w sieci i chętnie z nich korzystają. Jak wynika z badania Gemius i Izby Gospodarki Elektronicznej, zakupy online robi blisko dwie trzecie internautów (73 proc.)[1]. Sektor e-commerce rósł dynamicznie w trakcie pierwszej fali pandemii, co prawdopodobnie powtórzy się teraz, także ze względu na okres przedświątecznych zakupów.
Powszechna akceptacja w Internecie
Diners Club Polska, dzięki współpracy z serwisem PayPal, umożliwia wygodne zakupy w większości sklepów internetowych. Przy transakcjach w polskich serwisach płatność będzie rozliczana w złotówkach, bez przewalutowań.
– Stale dążymy do tego, aby nasze usługi odpowiadały zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Dlatego m.in. konsekwentnie rozszerzamy sieć akceptacji kart Diners Club, umożliwiającą dokonywanie codziennych zakupów. W związku pandemią, znacznie przyśpieszył rozwój handlu w sieci. E-commerce jest teraz doceniany nie tylko za wygodę i oszczędność czasu, ale także bezpieczeństwo. Dzięki współpracy z serwisem PayPal, nasi klienci mają do dyspozycji powszechną akceptację w sieci oraz dodatkowe korzyści, tj. odroczony termin spłaty i korzystne warunki kredytowania – mówi Paweł Pomianowski, Dyrektor Generalny Diners Club Polska.
PayPal jest akceptowaną metodą płatności m.in. w wielu sklepach modowych, np. Zalando, Zara, e-Obuwie; sportowych, takich jak Decathlon, Nike, Adidas; księgarniach Gandalf i Empik, drogeriach Sephora, Douglas, Rossmann oraz w serwisach oferujących rozrywkę, jak Netflix, Spotify czy Audioteka.
Jeśli karta Diners Club jest połączona z programem lojalnościowym Miles & More, to za transakcje wykonane za pośrednictwem serwisu PayPal można uzyskać dodatkowe mile premiowe.
Tanie finansowanie z odroczoną spłatą
Większość instrumentów płatniczych Diners Club to karty kredytowe, a ich posiadacze mają dostęp do finansowania na atrakcyjnych warunkach – obecnie tylko 5,76 proc. w skali roku. Jest to jedna z najkorzystniejszych ofert na rynku. Co ważne, oprocentowanie kredytu jest naliczane dopiero po upływie okresu bezodsetkowego, który w Diners Club sięga do 59 dni. Zasada ta dotyczy płatności kartą i wypłat gotówki. Klienci mogą skorzystać więc z odroczonej o niemal dwa miesiące spłaty dokonanych transakcji bez odsetek lub z niskooprocentowanego kredytu, spłacając co miesiąc tylko część wykorzystanego limitu karty.
Powszechna akceptacja także stacjonarnie
Kartami Diners Club można płacić w większości największych sieci detalicznych, m.in. Auchan, Carrefour, Lidl, Żabka, Pepco, Castorama, IKEA, Leroy Merlin, sieciach aptek Ziko, Dr Max, DOZ oraz stacjach benzynowych – Orlen, Lotos, BP, Shell czy Amic Energy. Wśród akceptantów są także największe marki technologiczne oraz e-commerce, jak Amazon, AliExpress czy Uber. Kartami Diners Club można zapłacić również za bilety komunikacji miejskiej – w serwisach online i aplikacjach.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja o Diners Club Polska
Diners Club Polska jest jedynym niebankowym podmiotem w Polsce, który wydaje karty kredytowe z okresem bezodsetkowym do 59 dni i oprocentowaniem kredytu w wysokości od 4,32 proc. Karty tego wydawcy można połączyć z największym europejskim programem lojalnościowym - Miles and More. Oferta kart Diners Club jest kierowana do dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, przedstawicieli wolnych zawodów, podróżników, oraz wszystkich, którzy cenią wygodę i bezpieczeństwo. Karty są akceptowane na świecie w ponad 35 mln punktów handlowo-usługowych oraz w 1,3 mln bankomatów, w ponad 200 państwach i terytoriach zależnych. Spółka jest licencjobiorcą Diners Club International, najstarszego wydawcy kart płatniczych oraz jednej z największych i najbardziej znanych niebankowych instytucji finansowych na świecie, należącej do Discover Financial Services.
Więcej informacji na stronie: www.dinersclub.pl
[1] https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/e-commerce-w-polsce-2020.html

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.