Rozwiązania sieciowe firmy Zyxel pomagają szkołom rozwijać nowoczesne metody nau

W ciągu ostatnich kilku lat w przeszło 7100 szkół na całym świecie wdrożono ponad 64 000 urządzeń firmy Zyxel, które zapewniają uczniom niezawodny i łatwy dostęp do edukacji cyfrowej.
W ciągu kilku ostatnich lat firma Zyxel Networks, lider w dziedzinie dostarczania bezpiecznych, chmurowych rozwiązań sieciowych, pomogła milionom uczniów skorzystać z zalet edukacji cyfrowej. Od szkół podstawowych i średnich do najlepszych uniwersytetów oraz wyspecjalizowanych szkół medycznych i lotniczych, rozwiązania sieciowe firmy Zyxel pozwalają nauczycielom prowadzić lekcje z wykorzystaniem innowacyjnych technologii, aby wspierać rozwój, zaangażowanie i sukces edukacyjny uczniów.
Edukacja cyfrowa zmienia sposób, w jaki prowadzone są lekcje i wykłady. W związku z szybkim rozwojem wzrostem branży technologii edukacyjnych (EdTech) po pandemii, zwiększone wykorzystanie laptopów, notebooków, inteligentnych tablic i platform do nauki online przyniosło nie tylko nowe możliwości, ale i wyzwania — rosnąca liczba podłączonych urządzeń sprawia, że sieci szkolne są coraz bardziej przeciążone.
Łatwe w użyciu, skalowalne rozwiązanie
Choć większość nauczycieli, uczniów i rodziców biegle posługuje się urządzeniami podłączonymi do sieci, wiedza o projektowaniu i obsłudze wysokowydajnych sieci jest mniej powszechna. Nawet nauczyciele matematyki, fizyki i informatyki mogą czuć się przytłoczeni perspektywą stworzenia i prowadzenia sieci IT odpowiedniej dla 1000 użytkowników.
Zaawansowane, łatwe w użyciu i skalowalne rozwiązania firmy Zyxel, takie jak Nebula, pozwalają szkołom oraz partnerom EdTech łatwo podłączać urządzenia do sieci. Dzięki, najszerszej w branży, ofercie produktów zarządzanych w chmurze, rozwiązanie Nebula firmy Zyxel oferuje ponad 80 typów urządzeń sieciowych, m.in. punkty dostępowe Wi-Fi 6/6E, wielogigabitowe przełączniki L3/L2/desktopowe, bramy zabezpieczające i mobilne routery 5G.
Urządzenia te można uruchomić w ciągu kilku minut, co pozwala szkołom bezproblemowo podłączyć je do sieci, i zarządzać nimi centralnie z poziomu jednej platformy. Ponadto w razie jakichkolwiek problemów szkoły i partnerzy mogą liczyć na nagradzane wsparcie techniczne firmy Zyxel.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasze rozwiązania sieciowe są wykorzystywane do opracowywania lepszych modeli edukacyjnych i innowacyjnych metod nauczania — mówi Crowley Wu, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Zyxel Networks. — W ciągu kilku ostatnich kwartałów w niektórych krajach nasz biznes edukacyjny odnotował dwucyfrowe wzrosty, w dużej mierze dzięki staraniom partnerów oraz naszym wyspecjalizowanym rozwiązaniom sieciowym, które przekonały tysiące szkół, że warto przekształcać edukację razem z nami. Cieszymy się z osiągnięcia obecnego kamienia milowego i zamierzamy kontynuować wysiłki w nadchodzących miesiącach”.
Więcej informacji o działalności firmy Zyxel w sektorze edukacyjnym można znaleźć pod adresem:
https://www.zyxel.com/global/en/success-stories
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.