Przenośny router Wi-Fi 4G LTE firmy Tenda - w sam raz do plecaka
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Niewielkich rozmiarów router, który umożliwia pozostawanie w kontakcie ze światem
Mogłoby się wydawać, że podczas podróży lub na wycieczce ludzie chcą odciąć się od sieci. Czasem może faktycznie tak być, jednak często dostęp do Internetu jest potrzebny. Nie tylko dla rozrywki, ale również dla uzyskania informacji czy pozostania w kontakcie z bliskimi.
Z myślą o takich sytuacjach Tenda przedstawia MF3. To niewielkich rozmiarów przenośny router, który obsługuje zarówno łączność Wi-Fi (w nowoczesnym standardzie Wi-Fi 6), jak i 4G LTE (po włożeniu karty nano SIM; router obsługuje karty od przeszło 4100 operatorów z całego świata). Prędkość Wi-Fi dochodzi do 286 Mb/s, natomiast maksymalne prędkości 4G to odpowiednio 150 Mb/s (pobieranie) i 50 Mb/s (przesyłanie).
Wyjmowana bateria, plug & play i inne możliwości routera MF3
Tenda MF3 wyposażony jest w wyjmowaną litowo-jonową baterię o pojemności 2100 mAh. Według danych z laboratorium Tendy powinna ona wystarczyć nawet na 8 i pół godziny nieprzerwanej pracy. W trybie czuwania router może natomiast wytrzymać do 168 godzin (wszystko zależy od rzeczywistych warunków korzystania). Energię można w łatwy sposób uzupełnić za pomocą kabla USB-C (dołączony w zestawie).
Router nie wymaga również skomplikowanej instalacji żadnego oprogramowania czy nawet aplikacji. Można sterować nim za pośrednictwem strony WWW Tenda WiFi. Wśród jego funkcji znajdują się Auto-APN (automatyczna konfiguracja dostępu do sieci komórkowej), automatyczne wybieranie numeru, ustawienie limitu danych, tryb oszczędzania energii, wysyłanie, odbieranie i usuwanie SMS-ów, serwer DHCP, QOS, czy rozgłaszanie/ukrywanie nazwy sieci Wi-Fi.
Główne cechy Tenda MF3
- Przenośny router Wi-Fi 4G LTE;
- Obsługuje łączność Wi-Fi 6 w paśmie 2,4 GHz do 286 Mb/s;
- obsługuje karty nano SIM przeszło 4100 operatorów z całego świata;
- maksymalne prędkości 4G: pobieranie do 150 Mb/s, przesyłanie do 50 Mb/s;
- ma wyjmowaną baterię litowo-jonowa o pojemności 2100 mAh, która może wystarczyć na maksymalnie 8 i pół godziny nieprzerwanego użytkowania (do 168 godzin w trybie czuwania);
- ma port USB-C dla komfortowego ładowania oraz kabel w zestawie;
- plug-and-play, łatwe zarządzanie przez stronę WWW;
- rozmaite funkcje.
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.