Produkty sieciowe dla domu oraz SMB. Tenda przypomina swoje propopozycje
Urządzenia sieciowe są coraz bardziej potrzebne
We współczesnym świecie rozwiązania i urządzenia sieciowe pokroju routerów, system Mesh Wi-Fi, switchy czy adapterów stają się coraz bardziej powszechne i niezbędne. Składa się na to kilka czynników. Staliśmy się bardziej cyfrowym, skomputeryzowanym społeczeństwem. Wiele naszych aktywności, związanych z pracą, nauką czy rozrywką, przeniosło się do Internetu. Nie jest on już tylko dodatkiem do życia, ale przestrzenią, w której realizuje się wiele codziennych czynności. Stały, płynny dostęp do sieci potrzebny jest do połączeń wideo w czasie rzeczywistym, gamingu oraz streamingu wideo w wysokiej jakości, a także dla urządzeń smart home / IoT.
Tenda dostawcą nowoczesnych, bogatych w liczne funkcje urządzeń
Firma Tenda wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Prezentuje swoje nowe rozwiązania, a także przypomina te, które ma już w swojej ofercie. Mamy popularne rozwiązania, takie jak routery (w tym nowoczesne Wi-Fi 6 i Wi-Fi 6E i obsługujące sieć komórkową), Meshe Wi-Fi czy zewnętrzne adaptery sieciowe, punkty dostępowe oraz wzmacniacze sieci. Są też przeznaczone dla klientów biznesowych urządzenia CPE, anteny, przewodowe routery korporacyjne, switche (zarządzalne, typu Easy Smart, warstwy drugiej lub trzeciej), iniektory PoE czy kamery i rejestratory przeznaczone do montażu w firmach, biurach itp.
W swoim portfolio Tenda wskazuje bestsellerowe urządzenia:
-
dwuzakresowy punkt dostępowy Wi-Fi 6 o dużym zasięgu i29;
-
urządzenie CPE 5 GHz do zewnętrznego monitoringu O8;
-
router Wi-Fi 6 5G 5G03;
-
terminal sieciowy xPON HG15;
-
obrotowo-uchylna kamera bezpieczeństwa 3 MP CP3 Pro;
-
8-portowe urządzenie do sieci światłowodowej GPON TES7008.
Producent wskazuje też urządzenia, które nadal są nowościami ofertowymi, jak:
-
przeznaczony do biur lub sektora usługowego routery W30E;
-
trójzakresowy router Wi–Fi 6E TX27 Pro, nominowany w plebiscycie ITHardware For Gamers 2024;
-
zewnętrzna obrotowo-uchylna kamera Wi-Fi 2 MP z pełnokolorowym widzeniem nocnym CH3;
-
zestawy monitoringu 3 MP HD z pełnokolorowym widzeniem nocnym K4W lub K8W oraz 4 MP QHD PoE K4P lub K8P.
Przygotowanie na Wi-Fi 7
Już wkrótce na rynku połączeń sieciowych pojawi się nowy, bardzo szybki standard bezprzewodowej łączności - IEEE 802.11be, czyli Wi-Fi 7. Obsługiwać będzie trzy pasma (2,4, 5 oraz 6 GHz) i kanał o szerokości 320 MHz, a teoretyczna przepustowość ma sięgać do 46 Gb/s. Inne atuty tego standardu to m.in.:
-
obsługa MLO, czyli funkcji zwiększającej przepustowość i zapewniającej niskie opóźnienia,
-
ulepszenie protokołu MIMO (transmisji wieloantenowej, zarówno przy odbieraniu, jak i nadawaniu),
-
elastyczne wykorzystanie kanału (Flexible Channel Utilization) dla ominięcia kanałów, które mają problemy przez zakłócenia.
Już wkrótce oferta marki Tenda poszerzy się o urządzenia zdolne obsługiwać nowy standard. To m.in. routery TE6L Pro i TE3L Pro, jak również system Mesh Wi-Fi EE3 dla całego domu i punkty dostępowe i33 oraz i36.
Zachęcamy do sprawdzenia urządzeń Tenda dostępnych w bieżącej ofercie
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.