Komunikaty PR

Petal Ads dołącza do europejskiego Mobile Marketing Association

2023-03-22  |  01:00
Biuro prasowe

Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym ekosystemem w przestrzeni marketingu mobilnego i przyczyniania się do rozwoju swojej branży, jak również zyskuje możliwość wykorzystania doświadczenia organizacji.

W ten sposób Petal Ads wzmacnia swoją pozycję rynkową oraz podkreśla swoją dostępność i wsparcie dla kluczowych reklamodawców w Europie.

– Połączony ekosystem Petal Ads pozwala reklamodawcom dotrzeć do ogromnej grupy odbiorców – obejmuje ona miesięcznie ponad 730 mln aktywnych użytkowników urządzeń Huawei. Najwyższej klasy rozwiązania z zakresu targetowania czerpią z informacji zdobytych z danych kategorii first-party, co umożliwia reklamodawcom wprowadzenie reklamy mobilnej na wyższy poziom – powiedział Jaime Gonzalo, VP Huawei Mobile Services w Europie, i dodał – Stale rozwijamy nasze innowacyjne podejście, dlatego jesteśmy dumni, że dołączyliśmy do MMA, aby lepiej wspierać naszych partnerów i zapewniać wyjątkowe doświadczenia milionom użytkowników.

Petal Ads w MMA – jeden z liderów merytorycznych reklamy mobilnej

W ramach członkostwa Petal Ads będzie współpracować z ponad 800 zrzeszonymi firmami z branży marketingu mobilnego z ponad 40 krajów. Dzięki dołączeniu do MMA platforma będzie aktywnie ustanawiać najlepsze praktyki i wytyczne dla marketingu mobilnego na poziomie krajowym oraz międzynarodowym. Będzie też prowadzić dyskusje na temat marketingu mobilnego na wydarzeniach online i offline, a także dzielić się swoimi spostrzeżeniami i perspektywami z partnerami. Pozwoli to Petal Ads przedstawić możliwości ekosystemu i uwidocznić swoją wysoką pozycję na rynku reklamy mobilnej, co zbuduje jeszcze większą rozpoznawalność usług platformy oraz jej zaawansowanych rozwiązań.

MMA skupia się na tworzeniu wpływu marketingowego oraz konstruktywnym kwestionowaniu statusu quo, szczególnie poprzez zaangażowanie w naukę i badania. Organizacja zachęca liderów biznesu do kształtowania najlepszych praktyk opartych na zaufaniu i merytorycznych analizach. Jest to spójne z wizją Petal Ads: pozytywnego wpływania na branżę i swoich partnerów, zgodnie z najlepszymi praktykami i międzynarodowymi standardami.

Petal Ads – 4 miliardy zapytań dziennie

Petal Ads zmieniło w tym roku nazwę z HUAWEI Ads, co ukazuje ewolucję platformy w stronę rozszerzenia swoich usług na urządzenia innych marek, nie tylko Huawei. Dzięki temu oprócz działania na własnym jakościowym ruchu i first-party data, które obejmują pełną ścieżkę użytkownika Huawei, platforma rozbudowuje również swój system, aby dotrzeć do third-party data. Jest to jeden z kluczowych czynników dalszego dynamicznego wzrostu popularności Petal Ads. Platforma przyciąga obecnie 4 mld zapytań reklamowych dziennie, a w tym roku spodziewany jest dalszy wzrost tej liczby aż o 400%. Obecnie zintegrowanych z zestawami reklamowymi Petal Ads jest ponad 53 000 aplikacji na całym świecie, a 40% całego ruchu w ekosystemie pochodzi z Europy.

O Petal Ads

Petal Ads to wiodąca w branży, nieustannie rozwijająca się mobilna platforma reklamowa dla wydawców, reklamodawców i marketerów, którzy chcą napędzać swój wzrost i poszerzać sieć użytkowników. Platforma liczy już ponad 360 tysięcy wydawców i reklamodawców na całym świecie, pochodzących z ponad 200 branż. Agencje i firmy docierają już do ponad 730 milionów wysoko zaangażowanych i wartościowych nowych klientów, w ekosystemie Huawei i poza nim. Innowacja jest częścią DNA Petal Ads. Platforma dostarcza najwyższej klasy rozwiązania targetowania oparte na sprzęcie, oprogramowaniu i usługach, wykorzystujące wiedzę zdobytą z first-party data i poprzez inteligentny system tagów użytkowników. Pomaga to reklamodawcom w ocenie odbiorców, analizie insightów i retargetingu. Dzięki Petal Ads agencje korzystają z rozszerzonych, zróżnicowanych nowych strumieni odbiorców. To platforma reklamowa dla tych, którzy chcą w opłacalny sposób dotrzeć do nowych i wartościowych odbiorców. Wielokrotnie nagradzany Petal Ads jest wybierany przez znanych partnerów m.in. dzięki swojemu zaangażowaniu w zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę danych użytkowników, a także połączeniu z lokalnymi i globalnymi zespołami wsparcia oferującymi dostosowane do potrzeb rozwiązania. Petal Ads jest członkiem IAB Europe, europejskiego stowarzyszenia dla ekosystemu marketingu cyfrowego i reklamy, gdzie współpracuje wraz z jego członkami, by wzmacniać standardy i regulacje w branży reklamowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Internet Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
Internet SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji

Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.