Nowość od Edimax - ekranowe, płaskie kable sieciowe

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Znana i ceniona na rynku firma Edimax wprowadza do sprzedaży nowe płaskie kable sieciowe. Zaprojektowane według najwyższych standardów charakteryzują się doskonałą jakością i wydajnością.
Firma Edimax to znany na całym świecie producent rozwiązań sieciowych. Teraz wprowadza na polski rynek dwie serie wyjątkowych kabli. EA3 i EA8 Series to ekranowe, płaskie kable sieciowe, które charakteryzuje najwyższa jakość. Są odporne na szumy, przesłuchy i zakłócenia. Posiadają 4 pary skrętek z czystej miedzi beztlenowej, przewód uziemiający i końcówki z ekranowanym, pozłacanym złączem RJ45.
Wyjątkową cechą jest ich kształt. Płaski, smukły i wytrzymały idealnie nadaje się do instalacji pod dywanem, na rogach biurka, wzdłuż ścian i drzwi, wzdłuż krawędzi lub przez biurka czy za meblami. To oszczędność miejsca, koniec problemów z wystającymi kablami oraz elegancki i schludny wygląd biur i pomieszczeń w domu.
Kable z serii EA8 i EA3 zadowolą nawet najbardziej wymagających użytkowników. Ta pierwsza oferuje prędkość transmisji danych do 40Gb/s i szerokość pasma 2000 MHz, natomiast seria EA3 zapewnia prędkość do 10Gb/s i szerokość pasma 600 MHz. Dzięki temu nowe kable sieciowe Edimax idealnie nadają się do streamowania i gier online.
Kolejnym ich atutem jest kompatybilność z wieloma urządzeniami sieciowymi o złączach RJ45. W prosty i szybki sposób można je połączyć z routerem, switchem, drukarką, laptopem, Xboxem i innymi sprzętami.
Niezawodność kabli z serii EA3 i EA8 potwierdzają certyfikaty. To gwarancja jakości i trwałości. Zostały one zatwierdzone przez profesjonalne analizatory okablowania Fluke, przetestowane zgodnie ze standardem ISO/IEC 11801 Class Ea, certyfikowane przez REACH, CE, RoHS i zgodne z normą niezawodności TIA/EIA 568B.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.