Nowość od Edimax - ekranowe, płaskie kable sieciowe
Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Znana i ceniona na rynku firma Edimax wprowadza do sprzedaży nowe płaskie kable sieciowe. Zaprojektowane według najwyższych standardów charakteryzują się doskonałą jakością i wydajnością.
Firma Edimax to znany na całym świecie producent rozwiązań sieciowych. Teraz wprowadza na polski rynek dwie serie wyjątkowych kabli. EA3 i EA8 Series to ekranowe, płaskie kable sieciowe, które charakteryzuje najwyższa jakość. Są odporne na szumy, przesłuchy i zakłócenia. Posiadają 4 pary skrętek z czystej miedzi beztlenowej, przewód uziemiający i końcówki z ekranowanym, pozłacanym złączem RJ45.
Wyjątkową cechą jest ich kształt. Płaski, smukły i wytrzymały idealnie nadaje się do instalacji pod dywanem, na rogach biurka, wzdłuż ścian i drzwi, wzdłuż krawędzi lub przez biurka czy za meblami. To oszczędność miejsca, koniec problemów z wystającymi kablami oraz elegancki i schludny wygląd biur i pomieszczeń w domu.
Kable z serii EA8 i EA3 zadowolą nawet najbardziej wymagających użytkowników. Ta pierwsza oferuje prędkość transmisji danych do 40Gb/s i szerokość pasma 2000 MHz, natomiast seria EA3 zapewnia prędkość do 10Gb/s i szerokość pasma 600 MHz. Dzięki temu nowe kable sieciowe Edimax idealnie nadają się do streamowania i gier online.
Kolejnym ich atutem jest kompatybilność z wieloma urządzeniami sieciowymi o złączach RJ45. W prosty i szybki sposób można je połączyć z routerem, switchem, drukarką, laptopem, Xboxem i innymi sprzętami.
Niezawodność kabli z serii EA3 i EA8 potwierdzają certyfikaty. To gwarancja jakości i trwałości. Zostały one zatwierdzone przez profesjonalne analizatory okablowania Fluke, przetestowane zgodnie ze standardem ISO/IEC 11801 Class Ea, certyfikowane przez REACH, CE, RoHS i zgodne z normą niezawodności TIA/EIA 568B.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
ZTE MF986D i ZTE MF17B – szybki Internet LTE na wyciągnięcie ręki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.