Nowe przełączniki dostępowe L3 firmy Zyxel
Seria przełączników XGS2220 firmy Zyxel to wszechstronne rozwiązanie, które poradzi sobie z coraz większymi wyzwaniami dotyczącymi przepustowości.
Zyxel Networks, lider w dostarczaniu bezpiecznych, opartych na chmurze rozwiązań sieciowych, zaprezentował nową serię przełączników dostępowych XGS2220 warstwy 3, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom nadążyć za wymaganiami stawianymi ich sieciom.
Rosnące oczekiwania dotyczące przepustowości i zwiększające się możliwości najnowszych urządzeń, w tym bezprzewodowych punktów dostępowych Wi-Fi 6/6E, laptopów, serwerów i stacji roboczych, stanowią ogromne obciążenie dla sieci. Seria XGS2220 oferuje małym i średnim przedsiębiorstwom, hotelom, szkołom, integratorom systemów i dostawcom usług przełącznik, który jest wszechstronny, bogaty w funkcje i stanowi dobrą odpowiedź na współczesne wymogi.
Kompleksowe rozwiązania spełniające wszelkie potrzeby
Seria XGS2220 obejmuje sześć różnych modeli, w tym wersje z 24 lub 48 portami gigabitowymi do standardowych połączeń sieciowych, trzy modele PoE do instalacji o dużym poborze mocy oraz model tylko światłowodowy do agregacji światłowodów, który umożliwia gigabitową modernizację wielu urządzeń w różnych infrastrukturach sieciowych.
Łatwe podłączenie, elastyczne zarządzanie
Przedsiębiorstwa mogą zarządzać przełącznikami serii XGS2220 według uznania, czy to w trybie samodzielnym, czy w trybie zarządzanym w chmurze Nebula, dostosowując je w zależności od potrzeb.
Seria XGS2220 oferowana jest z roczną licencją Nebula Pro, która zapewnia zaawansowaną technologię IGMP, alerty analityki sieciowej i inne mechanizmy, które pozwalają resellerom, dostawcom usług zarządzanych i administratorom sieci zapoznać się z prostotą, skalowalnością i elastycznością rozwiązania sieciowego Nebula firmy Zyxel.
– Linia XGS2220 to odpowiednie rozwiązanie w obliczu rosnących wymogów dotyczących przepustowości, jakie generują nowoczesne urządzenia – skomentował Kell Lin, Senior Associate Vice President Zyxel Networking SBU – Nowa seria przełączników została zaprojektowana tak, aby poradzić sobie z obciążeniem. Zapewnia również nowe funkcje i opcje zarządzania, które maksymalnie ułatwiają obsługę.
Najważniejsze cechy najnowszej serii XGS2220 firmy Zyxel to:
- Budżet mocy z zapasem: 400W do 960W, z łatwością obsłuży punkty dostępowe Wi-Fi 6/6E, VoIP, monitoring i sieciowe urządzenia AV.
- Elastyczne łącza uplink: Sześć łączy uplink 10G, cztery 10G SFP+ i dwa 10G Multi-Gig RJ 45.
- Tryb sieciowy AV: Z trybem sieciowym AV gotowym do obsługi ekranów w szkołach, barach sportowych i innych miejscach; kreator konfiguracji upraszcza instalację, podczas gdy wyspecjalizowany pulpit trybu AV prezentuje przydatne elementy.
- Odpowiedni do zastosowań korporacyjnych: Funkcje warstwy 2 (tunelowanie QinQ VLAN, translacja VLAN) oraz możliwości routingu statycznego warstwy 3.
- Wysokiej jakości, inteligentna konstrukcja: Zbudowany z trwałych materiałów; wyposażony w adaptacyjny, energooszczędny i cichy system wentylatorów chłodzących.
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.