Nowe narzędzie do testowania oświetlenia rowerowego na CentrumRowerowe.pl
Dadelo S. A.
Podleśna 17
85-145 Bydgoszcz
pr|dadelo.pl| |pr|dadelo.pl
607 758 657
https://ir.dadelo.pl/
Rzeczywiste parametry oświetlenia
Aby przygotować narzędzie, zespół sklepu CentrumRowerowe.pl wykonał szereg pomiarów oraz testów terenowych, dzięki czemu prezentowane dane przedstawiają realne właściwości poszczególnych lampek rowerowych. Skupiono się na mocy lampek, czasie pracy oraz kształcie wiązki światła. Informacje te pozwalają dobrać model idealnie dopasowany do indywidualnych potrzeb i oczekiwań każdego użytkownika.
Dostępna na stronie porównywarka pozwala zestawiać ze sobą zdjęcia, pokazujące jak dane modele oświetlają drogę w terenie w nocy. W analizie pomaga praktyczna miarka, dzięki której łatwo ocenić, ile metrów przed kolarzem zostanie dobrze oświetlonuch po zamontowaniu wybranego modelu.
Zmierzono również czas pracy testowanych lampek. Za pomocą profesjonalnego miernika natężenia światła sprawdzono, jak długo świecą (w najmocniejszym trybie podstawowym) oraz jak zmienia się natężenie emitowanego światła wraz z upływem czasu. Całość danych została przedstawiona na czytelnym wykresie, na którym można porównać wybrane lampki.
Kolejną ciekawą nowością jest możliwość porównania tzw. beam shotów. Przedstawiają one kształt wiązki światła z dwóch perspektyw – z góry oraz na wprost.
Jeszcze więcej informacji
Całość uzupełnia rozbudowana sekcja FAQ, z której można dowiedzieć się m.in. jak wybrać najlepsze oświetlenie, na jaką moc się zdecydować albo gdzie zamontować lampkę. Wyjaśnione są też różnice między lumenami, luksami i kandelami, czyli wartościami często podawanymi przez producentów.
Wszystko to sprawia, że opracowane narzędzie jest kompendium wiedzy na temat oświetlenia rowerowego, które na pewno przyda się każdemu rowerzyście w nadchodzącym okresie, kiedy dni stają się coraz krótsze.
Narzędzie dostępne jest na stronie: https://www.centrumrowerowe.pl/porownywarka-oswietlenia/

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.