Niezwykła moc routera stacjonarnego 5G ZTE MC888
„Router MC888 to połączenie nowoczesnych technologii i łatwości użycia. Najnowsza generacja procesorów 5G firmy Qualcomm zamknięta jest w niewielkiej obudowie dopełnionej zestawem specjalnie zaprojektowanych anten tak, aby docierający sygnał był najwyższej jakości. Obsługę urządzenia ograniczyliśmy do minimum. Wystarczy włożyć kartę SIM i podłączyć router do zasilania, aby korzystać z szybkiego Internetu 5G lub LTE cat. 19. Łączność z urządzeniami końcowymi za pośrednictwem WiFi 6 o prędkości do 3.6Gbps tworzy z MC888 domowe centrum łączności najwyższej jakości zgodne z najnowszymi standardami” – powiedział Jacek Patyński, Product Manager w ZTE Polska.
Technologia 5G
Dzięki technologii 5G w kilka sekund można pobrać wysokiej jakości pliki wideo i korzystać z najbardziej zaawansowanych aplikacji bez obaw, że połączenie zostanie utracone. Sercem każdego routera jest jego procesor. To od niego zależy prędkość transmisji danych, a co za tym idzie, szybkość Internetu. Dzięki ZTE MC888 masz możliwości grania czy oglądania filmów, nawet wysokiej w jakości – niezależnie od miejsca i czasu. W routerze ZTE MC888 zainstalowano najnowszy procesor SDX62 firmy Qualcomm, który wspiera technologie SA i DSS oraz obsługuje europejskie pasma 5G. Pozwala to cieszyć się najszybszym z możliwych bezprzewodowym łączem internetowym. Wbudowane anteny o dużym zysku do 10dBi zapewniają dobry zasięg wewnątrz budynku, w którym znajduje się router. Dzięki funkcji pasywnego chłodzenia, router pracuje cicho i bezszelestnie.
Do najważniejszych cech routera ZTE MC888 należy między innymi bardzo szybka transmisja danych 5G NSA DSS/SA (pobieranie danych do 1.7Gb/s). Znajdziemy w nim także dwuzakresowe Wi-Fi 2.4 i 5GHz w standardzie Wifi6 – 802.11 ax3600, LTE cat.19 z agregacją do pięciu pasm LTE, MIMO 4x4 oraz kodowanie QAM256. Router wyposażony jest w 2 złącza Giga LAN, do których możemy podłączyć, np. komputer lub SmartTV. Na uwagę zasługuje też rozbudowana konsola WebUI do pełnego zarządzania routerem, w tym opcja ręcznego wyboru pasm.
Elegancki design i prosta obsługa
Niewielkie wymiary oraz prosty, a zarazem elegancki wygląd sprawiają, że urządzenie świetnie wkomponuje się zarówno w przestrzeń nowoczesnego mieszkania, klasycznego domu czy biura.
Niewątpliwą zaletą routera ZTE MC888 jest to, że sprawdza się wszędzie tam, gdzie korzysta się jednocześnie z wielu smartfonów, tabletów czy laptopów. Model MC888 daje możliwość podpięcia aż 32 użytkowników jednocześnie poprzez dwuzakresowe WiFi w standardzie WiFi6 oraz klasycznie za pośrednictwem 2 portów Rj45 1Gbps. Z tego powodu to również idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm!
Obsługa routera ZTE MC888 jest banalnie prosta. Zarządzanie nim odbywa się poprzez interfejs w dowolnej przeglądarce, niezależnie od systemu operacyjnego zainstalowanego na komputerze. Aby zalogować się do strony zarządzania urządzeniem, wystarczy połączyć się z routerem kablem RJ45 lub za pomocą sieci WiFi, a następnie wpisać w przeglądarce adres podany na naklejce urządzenia 192.168.0.1 i podać hasło.
Wszystkie wymienione cechy routera ZTE MC888 sprawiają, że bez problemu może on konkurować, a nawet zastąpić połączenie światłowodowe.
Najważniejsze dane techniczne
- Szybka transmisja danych 5G – pobieranie do 1.8 Gb/s, wysyłanie do 662 Mb/s
- Obsługiwane pasma 5G NSA 1800/2100/2500/2600/3500MHz oraz SA 2500/3500MHz
- Obsługiwane pasma LTE 800/900/1800/2100/2600
- Agregacja do pięciu pasm LTE lub jednego pasma 5G NSA oraz pięciu pasm LTE
- Dwuzakresowe Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax3600 2.4/5.0GHz, do 32 użytkowników,
- Sieć gościa
- Rozbudowany Firewall
- Rozbudowana konsola administracyjna WebUI umożliwia zarządzanie z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej, bez konieczności instalacji dodatkowych aplikacji.
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Jak WebWave zrewolucjonizowało tworzenie stron
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.