Najnowszy system mesh w standardzie WiFi 6 od TP-Link – Deco X68
Grayling Poland sp. z o.o.
Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/
System mesh TP-Link Deco X68 pracuje w najnowszym standardzie WiFi 6 i zapewnia niesamowite prędkości, zasięg, pojemność oraz stabilność transmisji bezprzewodowej. Połączenie kilku współpracujących ze sobą jednostek Deco X68 umożliwia stworzenie wydajnego systemu WiFi nawet
w dużym mieszkaniu czy wielopiętrowym domu. Kiedy użytkownik przemieszcza się po domu, jego mobilne urządzenie, np. smartfon czy tablet zawsze połączy się z tym routerem Deco, który w danym momencie oferuje najlepsze połączenie – transfer nie zostanie przerwany, dane nie będą się buforować, a spadki prędkości będą nieodczuwalne.
Wystarczą dwie jednostki Deco X68, aby stworzyć wydajną sieć bezprzewodową w całym domu. W razie potrzeby, system można rozbudowywać o kolejne urządzenia. Nowy model jest kompatybilny ze wszystkimi poprzednimi urządzeniami z serii TP-Link Deco.
Deco X68 pracuje w standardzie WiFi 6 i zapewnia prędkości dochodzące do 3600 Mb/s w trzech pasmach transmisji: w pierwszym paśmie 5 GHz do 1802 Mb/s, w drugim 5 GHz do 1201 Mb/s oraz 574 Mb/s
w paśmie 2,4 GHz.
Dzięki dwóm gigabitowym portom Ethernet w każdym urządzeniu, mesh Deco X68 gwarantuje także szybkie połączenia przewodowe. To rozwiązanie pozwoli sprzętom takim jak komputery, smart TV czy konsole do gier pracować z jeszcze większą wydajnością.
Mesh wykorzystuje szereg technologii wspomagających, m.in. OFDMA oraz MU-MIMO. Technologie te zwiększają jego wydajność i dają możliwość jednoczesnej transmisji danych poprzez kilka strumieni.
Deco X68 zyskuje niezwykłą przepustowość i pojemność sieci. Co ciekawe, jej wydajność utrzymuje się na stabilnym poziomie nawet wtedy, gdy jest z nią połączonych około 150 urządzeń. Deco X68 wyposażono także w QoS, dzięki któremu można nadawać priorytety swoim urządzeniom i aplikacjom, zwiększając ich wydajność.
Deco X68 to także kompleksowa ochrona sieci użytkownika. Za ochronę transmisji odpowiadają szyfrowanie WPA3 oraz usługa TP-Link HomeShield, które zapewniają dostęp do w pełni personalizowanych funkcji i pozwalają stworzyć bezpieczną sieć bezprzewodową dostosowaną do konkretnych potrzeb. Użytkownik ma także możliwość tworzenia oddzielnych profili dla każdego domownika i ustawiania dla każdej z osób limitów czasowych. Nowe Deco posiada także rozbudowane opcje kontroli rodzicielskiej (np. blokowanie dostępu do niepożądanych treści) zapewniające bezpieczeństwo także najmłodszym użytkownikom Internetu.
Konfiguracja i zarządzanie systemem Deco X68 są bardzo proste. Wystarczy skorzystać z aplikacji
TP-Link Deco, udostępnionej na urządzenia z systemem Android i iOS. Aplikacja umożliwia także konfigurację sieci dla gości, weryfikację połączonych urządzeń, przydzielanie im priorytetów, a także sama wskaże najlepsze miejsca do instalacji routerów Deco. Meshem można także sterować za pomocą prostych poleceń głosowych po sparowaniu jednostki z głośnikiem Alexa.
Deco X68 dostępne jest w zestawie z dwoma jednostkami w cenie około 1500 zł. Mesh posiada trzyletnią gwarancję producenta.
Więcej informacji na temat Deco X68 dostępnych jest na stronie internetowej.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
ZTE MF986D i ZTE MF17B – szybki Internet LTE na wyciągnięcie ręki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.