Kompleksowa oferta punktów dostępowych Wi-Fi 6 dla sektora MŚP od Zyxel Networks
Zyxel Networks prezentuje dwa nowe modele punktów dostępowych Wi-Fi 6: WAX610D i NWA210AX, tworząc najbardziej kompletne i wszechstronne portfolio produktów sieciowych przeznaczonych dla sektora małych i średnich firm.
Wprowadzenie nowego standardu Wi-Fi 6 zapewnia wiele korzyści, w tym większą prędkość i lepsze połączenie. Jednak ze względu na redukcję kosztów niektóre istniejące punkty dostępowe Wi-Fi 6, przeznaczone dla małych i średnich firm, obsługują tylko nowy standard sieci WLAN 5 GHz. Oznacza to, że gdy użytkownicy są podłączeni do częstotliwości 2,4 GHz ich połączenie na tych punktach dostępu zostanie obniżone do przestarzałej dziesięcioletniej technologii Wi-Fi 4, która zapewnia niższe prędkości i wolniejsze połączenia. Takie obniżenie standardu spowalnia również przekształcanie widma 2,4 GHz w bardziej wydajną technologię Wi-Fi 6.
Uwolnij pełny potencjał największą aktualizacją Wi-Fi od 10 lat
Częstotliwość 2,4 GHz jest nadal istotna dla małych i średnich firm, ponieważ jest dobrze dostosowana do większych zasięgów i środowisk sieciowych o małej gęstości lub o mniejszym ruchu, np.: w miejscach takich jak magazyny czy małe sklepy detaliczne. Obsługa Wi-Fi 6 w paśmie 2,4 GHz o niższej częstotliwości zapewni użytkownikom lepszą jakość, mniejsze opóźnienia, redukcje drgań sygnału i prawie dwukrotnie większą przepustowość*.
Punkty dostępowe WiFi 6 firmy Zyxel, w tym nowe modele WAX610D i NWA210AX, oferują technologię Wi-Fi 6 zarówno w paśmie 2,4 GHz, jak i 5 GHz, wspieraną przez pełną obsługę OFDMA. Każdy punkt dostępowy posiada wydajność klasy korporacyjnej z czterordzeniowym procesorem Qualcomm A53, zapewniając płynną transmisję bezprzewodową.
Nowa jakość dla firm z sektora MŚP
Najnowsza seria zapewnia elastyczne opcje zarządzania, w tym tryb niezależny, zarządzany przez kontroler oraz przez chmurę Nebula. Umożliwia to użytkownikom monitorowanie i kontrolę swoich urządzeń za pomocą jednego scentralizowanego interfejsu sieci w dowolnym miejscu i o każdej porze. Natomiast funkcja Wireless Health wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatycznego diagnozowania i optymalizacji jakości sieci bezprzewodowej, oszczędzając tym samym czas i wysiłek administratorów sieci.
– Inwestując w punkty dostępowe Wi-Fi 6, małe i średnie firmy oczekują korzyści płynących z większej szybkości i łączności dla swojej firmy. Dlatego ważne jest, aby wybrać punkt dostępowy, który zapewnia zalety standardu Wi-Fi 6 zarówno w paśmie 2,4, jak i 5 GHz. I właśnie to gwarantują punkty dostępowe Wi-Fi 6 firmy Zyxel – zapewnia Norbert Ogłoziński, Country Sales Manager Zyxel Networks.
– Oferujemy obecnie najbardziej wszechstronną na rynku gamę punktów dostępowych Wi-Fi 6, od podstawowych, niedrogich modeli po zaawansowane, wydajne urządzenia, które obsługują inteligentne anteny – dodaje Norbert Ogłoziński.
*W porównaniu z punktami dostępowymi, które obsługują Wi-Fi 4 w paśmie 2.4GHz.
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.