Kompleksowa oferta punktów dostępowych Wi-Fi 6 dla sektora MŚP od Zyxel Networks
Zyxel Networks prezentuje dwa nowe modele punktów dostępowych Wi-Fi 6: WAX610D i NWA210AX, tworząc najbardziej kompletne i wszechstronne portfolio produktów sieciowych przeznaczonych dla sektora małych i średnich firm.
Wprowadzenie nowego standardu Wi-Fi 6 zapewnia wiele korzyści, w tym większą prędkość i lepsze połączenie. Jednak ze względu na redukcję kosztów niektóre istniejące punkty dostępowe Wi-Fi 6, przeznaczone dla małych i średnich firm, obsługują tylko nowy standard sieci WLAN 5 GHz. Oznacza to, że gdy użytkownicy są podłączeni do częstotliwości 2,4 GHz ich połączenie na tych punktach dostępu zostanie obniżone do przestarzałej dziesięcioletniej technologii Wi-Fi 4, która zapewnia niższe prędkości i wolniejsze połączenia. Takie obniżenie standardu spowalnia również przekształcanie widma 2,4 GHz w bardziej wydajną technologię Wi-Fi 6.
Uwolnij pełny potencjał największą aktualizacją Wi-Fi od 10 lat
Częstotliwość 2,4 GHz jest nadal istotna dla małych i średnich firm, ponieważ jest dobrze dostosowana do większych zasięgów i środowisk sieciowych o małej gęstości lub o mniejszym ruchu, np.: w miejscach takich jak magazyny czy małe sklepy detaliczne. Obsługa Wi-Fi 6 w paśmie 2,4 GHz o niższej częstotliwości zapewni użytkownikom lepszą jakość, mniejsze opóźnienia, redukcje drgań sygnału i prawie dwukrotnie większą przepustowość*.
Punkty dostępowe WiFi 6 firmy Zyxel, w tym nowe modele WAX610D i NWA210AX, oferują technologię Wi-Fi 6 zarówno w paśmie 2,4 GHz, jak i 5 GHz, wspieraną przez pełną obsługę OFDMA. Każdy punkt dostępowy posiada wydajność klasy korporacyjnej z czterordzeniowym procesorem Qualcomm A53, zapewniając płynną transmisję bezprzewodową.
Nowa jakość dla firm z sektora MŚP
Najnowsza seria zapewnia elastyczne opcje zarządzania, w tym tryb niezależny, zarządzany przez kontroler oraz przez chmurę Nebula. Umożliwia to użytkownikom monitorowanie i kontrolę swoich urządzeń za pomocą jednego scentralizowanego interfejsu sieci w dowolnym miejscu i o każdej porze. Natomiast funkcja Wireless Health wykorzystuje sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatycznego diagnozowania i optymalizacji jakości sieci bezprzewodowej, oszczędzając tym samym czas i wysiłek administratorów sieci.
– Inwestując w punkty dostępowe Wi-Fi 6, małe i średnie firmy oczekują korzyści płynących z większej szybkości i łączności dla swojej firmy. Dlatego ważne jest, aby wybrać punkt dostępowy, który zapewnia zalety standardu Wi-Fi 6 zarówno w paśmie 2,4, jak i 5 GHz. I właśnie to gwarantują punkty dostępowe Wi-Fi 6 firmy Zyxel – zapewnia Norbert Ogłoziński, Country Sales Manager Zyxel Networks.
– Oferujemy obecnie najbardziej wszechstronną na rynku gamę punktów dostępowych Wi-Fi 6, od podstawowych, niedrogich modeli po zaawansowane, wydajne urządzenia, które obsługują inteligentne anteny – dodaje Norbert Ogłoziński.
*W porównaniu z punktami dostępowymi, które obsługują Wi-Fi 4 w paśmie 2.4GHz.
Zyxel Networks
Zyxel od ponad 30 lat zapewnia użytkownikom domowym i biznesowym dostęp do Internetu, od samego początku polegając na innowacjach i usługach zorientowanych na potrzeby klientów. W 1989 roku oznaczało to modemy analogowe. Dziś to wykorzystanie sztucznej inteligencji i chmury, by zapewniać szybkie, niezawodne i bezpieczne rozwiązania sieciowe dla domu i firmy.
Zyxel jest znaczącą marką na globalnym rynku urządzeń sieciowych:
- obecny na 150 rynkach na całym świecie
- 1 mln firm pracuje lepiej, dzięki produktom marki Zyxel
- 100 milionów urządzeń łączących na globalną skalę
Obecnie, Zyxel tworząc sieci przyszłości, uwalnia potencjał i spełnia wymagania nowoczesnych miejsc pracy – wspiera ludzi w biurze, codziennym życiu i w czasie wolnym.
ZTE MF986D i ZTE MF17B – szybki Internet LTE na wyciągnięcie ręki
ZTE Z1320 – stabilne i niezawodne WiFi
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.