DLACZEGO ZAKUPY ONLINE SĄ OPŁACALNE?
Everli to europejska platforma internetowa za pośrednictwem której zrobisz zakupy w swoich ulubionych sklepach i supermarketach bez wychodzenia z domu, a zakupy dostarczy Ci dedykowany szoper. Obecnie usługi Everli dostępne są w niemal 50 miastach w całej Polsce i dostarcza zakupy
z ponad 400 sklepów stale rozwijając swoje portfolio. Obok sklepów znanych sieci Auchan, Carrefour, Kaufland czy Netto, na platformie można robić zakupy w sklepach lokalnych takich jak Chorten, Lewiatan czy specjalistycznych - drogeria Poranna Panna, Sklep Zrównoważony, pierogarnia Stara Portiernia i inne.
Co jest przewagą zakupów online nad stacjonarnymi i w jaki sposób pomagają zaoszczędzić domowy budżet? Kluczową zaletą jest kontrola wysokości koszyka i możliwość porównywania cen i ofert wielu sklepów jednocześnie – dużo łatwiej jest wówczas trzymać się wyznaczonego budżetu na zakupy
i podejmować bardziej rozsądne decyzje zakupowe bez biegania między półkami i szukania cen na półkach. Przy zakupach online rzadziej ulegamy pokusom kupowania rzeczy niepotrzebnych, a to z kolei chroni nas przed marnowaniem żywności, co jest dla wielu bardzo istotne z punktu widzenia dbania
o planetę. Dodatkowo nie musimy wydawać pieniędzy na benzynę i eksploatować auta – to kolejne korzyści z zakresu dbania o środowisko i budżet jednocześnie.
Everli oferuje szereg promocji obniżających koszty dostawy. Unikalnym rozwiązaniem jest opcja Everli Plus, czyli abonament, zaczynający się już od 12 zł miesięcznie który gwarantuje zawsze darmową dostawę i zwraca się zaledwie przy dwóch zakupach przez platformę w miesiącu. Już ponad 35% zamówień w Everli jest robionych przez klientów subskrypcyjnych, a ich liczba stale rośnie.
Everli oferuje również stałe oferty typu cashback, które są dostępne dla Klientów dodatkowo, niezależnie od regularnych cen i promocji proponowanych przez sklepy partnerskie. Po umieszczeniu w koszyku określonej ilości produktów objętych ofertą cashback rabat nalicza się automatycznie.
W ten sposób, w październiku można zaoszczędzić kupując produkty dla dzieci, artykuły dla zwierząt czy upominki na Dzień Nauczyciela.
W Everli ceny produktów w zdecydowanej większości sklepów jak m.in. Kaufland, Carrefour, Netto, Auchan, Spar, są dokładnie takie same jak na ich półkach. To, plus wspomniane stałe i okresowe rabaty na asortyment oraz dostawy sprawiają, że szczególnie przy regularnych zakupach, koszyk może być dużo niższy niż w sklepie stacjonarnym. Dodatkowo, dzięki dostępnej w zakładce profil opcji sprawdzenia, ile czasu, kilometrów i kilogramów do dźwigania oszczędzamy, możemy to realnie zobrazować.
Everli dba o swoich stałych, ale też nowych Klientów. Platforma oferuje nowo zarejestrowanym użytkownikom zniżki na zakupy w wysokości 80 zł do wykorzystania przy czterech transakcjach.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Media i PR

Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba
8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Handel
Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.