Komunikaty PR

Agencja GetHero z Wrocławia podsumowuje działania dla branży beauty i fashion

2020-02-17  |  12:00
Biuro prasowe

Paula Jagodzińska, Weronika Zalazinska, Zofia Kulewicz, Sitr0x, Agnieszka Grzelak i Qczaj - to tylko część twórców internetowych, którzy wzięli udział w kampaniach zrealizowanych przez agencję GetHero. Czas na podsumowanie akcji promocyjnych z udziałem znanych influencerów.

Influencer to z definicji osoba, która wywiera wpływ na decyzję ludzi, z którymi nawiązała trwałe relacje. Twórcy internetowi dzięki mediom społecznościowym docierają do szerokiego grona odbiorców, a ich wiarygodność i zaufanie, które zbudowali wśród swoich fanów, wykorzystywane jest przez różne brandy, aby podnosić efekty sprzedażowe. W ubiegłym roku nasz dział odpowiedzialny za obsługę klientów z branży lifestyle zrealizował kilka kampanii dla marek specjalizujących się w tym obszarze. Cieszymy się, że kolejne brandy doceniły siłę influencer marketingui że to właśnie nasza agencja realizowała akcje promocyjne dla znanych marek związanych z branżą beauty, fashion oraz lifestyle mówi Paweł Kowalczyk, wiceprezes agencji influencer marketingu GetHero.

Skuteczność kampanii promocyjnej z udziałem twórców internetowych zależy przede wszystkim od przemyślanej strategii, która uwzględnia m.in. cele kampanii oraz sposób i czas promowania produktów oferowanych przez daną markę. Brandy decydujące się na działania w ramach influencer marketingu muszą również pamiętać o wyborze odpowiednich twórców związanych z ich branżą. Przy realizacji akcji promocyjnych dla takich marek jak: More'moi, YES, Rossmann czy Oral-B (kampania współorganizowana z agencją Abstra), aby dotrzeć do atrakcyjnych grup docelowych, nawiązaliśmy współpracę ze znanymi twórcami, którzy nam to ułatwili. Wśród nich znaleźli się m.inAgnieszka Grzelak, Sitr0xQczajPaula JagodzińskaWeronika Zalazinska oraz Zofia Kulewicz - mówi Martyna Groll, lider zespołu Beauty/fashion w agencji influencer marketingu GetHero.

Kampania marki YES

Przed świętami marka YES rozpoczęła kampanię reklamową, która miała na celu podniesienie świadomości o kolekcjach popularnej sieci jubilerskiej oraz zwrócenie uwagi na aktualne promocje w sklepach internetowych i stacjonarnych. Do udziałuw promocji zostały zaproszone znane influencerki związane z branżą beauty i fashion. Wśród nich: Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących), Weronika Zalazinska (240 tys. obserwujących), Zofia Kulewicz (128 tys. subskrybcji), CheersMyHeels (65 tys. obserwujących), Paulina Będźmirowska (60 tys. obserwujących), Martyna Armanowska oraz Karolina Nogal-Łuczyńska znane jako MarKa (61,1 tys. subskrybcji). W ramach kampanii influencerki na swoich kanałach komunikacyjnychw świątecznych i sylwestrowych kreacjach w subtelny sposób prezentowały kolekcję znanej marki jubilerskiej. 

W trakcie trwania akcji promocyjnej powstały 4 filmy na YouTube6 wpisów na Instagramie oraz 7 relacji na Insta Stories. Pozwoliło to na wygenerowanie łącznie blisko 460 tys. odsłon oraz ponad 25 tys. polubień. Największą popularnościąw trakcie kampanii cieszył się materiał wideo Oliwii Bugały prowadzącej kanał CheersMyHeels, który został wyświetlony ponad 35 tys. razy i otrzymał 950 polubień.

Natomiast na Instagramie największą popularnością cieszył się wpis Pauli Jagodzińskiej, który został wyświetlony ponad 100 tys. razy i uzyskał 8310 polubień.

Kampania dla marki More'moi

Do kampanii dla More'moi zostały zaangażowane influencerki, które za pomocą swoich kanałów komunikacyjnych wzmacniały wizerunek marki przy jednoczesnym promowaniu kolekcji jesień-zima 2019. Zaproszone do współpracy influencerki w składzie: Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących), CheersMyHeels (250 tys. subskrybcji), Loveandgreatshoes (156 tys. subskrybcji), Edyta Filipiak (107 obserwujących), Agata Biernat (74,8 tys. obserwujących), Charlize Mystery (66,6 tys. obserwujących), MarKa 60,1 tys. subskrybcji) oraz Paulina Będźmirowska (60 tys. obserwujących) w ramach kampanii opublikowały 3 filmy na YouTube, 4 wpisy na blogu, 6 odcinków showroom, 20 wpisów na Instagramie i 30 relacji na Insta Stories. Wszystkie te działania wygenerowały ponad 1,5 mln wyświetleń. Na popularnym serwisie z filmami najwięcej wyświetleń i polubień uzyskał film na kanale Loveandgreatshoes prowadzonym przez Justynę i Kasię.

Natomiast na Instagramie najwięcej wyświetleń (prawie 210 tys.) i polubień (9200) wygenerował wpis dodany przez Paulę Jagodzińską.

Kampania marki Rossmann

We wrześniu agencja GetHero odpowiadała za realizację kampanii z udziałem twórców internetowych w ramach cyklicznej akcji promocyjnej marki Rossmann. Zaangażowane w akcję influencerki informowały m.in. o nowych zasadach promocji oraz zachęcały do udziału w niej. W przypadku tej kampanii po stronie GetHero było opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz dobór i koordynacja działań w ramach influencer marketingu. Do kampanii zostały zaproszone znane influencerki: True Beauty is Internal (1,05 mln subskrybcji), Planeta Stylu (318 tys. subskrybcji), CheersMyHeels (250 tys. subskrybcji), Agasava (124 tys. subskrybcji) oraz MarKa (60,1 tys. subskrybcji). W ramach działań promocyjnych gwiazdy internetu wzięły udział w challenge’u, który polegał na wykonaniu makijażu kosmetykami dostępnymi w popularnej drogerii. W trakcie kampanii influencerki opublikowały łącznie 5 filmów na YouTube5 wpisów na Instagramie oraz 5 relacji na Instagram Stories. Wszystkie te działania pozwoliły wygenerować blisko 1 mln wyświetleń. Na znanym serwisie z filmami największą popularnością cieszył się materiał opublikowany na kanale Adrianny Kępki (True Beauty is Internal) - film został wyświetlony prawie 124 tys. razy i otrzymał ponad 9 tys. polubień.

Jeśli chodzi o wpisy na Instagramie, tu również prym wiodła Adrianna Kępka. Jej wpis został wyświetlony ponad 228 tys. razy i uzyskał blisko 47 tys. polubień.

Kampania marki Oral-B

W okresie przedświątecznym ze swoją akcją promocyjną wystartowała również marka Oral-B. W trakcie kampanii pięciu twórców internetowych: Agnieszka Grzelak (1,42 mln subskrybcji), Sitr0x (1,25 mln subskrybcji), A co my tu mamy? (772 tys. subskrybcji), Qczaj (462 tys. obserwujących), Paula Jagodzińska (311 tys. obserwujących) oraz Adam „KnowsHow” Wiejak (192 tys. obserwujących) prezentowało właściwości szczoteczek sonicznych, które mogły sprawdzić się jako prezent na święta. Dzięki działaniom zaangażowanych do promocji influencerów, kampania w mediach społecznościowych została wyświetlona blisko 3 mln razy. Najwięcej wyświetleń wygenerowały materiały opublikowane przez Agnieszkę Grzelak. Jej film na YouTube został wyświetlony prawie 168 tys. razy i otrzymał 10 tys. polubień.

Wpis Agnieszki na Instagramie wyświetlony został blisko 234 tys. razy, a polubiło go ponad 37 tys. osób.

W ramach kampanii na kanałach twórców powstały dwa wpisy na blogu, trzy filmy na YouTubepięć wpisów na Instagramie i pięć relacji na Insta Stories.

GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet Czy Internet 5G jest dostępny dla wszystkich? Biuro prasowe
2024-04-15 | 13:10

Czy Internet 5G jest dostępny dla wszystkich?

Zacznijmy od podstaw Internet 5G to piąta generacja technologii sieci komórkowych. Oferuje szereg korzyści i ulepszeń w porównaniu do swoich poprzedników, takich jak 3G
Internet Routery ZTE w czerni i bieli – dopasuj kolor do wnętrza
2024-03-20 | 15:00

Routery ZTE w czerni i bieli – dopasuj kolor do wnętrza

ZTE T5400 – designerski, elegancki i zaawansowany ZTE T5400 Wi-Fi 6 to router, który pracuje w bardzo szerokim bo 160MHz paśmie częstotliwości co przekłada się na maksymalną
Internet Pierwsza kampania fundraisingowa na GGwallet. Dla logopedów
2024-03-05 | 09:07

Pierwsza kampania fundraisingowa na GGwallet. Dla logopedów

Wielkie rzeczy buduje się z małych cegiełek. Tak działa również program Logopeda w każdej szkole i przedszkolu (https://operator.edu.pl/logopeda), prowadzony przez fundację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Ochrona środowiska

Temperatury w Europie rosną dwukrotnie szybciej niż globalnie. Za tym idą rekordowe zjawiska klimatyczne

Marzec 2024 roku był 10. miesiącem z rzędu, który pobił rekord temperatur w historii globalnych pomiarów dla danego miesiąca roku – wskazują dane Copernicus Climate Change Service (C3S). Średnia temperatura wyniosła 14,14 st. C, czyli o 0,73 st. C więcej niż średnia dla marca z lat 1991–2020. Marzec był też o 1,68 st. cieplejszy niż w okresie przedindustrialnym, do którego odnoszą się globalne cele zawarte w porozumieniu paryskim. Kolejny miesiąc z rekordem ciepła oznacza nasilone zjawiska klimatyczne, również te ekstremalne. 2023 rok był w Europie okresem rekordów w tym zakresie, m.in. największych pożarów, powodzi czy fal upałów – wynika z raportu C3S i Światowej Organizacji Meteorologicznej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.