Komunikaty PR

Nowa Murowana coraz bliżej zakończenia budowy

2020-03-27  |  17:00

- Poszukując ciekawej lokalizacji niedaleko Poznania, warto postawić na miasteczko z pełnym zapleczem handlowo-usługowym. W tym kontekście spełniamy wszystkie wymagania, co klienci często podkreślają. Jesteśmy coraz bliżej zakończenia budowy, ale planujemy już kolejny projekt – tak o inwestycji w Murowanej Goślinie mówi Patrycja Pilarczyk z biura sprzedaży Nowa Murowana. Finalnie w inwestycji do użytku zostanie oddanych 91 lokali w pięciu budynkach. W trzech z nich ponad 50 zadowolonych rodzin odebrało klucze, a większość zdążyła się już urządzić i wprowadzić.

 

Aktualnie trwają prace budowlane nad IV i V etapem inwestycji, łącznie będą to 34 nowe mieszkania. Na terenie etapu IV stawiane są ścianki działowe, montowane balustrady balkonowe, w trakcie są również prace dekarskie i elewacyjne. Jeszcze bardziej zaawansowany jest etap V projektu, gdzie pozostały do wykonania ostatnie prace. Wewnątrz trwa przygotowanie tynków, robione są wylewki i wykańczane klatki schodowe w bloku. Ponadto budowlańcy montują stolarkę drzwiową oraz parapety wewnętrzne. Zewnętrznie – dokańczana jest elewacja i montaż siatek balkonowych. Warto podkreślić, że zostało tylko siedem wolnych mieszkań, pozostałe znalazły już swoich nabywców. Lokale zachęcają klientów m.in. nowoczesną architekturą, ogrodami lub balkonami (zależnie od umiejscowienia w budynku), dużymi oknami, dzięki którym do mieszkania dociera dużo światła, czy specjalnie stworzonym układem pomieszczeń, aby pokoje były jak największe.

Gmina Murowana Goślina to miejsce ciekawe do zamieszkania i skierowana komfortowy wypoczynek. Urozmaicają ją liczne trasy piesze i rowerowe o łącznej długości ponad 500 km. Murowana Goślina jest w pełni przygotowana na przyjęcie nowych mieszkańców. Miasteczko, w którym mieszka kilkanaście tysięcy osób, zapewnia sklepy, ośrodki zdrowia i placówki edukacyjne. A dojazd do miasta Poznań zajmie około 30 minut samochodem lub szynobusem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Sztuka przekracza bariery dzięki potędze obrazu Biuro prasowe
2024-11-18 | 01:00

Sztuka przekracza bariery dzięki potędze obrazu

Wystawa „World Unseen”, którą już w grudniu będzie można oglądać w Warszawie, pozwala osobom niewidomym i słabowidzącym poznawać świat wizualny za pomocą dotyku i
Infrastruktura Zaprojektuj Zmiany Społeczne. Dołącz do „Generatora Innowacji. Sieci Wsparcia 3”
2024-10-09 | 15:00

Zaprojektuj Zmiany Społeczne. Dołącz do „Generatora Innowacji. Sieci Wsparcia 3”

Czy design może zmieniać życie osób w późnej dorosłości? Trwa rekrutacja do III edycji „Generatora Innowacji. Sieci Wsparcia” – projektu, który
Infrastruktura Zrównoważone miasto przyszłości — rola mikromobilności w urbanistyce
2024-09-30 | 16:20

Zrównoważone miasto przyszłości — rola mikromobilności w urbanistyce

Współczesne miasta stoją przed wieloma wyzwaniami urbanistycznymi i transportowymi. Wzrost liczby ludności, kongestia (zbyt duża liczba pojazdów), a co za tym idzie korki na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.