Kaufland zmodernizował kolejną placówkę w Bydgoszczy
Poza rozbudową sieci sklepów i bazy logistycznej Kaufland inwestuje w modernizację istniejących placówek. Już od czwartku 3 sierpnia mogą przekonać się o tym klienci marketu w Bydgoszczy przy ul. Wojska Polskiego 16. Sieć zainwestowała m.in. w nowe urządzenia chłodnicze, które poprawiają komfort zakupów i efektywność energetyczną obiektu. To kolejna modernizacja Kaufland w tym mieście. W ostatnim czasie podobna modernizacja miała miejsce również w placówce przy ul. Skarżyńskiego 8.
Zmiany z myślą o środowisku
Celem modernizacji było zarówno kształtowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów, jak i konsekwentne ograniczanie wpływu środowiskowego poszczególnych placówek sieci Kaufland. Sklep w Bydgoszczy (przy ul. Wojska Polskiego 16) w ramach zakończonej 3 sierpnia modernizacji został wyposażony w nowoczesne urządzenia chłodnicze. Nowe lady, lodówki i regały chłodnicze łatwiej utrzymują optymalną temperaturę, a dzięki temu świeżość produktów. Są także energooszczędne i bardziej przyjazne dla środowiska chociażby ze względu na zastosowane oświetlenie LED oraz naturalny czynnik chłodniczy.
Promocje z okazji otwarcia
Osoby odwiedzające obie zmodernizowane placówki w Bydgoszczy w dniach od 3 do 9 sierpnia będą mogły skorzystać ze specjalnej oferty, m.in. promocji 2+1 na wszystkie gotowe dania chłodzone. Dla użytkowników programu lojalnościowego Kaufland Card przygotowano dodatkowo także 2+1 na wszystkie pakowane marynaty rybne.
Sztuka przekracza bariery dzięki potędze obrazu
Zaprojektuj Zmiany Społeczne. Dołącz do „Generatora Innowacji. Sieci Wsparcia 3”
Zrównoważone miasto przyszłości — rola mikromobilności w urbanistyce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.