Danfoss gospodarzem nowego wirtualnego wydarzenia NA ŻYWO
W miejsce tradycyjnych targów i konferencji firma Danfoss ma przyjemność zapowiedzieć swoje pierwsze wirtualne wydarzenie — Cooling United Live. Inauguracyjna edycja Cooling United Live odbędzie się w dniach 7-8 października 2020 r. Wydarzenie jest skierowane przede wszystkim do przedstawicieli branży klimatyzacji, chłodnictwa komercyjnego i przemysłowego oraz detalicznego handlu żywnością. Cooling United Live posłuży zarówno jako forum edukacyjne, jak i miejsce prezentacji nowych rozwiązań technicznych.
“Nadszedł czas, aby po przerwie wywołanej globalną pandemią, ponownie nawiązać kontakt z naszymi partnerami i liderami branży oraz przyspieszyć nasze działania. Jesteśmy podekscytowani i zaszczyceni mogączapowiedzieć to wyjątkowe, w pełni cyfrowe i poprowadzone na żywo wydarzenie.” mówi Dorthe Borup Sindberg, Marketing Communication Director w Danfoss Cooling. “Zebraliśmy zespół ciekawych prowadzących dyskusję oraz panelistów i zaplanowaliśmy interaktywne sesje na oba dni Cooling United Live. W przeciwieństwie do tradycyjnych konferencji, uczestnicy mogą logować się z dowolnego miejsca na świecie. Dlatego zadbaliśmy o możliwość udziału ekspertów posługujących się różnymi językami, aby każdy mógł wziąć udział w tym wydarzeniu i skorzystać z niego jak najwięcej”.
Zapraszmy na Cooling United Live
Cooling United Live skupi się na różnych kierunkach wzrostu i ewolucji branży chłodniczej. Wydarzenie będzie zawierało bardzo zróżnicowane sesje, dostosowane do rozmaitych odbiorców, w tym:
- Dyskusje panelowe na żywo wraz z sesją pytań i odpowiedzi — To możliość przyjrzenia się bliżej nowym rozwiązaniom technicznym, które będą kształtować przyszłość chłodnictwa. Uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z ekspertami w czasie rzeczywistym podczas wydarzeń na żywo.
- Ciekawi prelegenci — Zakres tematyczny rozciąga się od megatrendów globalnych, po kwestie powrotu do pracy w nowym środowisku. Dzięki formatowi online uczestnicy mogą łatwo wybrać sesje, które najlepiej odpowiadają ich indywidualnym potrzebom.
- Eksperci pochodzący z różnych regionów świata — Uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z ekspertami firmy Danfoss w swoich lokalnych językach. Wydarzenie jest dostosowane do każdego uczestnika, co pokazuje unikalne podejście Danfoss do klienta.
- Dedykowane pokoje do rozmów po sesjach — Możliwość ponownego połączenia się z kolegami z branży chłodniczej, umożliwia przedyskutowanie kluczowych ustaleń i pytań z sesji. Będzie wiele okazji do spotkań towarzyskich w kuluarach - podobnie jak podczas tradycyjnej konferencji, z jedną różnicą – można do nich dołączyć siedząc wygdnie w domu lub biurze.
- Prezentacje produktów i rozwiązań — Uczestnicy Cooling United Live będą mogli z bliska zapoznać się z ofertą nowych produktów marki Danfoss, zarówno w postaci wizualizacji 3D, jak i praktycznych demonstracji.
Nowe podejście w wirtualnej przestrzeni
“Ponieważ wszyscy dostosowujemy się do nowego stylu życia, chętnie odnowimy kontakt z naszymi kolegami z branży chłodniczej w nowy i ciekawy sposób.” Mówi Stephane Nassau, Senior Vice President, Global Sales. “Głównym celem przyświecającym Cooling United Live jest utworzenie przestrzeni sprzyjającej rozwojowi zawodowemu i relacjom w nowej rzeczywistości, czasem tak utrudniającej komunikację.”
Cooling United Live to wydarzenie skierowane do instalatorów, producentów wyposażenia OEM, dystrybutorów, hurtowników i wszystkich osób zainteresowanych bądź specjalizujących się w technice chłodniczej.
W celu uzyskania dodatkowych informacji oraz zarejestrowania się na wydarzenie, prosimy o odwiedzenie strony CoolingUnitedLive.com.
Firma Sienkiewicz laureatem Diamentów Forbesa
Jak nie tracić wody, czyli retencja w miastach
Trendy w prefabrykacji betonowej - na co stawia Sienkiewicz?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.