Danfoss gospodarzem nowego wirtualnego wydarzenia NA ŻYWO
W miejsce tradycyjnych targów i konferencji firma Danfoss ma przyjemność zapowiedzieć swoje pierwsze wirtualne wydarzenie — Cooling United Live. Inauguracyjna edycja Cooling United Live odbędzie się w dniach 7-8 października 2020 r. Wydarzenie jest skierowane przede wszystkim do przedstawicieli branży klimatyzacji, chłodnictwa komercyjnego i przemysłowego oraz detalicznego handlu żywnością. Cooling United Live posłuży zarówno jako forum edukacyjne, jak i miejsce prezentacji nowych rozwiązań technicznych.
“Nadszedł czas, aby po przerwie wywołanej globalną pandemią, ponownie nawiązać kontakt z naszymi partnerami i liderami branży oraz przyspieszyć nasze działania. Jesteśmy podekscytowani i zaszczyceni mogączapowiedzieć to wyjątkowe, w pełni cyfrowe i poprowadzone na żywo wydarzenie.” mówi Dorthe Borup Sindberg, Marketing Communication Director w Danfoss Cooling. “Zebraliśmy zespół ciekawych prowadzących dyskusję oraz panelistów i zaplanowaliśmy interaktywne sesje na oba dni Cooling United Live. W przeciwieństwie do tradycyjnych konferencji, uczestnicy mogą logować się z dowolnego miejsca na świecie. Dlatego zadbaliśmy o możliwość udziału ekspertów posługujących się różnymi językami, aby każdy mógł wziąć udział w tym wydarzeniu i skorzystać z niego jak najwięcej”.
Zapraszmy na Cooling United Live
Cooling United Live skupi się na różnych kierunkach wzrostu i ewolucji branży chłodniczej. Wydarzenie będzie zawierało bardzo zróżnicowane sesje, dostosowane do rozmaitych odbiorców, w tym:
- Dyskusje panelowe na żywo wraz z sesją pytań i odpowiedzi — To możliość przyjrzenia się bliżej nowym rozwiązaniom technicznym, które będą kształtować przyszłość chłodnictwa. Uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z ekspertami w czasie rzeczywistym podczas wydarzeń na żywo.
- Ciekawi prelegenci — Zakres tematyczny rozciąga się od megatrendów globalnych, po kwestie powrotu do pracy w nowym środowisku. Dzięki formatowi online uczestnicy mogą łatwo wybrać sesje, które najlepiej odpowiadają ich indywidualnym potrzebom.
- Eksperci pochodzący z różnych regionów świata — Uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z ekspertami firmy Danfoss w swoich lokalnych językach. Wydarzenie jest dostosowane do każdego uczestnika, co pokazuje unikalne podejście Danfoss do klienta.
- Dedykowane pokoje do rozmów po sesjach — Możliwość ponownego połączenia się z kolegami z branży chłodniczej, umożliwia przedyskutowanie kluczowych ustaleń i pytań z sesji. Będzie wiele okazji do spotkań towarzyskich w kuluarach - podobnie jak podczas tradycyjnej konferencji, z jedną różnicą – można do nich dołączyć siedząc wygdnie w domu lub biurze.
- Prezentacje produktów i rozwiązań — Uczestnicy Cooling United Live będą mogli z bliska zapoznać się z ofertą nowych produktów marki Danfoss, zarówno w postaci wizualizacji 3D, jak i praktycznych demonstracji.
Nowe podejście w wirtualnej przestrzeni
“Ponieważ wszyscy dostosowujemy się do nowego stylu życia, chętnie odnowimy kontakt z naszymi kolegami z branży chłodniczej w nowy i ciekawy sposób.” Mówi Stephane Nassau, Senior Vice President, Global Sales. “Głównym celem przyświecającym Cooling United Live jest utworzenie przestrzeni sprzyjającej rozwojowi zawodowemu i relacjom w nowej rzeczywistości, czasem tak utrudniającej komunikację.”
Cooling United Live to wydarzenie skierowane do instalatorów, producentów wyposażenia OEM, dystrybutorów, hurtowników i wszystkich osób zainteresowanych bądź specjalizujących się w technice chłodniczej.
W celu uzyskania dodatkowych informacji oraz zarejestrowania się na wydarzenie, prosimy o odwiedzenie strony CoolingUnitedLive.com.

Emitel S.A.: Jak zostać „szerpami” rynku dronowego?

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.