ArtInPost 2024 - InPost inspiruje twórczość lokalną
InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, zaprasza do udziału w piątej, jubileuszowej edycji ArtInPost. Ten doceniony przez branżę i konsumentów konkurs, skierowany jest do pasjonatów projektowania, autorów grafiki użytkowej oraz wszystkich tych, którzy chcą promować swój region, kulturę i wartości. Na uczestników tegorocznej odsłony wydarzenia czeka pula atrakcyjnych nagród takich jak Laptop Apple MacBook Pro, Apple iPad Pro, iPhone 15 Pro i inne, oraz szansa na ekspozycję zwycięskich prac na urządzeniach Paczkomat®. Łącznie oklejonych zostanie 25 maszyn – z okazji 25-lecia InPost.
Jubileuszowa edycja wydarzenia, organizowana pod hasłem „Twoja okolica. Twój Paczkomat®”, wspiera lokalny artyzm i udowadnia, że InPost i jego społeczność łączy coś więcej niż kod pocztowy. Wpisując się w rocznicowe obchody firmy, ArtInPost 2024 zachęca do szukania inspiracji w najbliższym otoczeniu i przeniesienia jej w twórczy, graficzny sposób na urządzenia Paczkomat® InPost. Głównym tematem prac 5. edycji jest charakterystyczny motyw danego regionu. Element krajobrazu, kultowe lokalnie miejsce, budynek, zabytek, przedmiot, symbol, osoba, nawiązanie do stylu życia czy języka. Wszystko to może stać się natchnieniem do stworzenia czegoś unikalnego i wyjątkowego.
ArtInPost „Twoja okolica. Twój Paczkomat®” to już piąta odsłona konkursu, który od swojego debiutu budzi ogromne zainteresowanie i jednoczy w kreatywnej zabawie tysiące osób z całej Polski. Organizowana cyklicznie inicjatywa została zauważona i doceniona przez środowisko projektantów graficznych oraz marketingowe, zdobywając m.in. prestiżową nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Open.
ArtInPost 2024 rozpoczął się 15 maja i potrwa do 15 czerwca, a wyniki zostaną ogłoszone 30 czerwca. Konkursowe projekty będzie można wykonać w całości za pomocą kreatora dostępnego na stronie artinpost.pl lub stworzyć z użyciem własnych narzędzi.
Na uczestników tegorocznej edycji ArtInPost czekają cenne nagrody, a grono laureatów wyłoni publiczność oraz wyjątkowe jury, w skład którego wchodzą: Ilustratorka, projektantka graficzna i plakacistka – Justyna Frąckiewicz, multidyscyplinarna artystka, reżyserka, motion designerka – Ania Augustynowicz-Akardas oraz ilustrator, twórca murali i projektant – Maciek Polak. Zwycięskie prace konkursowe zostaną zrealizowane w formie wielkoformatowych grafik, które przyozdobią symboliczną pulę 25. urządzeń Paczkomat® zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Paczkomat® InPost, będący nieodłącznym elementem akcji ArtInPost, to usługa, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce i Europie. Grupa InPost na koniec I kwartału 2024 roku dysponowała ponad 69 000 punktów out-of-home, w tym ponad 37 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i 32 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach, które umożliwiają wygodne wysyłanie i odbieranie przesyłek 24/7. Wszystko to w zgodzie z DNA marki InPost, w którą wpisane są innowacyjność, dbałość o środowisko oraz chęć wyjścia naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów.
Za kreację i organizację tej i poprzednich edycji ArtInPost odpowiada Agencja Open Gate.
Regulamin i szczegóły konkursu dostępne są na: www.artinpost.pl
O InPost
InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.
Grupa InPost na koniec I kwartału 2024 roku dysponowała ponad 69 000 punktów out-of-home, w tym ponad 37 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i 32 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.
Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpił do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.
Więcej informacji na: www.inpost.pl

Energia słoneczna a zimowa pora. Czy fotowoltaika jest opłacalna przez cały rok?

BERGER Bau zmodernizuje drogi gminne w Podolszu i Zatorze

Sztuka przekracza bariery dzięki potędze obrazu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE
Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.
Konsument
Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.
Edukacja
W cyfrowym świecie spada umiejętność koncentracji. Uważność można ćwiczyć od najmłodszych lat

Poziom koncentracji młodzieży funkcjonującej w trybie multiscreeningu spada poniżej poziomu umożliwiającego efektywną naukę – wskazują eksperci NASK. Cyfrowe bodźce sprawiają, że mniejsza jest też zdolność do głębokiego przetwarzania informacji. By poradzić sobie z wyzwaniami, jakie wiążą się z rozwojem cyfrowym, kluczowe jest rozwijanie umiejętności społecznych od najmłodszych lat, m.in. uważności. Fundacja Orange w ramach programu MegaMisja chce budować takie kompetencje u przedszkolaków i młodszych uczniów.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.