Komunikaty PR

ArtInPost 2024 - InPost inspiruje twórczość lokalną

2024-05-20  |  18:30
Biuro prasowe

InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, zaprasza do udziału w piątej, jubileuszowej edycji ArtInPost. Ten doceniony przez branżę i konsumentów konkurs, skierowany jest do pasjonatów projektowania, autorów grafiki użytkowej oraz wszystkich tych, którzy chcą promować swój region, kulturę i wartości. Na uczestników tegorocznej odsłony wydarzenia czeka pula atrakcyjnych nagród takich jak Laptop Apple MacBook Pro, Apple iPad Pro, iPhone 15 Pro i inne, oraz szansa na ekspozycję zwycięskich prac na urządzeniach Paczkomat®. Łącznie oklejonych zostanie 25 maszyn – z okazji 25-lecia InPost.

Jubileuszowa edycja wydarzenia, organizowana pod hasłem „Twoja okolica. Twój Paczkomat®”, wspiera lokalny artyzm i udowadnia, że InPost i jego społeczność łączy coś więcej niż kod pocztowy. Wpisując się w rocznicowe obchody firmy, ArtInPost 2024 zachęca do szukania inspiracji w najbliższym otoczeniu i przeniesienia jej w twórczy, graficzny sposób na urządzenia Paczkomat® InPost. Głównym tematem prac 5. edycji jest charakterystyczny motyw danego regionu. Element krajobrazu, kultowe lokalnie miejsce, budynek, zabytek, przedmiot, symbol, osoba, nawiązanie do stylu życia czy języka. Wszystko to może stać się natchnieniem do stworzenia czegoś unikalnego i wyjątkowego.

ArtInPost „Twoja okolica. Twój Paczkomat®” to już piąta odsłona konkursu, który od swojego debiutu budzi ogromne zainteresowanie i jednoczy w kreatywnej zabawie tysiące osób z całej Polski. Organizowana cyklicznie inicjatywa została zauważona i doceniona przez środowisko projektantów graficznych oraz marketingowe, zdobywając m.in. prestiżową nagrodę Golden Arrow 2020 w kategorii Open.

ArtInPost 2024 rozpoczął się 15 maja i potrwa do 15 czerwca, a wyniki zostaną ogłoszone 30 czerwca. Konkursowe projekty będzie można wykonać w całości za pomocą kreatora dostępnego na stronie artinpost.pl lub stworzyć z użyciem własnych narzędzi.

Na uczestników tegorocznej edycji ArtInPost czekają cenne nagrody, a grono laureatów wyłoni publiczność oraz wyjątkowe jury, w skład którego wchodzą: Ilustratorka, projektantka graficzna i plakacistka – Justyna Frąckiewicz, multidyscyplinarna artystka, reżyserka, motion designerka – Ania Augustynowicz-Akardas oraz ilustrator, twórca murali i projektant – Maciek Polak. Zwycięskie prace konkursowe zostaną zrealizowane w formie wielkoformatowych grafik, które przyozdobią symboliczną pulę 25. urządzeń Paczkomat® zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Paczkomat® InPost, będący nieodłącznym elementem akcji ArtInPost, to usługa, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce i Europie. Grupa InPost na koniec I kwartału 2024 roku dysponowała ponad 69 000 punktów out-of-home, w tym ponad 37 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i 32 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach, które umożliwiają wygodne wysyłanie i odbieranie przesyłek 24/7. Wszystko to w zgodzie z DNA marki InPost, w którą wpisane są innowacyjność, dbałość o środowisko oraz chęć wyjścia naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów.

Za kreację i organizację tej i poprzednich edycji ArtInPost odpowiada Agencja Open Gate.

Regulamin i szczegóły konkursu dostępne są na: www.artinpost.pl

O InPost

InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Grupa InPost na koniec I kwartału 2024 roku dysponowała ponad 69 000 punktów out-of-home, w tym ponad 37 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i 32 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpił do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.

Więcej informacji na: www.inpost.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Sztuka przekracza bariery dzięki potędze obrazu Biuro prasowe
2024-11-18 | 01:00

Sztuka przekracza bariery dzięki potędze obrazu

Wystawa „World Unseen”, którą już w grudniu będzie można oglądać w Warszawie, pozwala osobom niewidomym i słabowidzącym poznawać świat wizualny za pomocą dotyku i
Infrastruktura Zaprojektuj Zmiany Społeczne. Dołącz do „Generatora Innowacji. Sieci Wsparcia 3”
2024-10-09 | 15:00

Zaprojektuj Zmiany Społeczne. Dołącz do „Generatora Innowacji. Sieci Wsparcia 3”

Czy design może zmieniać życie osób w późnej dorosłości? Trwa rekrutacja do III edycji „Generatora Innowacji. Sieci Wsparcia” – projektu, który
Infrastruktura Zrównoważone miasto przyszłości — rola mikromobilności w urbanistyce
2024-09-30 | 16:20

Zrównoważone miasto przyszłości — rola mikromobilności w urbanistyce

Współczesne miasta stoją przed wieloma wyzwaniami urbanistycznymi i transportowymi. Wzrost liczby ludności, kongestia (zbyt duża liczba pojazdów), a co za tym idzie korki na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.