Infobip wprowadza na rynek „Moments”
Infobip, firma specjalizująca się w globalnej komunikacji w chmurze, uruchomiła „Moments” – kompleksowe rozwiązanie do automatyzacji komunikacji omnichannel, umożliwiające markom lepsze zrozumienie i dotarcie do konsumenta w erze postępującej cyfryzacji. „Moments” w ramach jednej platformy integruje i automatyzuje komunikację poprzez kanały takie jak WhatsAPP, Viber, Facebook Messenger, ale też e-mail, SMS czy RCS, pozwalając firmie na zaawansowaną personalizację kontaktu z klientem.
Wszelkie inicjatywy przedsiębiorstw w zakresie transformacji cyfrowej ich biznesów uległy znacznemu przyspieszeniu ze względu na pandemię koronawirusa. „Moments”, autorskie rozwiązanie Infobip, umożliwia marketerom budowanie trwałych relacji z klientami w ramach szerokiego zakresu najpopularniejszych na świecie cyfrowych kanałów komunikacji. Należą do nich aplikacje do czatu (WhatsApp, Viber, Facebook Messenger, Line, KakaoTalk itp.), SMS, e-mail, głos, aplikacje mobilne, strony internetowe, ale też nowe kanały zyskujące coraz większą popularność takie jak RCS.
„Moments” pomaga markom tworzyć, aktywować i śledzić kampanie marketingowe, które korespondują z osobistymi preferencjami komunikacyjnymi klientów. Dzięki zintegrowaniu w obrębie jednej platformy najpopularniejszych kanałów komunikacyjnych, marki mogą docierać do klientów bezpośrednio za pomocą spersonalizowanych treści, co wraz z poprawą efektywności komunikacyjnej na linii klient-firma wpływa pozytywnie na efektywność biznesową i lepsze wyniki sprzedażowe.
„Dla marek, które chcą wzbudzać zaufanie i lojalność, znajomość klienta w stopniu podstawowym może okazac się niewystarczająca. By osiągać ponadprzeciętne efekty trzeba go zrozumieć w jak najpełniejszym wymiarze, a także wiedzieć jakie są jego preferencje i zwyczaje komunikacyjne. Niektóre kanały, takie jak na przykład WhatsApp, są obecnie powszechnie używane do wszystkiego – od komunikacji z lekarzem po dostawę artykułów spożywczych. Dlatego ważne było dla nas, by uwzględnić charakter tego zjawiska w ramach jednego rozwiązania i pozwolić marce spotkać się z klientami tam, gdzie oni już są, respektując przy tym ich zwyczaje. Przykładowo SMS-y są zwykle odczytywane natychmiast, podczas gdy e-mail może znajdować się w czyjejś skrzynce przez chwilę, nie rodząc konieczności natychmiastowej odpowiedzi. Chodzi o zrozumienie ekosystemu komunikacyjnego i umiejętne zaplanowanie wokół niego zaangażowania klientów. Opierając się na ich zachowaniach, nasze rozwiązanie „Moments” umożliwia marketerom oferowanie prawdziwie zindywidualizowanych doświadczeń poprzez dostarczanie komunikatów za pośrednictwem najszerszej gamy kanałów komunikacyjnych z których korzysta współczesny konsument. Odpowiada to na bieżące zapotrzebowanie na szyte na miarę i bardziej zorientowane na konkretnego klienta działania marketingowe, co jest bezpośrednim efektem zmian spowodowanych pandemią - wyjaśnia Adrian Benic, wiceprezes ds. produktu w Infobip.
Kluczowe funkcje „Moments” to:
•Proste zarządzanie kampaniami w wielu kanałach. Marketerzy uzyskują możliwość przeprowadzania kampanii w szerokiej gamie kanałów, za pośrednictwem jednego czytelnego interfejsu.
•Ujednolicone dane klientów. Rozwiązanie pomaga tworzyć bogatsze profile klientów poprzez łączenie i ujednolicanie danych z wielu źródeł. Umożliwia to firmom lepsze zrozumienie potrzeb klientów i tworzenie skuteczniejszych, spersonalizowanych kampanii.
•Inteligentniejsza segmentacja odbiorców. Dzięki „Moments” kampanie informacyjne mogą być „szyte na miarę” i jednocześnie realizowane na dużą skalę, dzięki możliwości segmentacji odbiorców na podstawie wydarzeń, tagów lub zachowań.
• Automatyzacja marketingu. Rozwiązanie umożliwia wieloetapową automatyzację kampanii oraz daje sposobność do natychmiastowej reakcji na działania klientów związane z marką.
• Zaawansowana analityka. Dzięki analizie zdarzeń i segmentów firmy mogą skutecznie optymalizować relacje z klientami, w oparciu o rozbudowane raporty. „Moments” daje również możliwość przetestowania, które komunikaty i kanały najbardziej angażują klientów, dzięki testom A/B.
„Wprowadzenie Moments idealnie wpisuje się w naszą misję przekształcania komunikacji biznesowej w bardziej bezpośrednią i naturalną w momencie gdy z roku na rok, coraz więcej ludzi kupuje za pośrednictwem aplikacji i urządzeń mobilnych. Chcemy pomóc marketerom w przeprowadzeniu cyfrowej transformacji, która będzie decydowała o powodzeniu biznesu nie tylko dzisiaj, ale i w przyszłości” – podsumowuje Adrian Benic.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com
Premiera: Cooler Master Hyper 411 Nano - kompaktowe i wydajne chłodzenie CPU dla
CampusAI i Instytut Human+AI rozpoczynają globalny dialog o generatywnej sztuczn
MC600 - nowy mobot od MiR i UR
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.