Inchcape Polska z pierwszą lokalizacją w Krakowie
Inchcape Polska kontynuuje rozpoczętą w zeszłym roku strategię koncentrującą się na rozwoju sprzedaży samochodów używanych. Na początku stycznia firma otworzyła w Krakowie salon Bravoauto. To pierwsza lokalizacja Grupy w Małopolsce.
Bravoauto to brand utworzony w 2021 roku przez Inchcape Group jako odpowiedź na zmiany zachodzące w branży motoryzacyjnej. Marka z sukcesami funkcjonuje już m.in. w Australii, Tajlandii, Wielkiej Brytanii czy Łotwie. Na początku zeszłego roku Bravoauto zadebiutowało na rynku polskim, uzupełniając biznes działającego od 19 lat autoryzowanego dealera marek BMW, BMW Motorrad i MINI o sieć sprzedaży samochodów używanych wszystkich marek.
W minionym roku firma otworzyła pierwsze obiekty: w sąsiedztwie salonu Inchcape Poznań w Swadzimiu przy ul. Wschodniej 9, przy alei Karkonoskiej 45 we Wrocławiu oraz w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 38B w Inchcape Park.
Teraz Inchcape Polska debiutuje z lokalizacją w województwie małopolskim. To efekt zapowiadanej ekspansji na nowe rynki.
- Kolejna lokalizacja Bravoauto, w nieznanym dla nas wcześniej otoczeniu rynkowym, to duże wyzwanie, ale i ogromna szansa na jeszcze większy rozwój biznesu. Wybierając nowe miejsce kierowaliśmy się tym, gdzie obecnie jest największe zapotrzebowanie na usługi, jak te świadczone przez nas. Osiągnięte przez nas w ostatnich miesiącach wyniki pokazują, że pomimo przeciwności i spadków, jakie odnotowuje branża, jesteśmy dobrze przygotowani, a podejmowane przez nas decyzje są właściwe – mówi Łukasz Mieloch, dyrektor sprzedaży samochodów używanych Inchcape Polska.
Pod szyldem Bravoauto dealer oferuje samochody wszystkich dostępnych marek, a głównym kryterium doboru aut do portfolio jest jakość. Każdy z pojazdów w ofercie ma certyfikat potwierdzający stan techniczny. Klienci zyskują również 24-miesięczną gwarancję na pojazdy, a także nowość na rynku – możliwość zwrotu samochodu w ciągu 14 dni.
Na stałe w ofercie Bravoauto dostępnych jest ok. 500 sprawdzonych, gotowych do odbioru w jeden dzień pojazdów.
Pierwszy obiekt Bravoauto w Krakowie powstał przy ul. Zakopiańskiej 288.
PETRONAS i IVECO: Wspólnie na drodze ku przyszłości zrównoważonego transportu
Polska ma na ulicach swój autobus elektryczny
Zwrot kasy od Mio – akcja „Cashback” trwa!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Ochrona środowiska
Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro
Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.