Inchcape Polska z pierwszą lokalizacją w Krakowie
Inchcape Polska kontynuuje rozpoczętą w zeszłym roku strategię koncentrującą się na rozwoju sprzedaży samochodów używanych. Na początku stycznia firma otworzyła w Krakowie salon Bravoauto. To pierwsza lokalizacja Grupy w Małopolsce.
Bravoauto to brand utworzony w 2021 roku przez Inchcape Group jako odpowiedź na zmiany zachodzące w branży motoryzacyjnej. Marka z sukcesami funkcjonuje już m.in. w Australii, Tajlandii, Wielkiej Brytanii czy Łotwie. Na początku zeszłego roku Bravoauto zadebiutowało na rynku polskim, uzupełniając biznes działającego od 19 lat autoryzowanego dealera marek BMW, BMW Motorrad i MINI o sieć sprzedaży samochodów używanych wszystkich marek.
W minionym roku firma otworzyła pierwsze obiekty: w sąsiedztwie salonu Inchcape Poznań w Swadzimiu przy ul. Wschodniej 9, przy alei Karkonoskiej 45 we Wrocławiu oraz w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 38B w Inchcape Park.
Teraz Inchcape Polska debiutuje z lokalizacją w województwie małopolskim. To efekt zapowiadanej ekspansji na nowe rynki.
- Kolejna lokalizacja Bravoauto, w nieznanym dla nas wcześniej otoczeniu rynkowym, to duże wyzwanie, ale i ogromna szansa na jeszcze większy rozwój biznesu. Wybierając nowe miejsce kierowaliśmy się tym, gdzie obecnie jest największe zapotrzebowanie na usługi, jak te świadczone przez nas. Osiągnięte przez nas w ostatnich miesiącach wyniki pokazują, że pomimo przeciwności i spadków, jakie odnotowuje branża, jesteśmy dobrze przygotowani, a podejmowane przez nas decyzje są właściwe – mówi Łukasz Mieloch, dyrektor sprzedaży samochodów używanych Inchcape Polska.
Pod szyldem Bravoauto dealer oferuje samochody wszystkich dostępnych marek, a głównym kryterium doboru aut do portfolio jest jakość. Każdy z pojazdów w ofercie ma certyfikat potwierdzający stan techniczny. Klienci zyskują również 24-miesięczną gwarancję na pojazdy, a także nowość na rynku – możliwość zwrotu samochodu w ciągu 14 dni.
Na stałe w ofercie Bravoauto dostępnych jest ok. 500 sprawdzonych, gotowych do odbioru w jeden dzień pojazdów.
Pierwszy obiekt Bravoauto w Krakowie powstał przy ul. Zakopiańskiej 288.
Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Ochrona środowiska
Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce
Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.
Zdrowie
Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem
Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.