Huawei wprowadza GameCenter – platformę dla graczy z ekskluzywnymi bonusami
Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.
GameCenter to platforma w postaci aplikacji, poprzez którą użytkownicy smartfonów oraz tabletów Huawei mogą pobierać gry, a także zamawiać tytuły w przedsprzedaży. Pośród gier dostępnych w GameCenter użytkownicy znajdą między innymi World of Tanks Blitz, Garena Free Fire, Marvel Strike Force, AFK Arena, Lords Mobile czy Guns of Glory. Wszystkie gry instalowane przez użytkownika poprzez GameCenter są pobierane bezpośrednio z oficjalnego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery.
GameCenter – najnowsze informacje i dedykowane bonusy
Huawei GameCenter zapewnia użytkownikom możliwość m.in. korzystania z ekskluzywnych pakietów gier oraz dedykowanych ofert, prezentów i rabatów. Aktualnie, za pośrednictwem GameCenter, gracze mogą odebrać między innymi prezent o wartości 110 euro do gry AFK Arena oraz pakiet powitalny o wartości 50 euro do gry Lords Mobile, a także skorzystać z oferty 25 procent zwrotu za zakupy w grze Guns of Glory. Dzięki GameCenter użytkownicy zyskują dostęp do najświeższych informacji o swoich ulubionych grach, a także pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o premierach gier na urządzenia Huawei wraz z możliwością ich przetestowania.
W przyszłych aktualizacjach GameCenter, Huawei będzie również rozwijać społecznościowy charakter serwisu, tak aby gracze mogli używać platformy jako miejsca nawiązywania kontaktów towarzyskich, przyjaźni i budowania społeczności.
Współpraca z deweloperami
Dla deweloperów współpracujących z Huawei wprowadzenie platformy GameCenter zapewnia możliwość dotarcia do ponad 700 milionów użytkowników smartfonów i tabletów marki na całym świecie. Już 1,6 miliona programistów tworzy gry i aplikacje wykorzystując możliwości ekosystemu marki – HMS (Huawei Mobile Services). Huawei GameCenter oferuje im szereg korzyści, między innymi: wsparcie techniczne ułatwiające efektywną integrację z ekosystemem Huawei, atrakcyjne warunki współpracy i dystrybucji oraz przestrzeń reklamową i promocyjną w GameCenter, umożliwiającą efektywne dotarcie do większej liczby konsumentów.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.